zo dom!quote:
wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil mijn hartslag niet horen nuargh
Ik was metquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil mijn hartslag niet horen nuargh
JA MAAR DIE KANS KRIJGT SVEN MAAR 1 KEER boehoehoequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was metonze dag aan het bespreken
*adem rustig in en uit....* *het is maar een olympische rit...*
Hoe lenig ben je? Ik leg mijn been altijd op een tafel die iets lager ligt, en doe er toiletpapier tussen. Mijn tenen dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:57 schreef Mss het volgende:
Ik was zo benieuwd naar Gosh Ocean maar ik vind mijn roze nageltjes momenteel nog erg tof. Dus ik ben hem even op de tenen aan het smeren, maar dat is ook verdomde lastig. Heeft iemand daar een goeie houding voor?
z'n coach is de knuppelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Ow wat een knuppel die Sven,hoe moet die zichzelf wel niet voelen zeg![]()
Ik heb net op deze site 8 lakjes besteld van China Glaze,8 stuks voor 39,34 incl verzendkosten.Ze hebben nu CG lakjes vanaf 1.98(exl.btw).Dus voor de mensen die graag in Nederland bestellen de actie duurt t/m morgen 17.30
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe lenig ben je? Ik leg mijn been altijd op een tafel die iets lager ligt, en doe er toiletpapier tussen. Mijn tenen dus.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik hang mijn been altijd over mijn schouder, dan vallen mijn tenen precies voor mijn borst en dat lakt makkelijk
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]![]()
ik hang mijn been altijd over mijn schouder, dan vallen mijn tenen precies voor mijn borst en dat lakt makkelijk
ah welnee, wat niet rekt scheurt welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]gaat makkelijker als je wat leniger bent, anders auw.
kan je het ergens terug zien? dat jij weet toevallig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo zonde van Sven.![]()
Kemkers zal echt gedacht hebben dat Sven op de verkeerde baan zat anders had hij niks gezegd. Wat zal hij zich lullig voelen nu.
Eens. Sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef PeRi het volgende:
Kan dat geslowchat niet achterwege blijven of verhuizen naar SC's of de juiste topics? Al dat offtopic gepraat is best vervelend.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
hey, dat laatste artikel op je blog is tof, complimenten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo zonde van Sven.![]()
Kemkers zal echt gedacht hebben dat Sven op de verkeerde baan zat anders had hij niks gezegd. Wat zal hij zich lullig voelen nu.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Daph, PeRi en Mirjam ik heb dePlates
besteld.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, dat laatste artikel op je blog is tof, complimenten!
en ik las iets over een opkomende give-away, ook al leuk!
heb je zelf de stoute schoenen aangetrokken en bedrijven benaderd daarvoor?
tof hoor, je timmert leuk aan de nagelweg zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb met verschillende bedrijven contacten via twitter, email, postduif etc.n.a.v. bestellingen e.d. en zo ben ik bij Enchantra terecht gekomen en zij hebben het spontaan aangeboden.
Het wordt nog heel veel herhaald op Ned1.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kan je het ergens terug zien? dat jij weet toevallig?
Oeh!!! Ik heb even een lijstje gemaakt, morgen maar eens kijken wat ik ga bestellen!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Ik heb net op deze site 8 lakjes besteld van China Glaze,8 stuks voor 39,34 incl verzendkosten.Ze hebben nu CG lakjes vanaf 1.98(exl.btw).Dus voor de mensen die graag in Nederland bestellen de actie duurt t/m morgen 17.30
http://www.beautycompany.nl/nl/
quote:
zullen we naar het ruiltopique?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb nog steeds CG thunderbird te ruil en Gosh ocean, zal morgen in het daglicht ff fototje maken, ik krijg een hele toffe groene glitter van barry M
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof hoor, je timmert leuk aan de nagelweg zo
ze hebben meer als dat ik had verwacht! iemand wel al ervaring met deze shop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!!! Ik heb even een lijstje gemaakt, morgen maar eens kijken wat ik ga bestellen!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
zullen we naar het ruiltopique?
