Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
Ik ben nog wat foto's verschuldigd.
De Koh van afgelopen week:
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
is het dan niet vierkant afgevierkant?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwens
Die silver Lace is geweldig!!! Heb ik ook vandaag binnengekregen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
Ik ben nog wat foto's verschuldigd.
De Koh van afgelopen week:
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
Heuj dat is de volgende stap!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mits je er boodschappen mee gaat doen
Mooi hequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woehahahahahahaha!!!!!!
Ziet er goed uit hoor!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe, go Fiets![]()
En woei, nieuwe opbergruimte aangeschaft. Nu nog kijken waar ik 'm laten ga.
en de glittersquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ziet eruit als vrouwenhanden, full front pics or it didn't happen!
Nu hoor ik er ook wel een beetje bij tochquote:
Ja, vooruit, nu mag je