Dan is je potje nagellak in 1x op.quote:
probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan is je potje nagellak in 1x op.
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Kleintje19 het volgende:
voor de dames die oa revvvolution willen:
http://stores.shop.ebay.nl/Top-nail-shop_Color-Club-Nail-Polish_W0QQ_fsubZ139220013QQ_sidZ214214503?_nkw=revvvolution&submit=Zoeken
wild at heart staat er ook
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped isquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Die gaat vanmiddag met de post mee naar Lindytje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
Dit is al een oudere set, qua kleuren zal ik deze niet zo snel kopen, maar dat is natuurlijk eigen voorkeur!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handen
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnenquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!![]()
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.![]()
@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
Ik heb Ravishing Dahling en ben daar echt helemaal blij mee... Ik geloof dat ik best blij zou kunnen worden van de setquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
Zouden jullie hem kopen?
ja TD is open op zondag idd, hoe relaxedquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
ook dat nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen.
voor wie moet je bakken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond[/offtopic]
Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins..En kan ik dus niet lakken *huil* !
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
Mooie collectie hoor. VInd ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 @ 10:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.
nom! Blauwe muffins?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga weer langs op mijn werk en had beloofd zelfgebakken lekkers mee te nemen
ik heb de meeste lakken wel eens op m'n nagels gesmeerd, maar niet allemaal een hele dagquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel untrieds hebben jullie nu zo ongeveer? Ik heb er 11 met +/- 60 lakjes
[/nieuwsgierigmodus]
Psssssstquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij kleine scheurtjes kan je het ook alleen op de scheur doen zodat je aan alle kanten er omheen de nagel bedekt hebt met zakje/wrap en lijm.
@miss--moana: het zijn niet echt mijn kleuren maar op zich is het wel een mooie collectie. Als jij de kleuren mooi vindt zou ik het doen. Je zou natuurlijk ook alleen die kleuren kunnen kopen die je mooi vindt en die donkere laten voor wat het is.
@Loqi: Ik gok een stuk of 40 maar ik houd ze niet apart en ik heb ze ook nog nooit geteld.![]()
Dat is trouwens incl. lakjes die me voor review gestuurd zijn en ik heb de laatste weken nauwelijks iets gekocht dus dat aantal wordt wel rap minder.There is no love sincerer than the love of food.
zo tel ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.quote:
Dit dus, als ik hem gedragen heb voor een swatch is hij voor mij ook 'tried'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo tel ik ook
ik smots overigens al mijn nieuwe lakken direct op mijn nagelwielen, dan zie ik het meteen
moet je es proberen, blauw met paars ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.
En nee, het zijn geen blauwe muffinsChocolademuffins met chocolat chunks staan nu af te koelen, 'gewone' vanillemuffins staan in de oven. Tijd zat nog, dat had ik niet verwacht
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.![]()
Ik moet mijn stash opnieuw reorganiseren. Het stond op kleur maar heb nu een paar keer gehad dat ik van alles in de woonkamer had staan en ineens visite kreeg en toen heb ik alles er zomaar ergens in gestopt en nu is het een chaos.
Misschien moet ik toch ook eens overwegen om alles op merk te zetten i.p.v. op kleur en finish zoals ik nu doe.
mooi! En je vriendin is een mietje!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]
Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.
Oh ja, Mijn vriendin probeerde "into the limelight"uit!!!![]()
Ze zou zo gaan werken maar ze durfde niet![]()
[ afbeelding ]
18 van de 53 geloof ik. Om ze sneller weg te werken ben ik gisteravond gewoon m'n tenen ervoor gaan gebruiken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel untrieds hebben jullie nu zo ongeveer? Ik heb er 11 met +/- 60 lakjes
[/nieuwsgierigmodus]
ja leuk is die he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb H&M My favourite jeans binnen! Wat een leuk lakje!
klopt, die fairy dust is geweldig als TC over een donkere lak, daar moet je 'm ook voor gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Het zag eruit of ze ziek was of zo na het eerste laagje,lichtgroene waas over die vingersMet twee laagjes was hij al zo maar ze begon steeds harder te roepen "Nee zo ga ik echt niet werken"en "nee zo kan ik me echt nergens vertonen" Maar ik heb gisteren met tien verschillend gekleurde nagels waaronder die rondgelopen , Keek ook niemand raar van op!
Ik vind ze allemaal geweldig alleen die fairy dust niet zo, volgens mij is die alleen maar mooi als je hem ergens overheen doet.
Neonquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]
Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.
Oh ja, Mijn vriendin probeerde "into the limelight"uit!!!![]()
Ze zou zo gaan werken maar ze durfde niet![]()
[ afbeelding ]
schilderstapequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
Ik zeg ook Daph.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.quote:
Danku!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.![]()
Ik mag vanaf eind maart trouwens ook weer bestellen van mezelf en ik heb een megawishlist dus wellicht haal ik haar nog weer in.
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zitquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
cute!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
Oh in dat geval...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zit
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hebben zij dat ook zelf aan je aangeboden?
whehe, tof manquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die namen ook echt.Hot Slut, Wet Dream etc.
![]()
87 waarvan een stuk of tien stomme kutlakken zijn, maar ook tien nieuwe onderweg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).
Ik zeg ook Daph!
Ben wel benieuwd hoeveel lakjes jullie allemaal op dit moment hebben?
Ik dus iets van 150 gok ik
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe hobby gevonden, custom meubels maken. Ik ga voor jullie een nagellakkast ontwerpen
durf je dat aan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.![]()
Ontwerp je dan ook het huis waar die kast in past?
Back Alley Sally, Pearl necklace, Camel toequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heuj! Lief doen! Hahaha ik ben idd wel helemaal los gegaan in december/januari maar nu valt dat echt heel erg mee hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
ik moet aan m'n derde curverbox binnenkortquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef Holyme het volgende:
Schattig pakketje, alleen die namen![]()
Sinds gister is m'n laatje te klein (rond de 80 lakjes nu, en het voelde alsof het laatje elk moment kon breken >.<), heb het nu op een dienblad in een grotere kast staan, maar dat kan beter natuurlijk. Dus doe mij ook zo'n nagellakkast
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef Holyme het volgende:
Schilderstape idd. Vroeger deed ik het uit de losse pols, maar na jaren geen lak ziet dat er dus niet meer uit als ik dat nu doe, en die tape is echt een uitvinding daarvoor
En een cocktailquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
de namen: pop my cherry, social climber en nail me![]()
en elke lak heeft een verhaaltje ook
ja, nee, jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)
Gamma, Hema, elke zaak waar ze verf e.d verkopen heeft het wel. Het plakt lang niet zo erg, ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik lak meetrok. En ja, de lak is dan wel redelijk droog als ik dat doe, geeft leuke resultatenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heuj! Lief doen! Hahaha ik ben idd wel helemaal los gegaan in december/januari maar nu valt dat echt heel erg mee hoorHeb wel nog meerdere multi item swaps lopen, maar dat is ruilen
gelukkig, ik zie jou toch een beetje als de nagellak oermoeder van Fok. Samen met Obli danquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.![]()
Ruilen telt idd niet.![]()
Ik heb al in tijden mijn nagellak niet geteld maar drie lades puilen uit en de vierde is ook aardig onderweg dus ik gok dat ik wel over de 300/350 zit.
Maar dat is dus ook inclusief lakjes die ik eigenlijk toch niet zo mooi vind of die ik voor review heb gekregen maar waarvan de kleuren niks voor mij zijn en die ik dus niet zo nodig hoef te houden daarna dus daarin moet ik nog gaan snijden.
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.![]()
Ruilen telt idd niet.![]()
Ik heb al in tijden mijn nagellak niet geteld maar drie lades puilen uit en de vierde is ook aardig onderweg dus ik gok dat ik wel over de 300/350 zit.
Maar dat is dus ook inclusief lakjes die ik eigenlijk toch niet zo mooi vind of die ik voor review heb gekregen maar waarvan de kleuren niks voor mij zijn en die ik dus niet zo nodig hoef te houden daarna dus daarin moet ik nog gaan snijden.
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderwegquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig, ik zie jou toch een beetje als de nagellak oermoeder van Fok. Samen met Obli dan
Dat dacht ik ook toen ik hier begon met lurkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderweg![]()
Denk niet dat ik ooit de aantallen van jullie ga halen hoor, hahaha.
ik gebruik 'gewoon' m'n seche vite, gaat primaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, topcoats, heb je voor Konad die Konad topcoat nodig? Of kan je daar ook een gewone voor gebruiken?
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
Ooooh dan heb jij meer dan ik! Ik zit nog niet aan de 300Jij vult ze echt per lade? Heb je dan nu nog twee lege lades?
Ik heb al een paar tekeningen liggen voor nagellakrekjes, maar een kastquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe hobby gevonden, custom meubels maken. Ik ga voor jullie een nagellakkast ontwerpen
Ik heb zo'n vermoeden dat we je daar dan wel mee kunnen helpenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:24 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we je daar dan wel mee kunnen helpen![]()
En thanks Mirjam, weet ik dat ik die niet hoef te bestellen
ja, dat dacht ik ook 3 maanden geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderweg![]()
Denk niet dat ik ooit de aantallen van jullie ga halen hoor, hahaha.
heerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er zitten trouwens kaartjes aan die flesjes nagellak van Cheeky Cosmetics met leuke teksten.
[ afbeelding ]
Whehehe ik dacht ook maximaal twee lades te gebruiken voor nagellak (want wie heeft er nou meer nodig?) en een met nail-art, verzorgingsspullen en handcreme e.d. en dan de rest als nachtkastje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik hier begon met lurken![]()
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Haha en dan kom ik aan met mijn 10 lakjes ofzo
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, topcoats, heb je voor Konad die Konad topcoat nodig? Of kan je daar ook een gewone voor gebruiken?
Ja precies, en m'n vriend helpt ook niet mee, hij kijkt me soms aan of ik gek ben, maar hij heeft pas wel mee zitten kijken op Scrangie en geholpen met m'n bestellingquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht ook maximaal twee lades te gebruiken voor nagellak (want wie heeft er nou meer nodig?) en een met nail-art, verzorgingsspullen en handcreme e.d. en dan de rest als nachtkastje.
Not.![]()
Ik gebruik voor Konad gewoon mijn Nubar Diamont maar andere topcoats werken ook. Het moet alleen wel een wat dikkere topcoat zijn. Catrice High Shine (not so) Quick Dry topcoat werkt wel, HEMA quick dry niet want dat is een waterige bende.
Whehehe dat probleem ken ik.. Eigenlijk staat deze Helmer al niet helemaal praktisch. Heb je niet nog ergens een laatje vrij, of een plek waar je een plastic bak kunt parkeren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Nee hoor ligt niet aan jou, die is shit. Als je low budget zoekt dan is die van Catrice (trekpleister/kruidvat) het beste imho. Die is ook nog een beetje sneldrogend. Tenminste, de toplaag wordt wat sneller hard maar hij dringt niet door de lagen heen dus daar onder blijft het wel wat langer zacht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn hema topcoat is er niet geschikt voor, of ik ben te ongeduldig, zou ook zeeeeeer goed kunnen.
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daaromquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.
En jullie komen niet aan mijn stash.
Mevrouw met die paaseinagels?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daarom
Ik wil ze allemaal!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenquote:
Ik wants ze allemoal maar ik hoor maar niks van die Deutsche Damen die voor mij zouden zoeken naar de collectie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenMaar ze is wel creatief! kan de blog alleen niet terugvinden, maar ze heeft ook die snakeskin-nagels gepost ooit
Komt vanzelf wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Heb je die collectie gezien????????????????????????quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
Die doet idd heel leuke dingen.![]()
Die nagels zijn zo dik omdat ze anders haar nagelriemen aan gort pulkt. Met van die dikke nagels kan je natuurlijk niet zo goed krabben.![]()
Lief mens.
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net even op de markt hier, en er staat een hele kraam vol met nailairt zooi en nagellakjes, van stickers en al die dingen tot konad en ga zo maar door.
Wat tof! Leuke lakjes ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wist je dat je Helmers kunt stapelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.
Mooi hè? Ik wil ook zo'n kamer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je die collectie gezien????????????????????????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt? Waar woon je dan? Het is bij de markt in Malburgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.
Ja naar die link had ik ook gekeken en ging er eigenlijk vanuit dat het wel kon maar in je shoppingcart kan je geen ander land kiezen dan Canada of US dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi hè? Ik wil ook zo'n kamer.![]()
@PeRi: Het is een beetje afhankelijk van of het verstuurd mag worden naar jouw land (gevaarlijke goederen e.d.) dus je kan het beste even emailen maar ze sturen ook naar mij voor review dus ik neem aan dat je ook gewoon vanuit Nederland kan bestellen.![]()
http://www.cheekymonkeycosmetics.com/shipping-policy
warm water + zeepquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef Loqi het volgende:
Ik denk dat ik ook aan de helmer moet ik als ik (hopelijk binnenkort) ga samenwonenIk heb een klein ladekastje en een soort curver koffertje, maar die zijn al weer vol
Zou wel handig zijn om ook m'n make-up in op te bergen...
Ohja, ik had van de HHB van die french stickertjes van Herome, maar die laten lijmresten achter als ik ze gebruik.. en dat ziet er niet uit natuurlijk! Iemand tips daarvoor?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
warm water + zeepheb er ook last van, ben benieuwd of iemand de gouden tip heeft!
OMGquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef Loqi het volgende:
Ik denk dat ik ook aan de helmer moet ik als ik (hopelijk binnenkort) ga samenwonenIk heb een klein ladekastje en een soort curver koffertje, maar die zijn al weer vol
Zou wel handig zijn om ook m'n make-up in op te bergen...
Ohja, ik had van de HHB van die french stickertjes van Herome, maar die laten lijmresten achter als ik ze gebruik.. en dat ziet er niet uit natuurlijk! Iemand tips daarvoor?
oeh goede tip.. dat eens proberen als ik een dekkende wit gevonden heb (die ik nu heb heeft 5 lagen nodig en dan is je tip dus 3keer zo dik als je nagelbedquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterMaar las hier een tijdje terug, eerst even op je hand plakken, en dan pas op je nagels, zodat de ergste plak eraf is zeg maar. Heb dat nog niet geprobeerd, maar misschien dat dat werkt?
ik heb het wel geprobeerd en het werkt nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterMaar las hier een tijdje terug, eerst even op je hand plakken, en dan pas op je nagels, zodat de ergste plak eraf is zeg maar. Heb dat nog niet geprobeerd, maar misschien dat dat werkt?
Ohquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het wel geprobeerd en het werkt niet
tip: bij Douglas verkopen ze Mavala, die wit is echt extreem dekkend en perfect voor white tips!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh goede tip.. dat eens proberen als ik een dekkende wit gevonden heb (die ik nu heb heeft 5 lagen nodig en dan is je tip dus 3keer zo dik als je nagelbed)
komt omdat je die stickers op je nagel moet houden tot de lak droog is. In de tussentijd wordt de sticker warm want op je vinger, en dan wordt die lijm ook zachtquote:
Thnx, daar heb ik ook verdunner vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: bij Douglas verkopen ze Mavala, die wit is echt extreem dekkend en perfect voor white tips!
Ja dat is ook logisch natuurlijk, waarom denk ik niet aan die voor de hand liggende dingenquote:komt omdat je die stickers op je nagel moet houden tot de lak droog is. In de tussentijd wordt de sticker warm want op je vinger, en dan wordt die lijm ook zacht
jottem!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Nune het volgende:
SQ, ik heb Peachy Keen net op de brievenbus gedaan.
OMGquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig naar het idee in je hoofd:quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een waanzinnig ingenieus nagellakkast-idee in mijn hoofd, maar kom er nog niet helemaal uit hoe dat technisch kan werken (ik ben een gamma)
ik zal het wel eens painten danquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar het idee in je hoofd:
zelf zat ik te denken aan een nagellakpiramide die ook nog kan draaien.
Leek me wel lollig, maar ga denk ik toch voor een nagellakrek die ik in mijn kast kan zetten.
Nagellakhuis, duhquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Vergrotende trap voor een nagellakaddict:
Nagellakbak
Nagellakkoffer
Nagellakrek
Nagelakhelmer
Nagellakkast
Nagellakkamer
wat dan?????
terwijl ik het paint zie ik dat het niet kan werken. Ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het wel eens painten dan
Bedoel je net als in zo'n koffer van die uitklapbare laatje??quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terwijl ik het paint zie ik dat het niet kan werken. Ik ben visueel ingesteld
[ afbeelding ]
zo kan het ook, het kost alleen meer ruimte als je 'm op wil bergen, maar het principe is hetzelfdequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef AmNaBa het volgende:
OwCool,jij denkt met het inklappen van de stelling,
Ik dacht aan een staande piramide zodat je hem kunt draaien als hij op tafel staat![]()
Dus een blijvende piramide, op een draaiplateau.
even een opstelling neergezet met spelletjesdozen
Mis dan wel het opstaande randje om te voorkomen dat ze vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb jij nou óp je potjes de kleur geswatcht, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef AmNaBa het volgende:
OwCool,jij denkt met het inklappen van de stelling,
Ik dacht aan een staande piramide zodat je hem kunt draaien als hij op tafel staat![]()
Dus een blijvende piramide, op een draaiplateau.
even een opstelling neergezet met spelletjesdozen
Mis dan wel het opstaande randje om te voorkomen dat ze vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verrek, DAT is hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij nou óp je potjes de kleur geswatcht, of zie ik dat verkeerd?
Oeh, nicequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zo cool, neon lakjes onder blacklight
[ afbeelding ]
Die Essies
mits je er boodschappen mee gaat doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch wel? Met mijn glitterrandjes
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 tot 10 minuten vind ik wel erg lang, maar het moet idd lang drogen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef PartyHardy het volgende:
Hij heeft ook nog eens mooie nagelriemen![]()
Ben er btw achter.. ik moet die foil adhesive echt iets van 5 a 10 min laten drogen voor hij pas doorschijnend word, is dat bij de rest ook zo? topcoat catrice geeft tot nu toe nog geen problemen over de folie
seche vite kun je bij TD krijgen, zeker doen, is de moeite waard. bestel wel meteen seche restore mee (verdunner) seche vite wordt nl. snel te dik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nog steeds leuke lakjes uit aan het zoeken voor mijn eerste transdesign bestelling. Tot nu toe staat op mijn verlanglijstje:
Pearl of Wisdom
Meet me on the Ferry
Weet iemand nog meer leuke lakjes? Ik zoek eigenlijk ook nog een mooie fel roze...
Kun je ook sech vite topcoat daar bestellen? En is dat de moeite waard of is de topcoat niks beter dan bijv catrice?
Ik ben nog een nagel noob en heb jullie hulp nodig
Woehahahahahahaha!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, go Fietsquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets! Zo netjes gelakt ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm nee ik heb rasphberry festival van CG en nog een roze/oranje achtige maar daar zit geen naam stickertje onder. Even een swatch zoeken van strawberry fieldquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
seche vite kun je bij TD krijgen, zeker doen, is de moeite waard. bestel wel meteen seche restore mee (verdunner) seche vite wordt nl. snel te dik.
wat dat roze betreft, wat vind je van china glaze strawberry fields?
die is echt
props, mooi roze met glittersquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seche vite droogt supersnel en hardt ook de nagellak binnen no time uit, ik vind het een echte musthave.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nog steeds leuke lakjes uit aan het zoeken voor mijn eerste transdesign bestelling. Tot nu toe staat op mijn verlanglijstje:
Pearl of Wisdom
Meet me on the Ferry
Weet iemand nog meer leuke lakjes? Ik zoek eigenlijk ook nog een mooie fel roze...
Kun je ook sech vite topcoat daar bestellen? En is dat de moeite waard of is de topcoat niks beter dan bijv catrice?
Ik ben nog een nagel noob en heb jullie hulp nodig
Ziet eruit als vrouwenhanden, full front pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel van alles wat, over het algemeen niet zo van bruin/donkerbordeauxrood. Voor mijn werk draag ik meestal iets minder opvallende kleurtjes, in weekend verschillend en op mijn teennagels veel paars/roze etc beetje de fellere kleuren vooral in de zomermaandenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
props, mooi roze met glitters![]()
[..]
Seche vite droogt supersnel en hardt ook de nagellak binnen no time uit, ik vind het een echte musthave.
Over roze kan ik je niet veel tips geven (ben niet zo roze) maar een paar lakken waar je geen spijt van zal krijgen zijn naar mijn idee:
China Glaze - Millenium
China Glaze - For Audrey
Color Club - Revvvolution
OPI - Absolutely Alice
Van wat voor kleuren hou je wel en niet?
Mooi met dat lace!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
Ik ben nog wat foto's verschuldigd.
De Koh van afgelopen week:
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL inderdaad, was even vlug vlug ter demo, maar mijn hoofd werkt maar door om de ultieme oplossing te vinden.Spelen met spelletjes en nagellak. Pop, weer een idee: het ultieme nagellakspelquote:
geen idee, bij mij sneuvelt alles na 2 dagen max omdat ik het dan beu benquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:36 schreef dieske87 het volgende:
die colorclub revolution ziet er idd erg gaaf uit!
Millenium lijkt veel op OMG-OMG en die heb ik al
Over blauwe nagellak twijfel ik nog op dit moment.... Al ben ik wel nieuwsgierig hoe het zal staan....
OVer het algemeen hou ik van creme lakjes. Glitter etc vind ik leuk maar heb er een hekel aan als je ze voelt zitten zeg maar.
Ook heb ik het idee dat OPI langer blijft zitten als CG klopt dit of is dit puur toeval???? Meestal red een lakje het bij mij geen twee dagen OPI haalt dat wel
ga je nou alweer bestellen PeRi?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:43 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn invoice van TD en rara, ik heb geen $ 2,60 korting gekregen terwijl ik de instructies van Helen heb opgevolgd. What to do, what to do. Zal ik het maar laten of moet ik verdergaan met stalken.
wauwquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
Ik heb gisteravond besteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je nou alweer bestellen PeRi?![]()
ik zou gewoon doorzeuren
Mooi dat lace, ik had er ook al naar gekeken, maar geen idee hoe je zoiets fatsoenlijk op je nagel krijgtquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is het dan niet vierkant afgevierkant?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwens
Die silver Lace is geweldig!!! Heb ik ook vandaag binnengekregen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heuj dat is de volgende stap!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mits je er boodschappen mee gaat doen
Mooi hequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woehahahahahahaha!!!!!!
Ziet er goed uit hoor!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe, go Fiets![]()
En woei, nieuwe opbergruimte aangeschaft. Nu nog kijken waar ik 'm laten ga.
en de glittersquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ziet eruit als vrouwenhanden, full front pics or it didn't happen!
Nu hoor ik er ook wel een beetje bij tochquote:
Ja, vooruit, nu mag je blijven!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu hoor ik er ook wel een beetje bij toch?
Ik had zoiets ook een keer, ik moest er te lang aan wennen whehe. Maar ik vind het wel heel erg leuk! En wat heb jij mooie nagels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
in het echt is het nog meer blingik moet wel even wennen haha
Dat is met de folie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
in het echt is het nog meer blingik moet wel even wennen haha
Nu voel ik me wel heel schuldigquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg, ik heb weer een TD bestelling gedaan (nou ja valt best mee nog, is pas de 3e sinds november... ok ok en de 2e in deze maand)![]()
![]()
![]()
Dit is mijn bestelling: alle foto's van internet gejat![]()
OPI-Baguette Me Not
[ afbeelding ]
OPI-Jade is the New Black
[ afbeelding ]
OPI-Parlez-Vous OPI?
[ afbeelding ]
OPI-No Spain No Gain
[ afbeelding ]
CG-Strawberry Fields
[ afbeelding ]
CG-Watermelon Rind
[ afbeelding ]
OPI-Meet Me on the Star Ferry
[ afbeelding ]
CG-Cherish
[ afbeelding ]
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat
* foto niet nodig
niet doen, niet doen!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heel schuldig
Welke kleuren en de prijs?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
Bij Rivers Island hebben ze wel 3 lakken.
Geen idee, een zachtroze, iets feller en knaloranje, niet naar de prijzen gekekenquote:
Wat mooi!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
diamond cosmetics sparkling sherry met een vrij subtiele konad
MOOOOOOOOOOIquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Super mooi!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb pearly queen (geloof ik) gezien, heb geen zin om de naam op te zoeken maar het begon met Pearly..neutrale kleuren en 1 knal roze/oranje kleur. Prijzen waren 6.50, in Amsterdam Kalverstraat, that isquote:
Goeie bestellingquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg, ik heb weer een TD bestelling gedaan (nou ja valt best mee nog, is pas de 3e sinds november... ok ok en de 2e in deze maand)![]()
![]()
![]()
Dit is mijn bestelling: alle foto's van internet gejat![]()
OPI-Baguette Me Not
[ afbeelding ]
OPI-Jade is the New Black
[ afbeelding ]
OPI-Parlez-Vous OPI?
[ afbeelding ]
OPI-No Spain No Gain
[ afbeelding ]
CG-Strawberry Fields
[ afbeelding ]
CG-Watermelon Rind
[ afbeelding ]
OPI-Meet Me on the Star Ferry
[ afbeelding ]
CG-Cherish
[ afbeelding ]
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat
* foto niet nodig
WOWquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jammerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, een zachtroze, iets feller en knaloranje, niet naar de prijzen gekekenSorry. Zag ze er ook niet bij staan overigens.
E 6,50 per stuk (ik was bij River Island in Amsterdam afgelopen maandag)quote:
Oh thanksquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
E 6,50 per stuk (ik was bij River Island in Amsterdam afgelopen maandag)
oooow wooow die wil ik!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:54 schreef Nune het volgende:
De dames die Nfu.Oh #51 nog willen bestellen: hij is weer in stock bij http://www.viis.ee!
Mooie combiquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
wauwquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ook overschrijven via de bank, vorige keer gedaan en werkt perfect. Gewoon de informatie van je order afhalen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow wooow die wil ik!
Wil 50, 51 en 52, maar heb geen CC!
Iemand met CC die ook wil bestellen en ik mee kan doen?
tip van een ervaringsexpert: mail ze na je bestelling, en vraag of ze je de gegevens + correcte prijs willen mailen voor een paypal overboeking.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Je kunt ook overschrijven via de bank, vorige keer gedaan en werkt perfect. Gewoon de informatie van je order afhalen.
OMG zelf hebben ze kennelijk niet meer, had ook al voor m'n zusje gezochtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef princess-a het volgende:
Nu stel ik vast een hele domme vraag, heeft TD de OMG collectie van China Glaze niet??
Dat is ook vervelend! Misschien inderdaad wel een goede tip voor de volgende keer, hoewel het bij mij geen problemen opleverde.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tip van een ervaringsexpert: mail ze na je bestelling, en vraag of ze je de gegevens + correcte prijs willen mailen voor een paypal overboeking.
Ik heb eerst gekloot met de bank, anderhalve week gewacht, uiteindelijk bleek de betaling niet aangekomen en weer op mijn rekening teruggestort.
maar de rabobank heeft wel de overboekingskosten (bijna 8 euro) ingehouden.
ze een mailtje gestuurd met het verzoek de juiste prijs (je moet een klein percentage paypalfees betalen) en gegevens, en het was in 2 minuten gepiept.
de paypalfees zijn een stuk minder dan de boekingskosten van je bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |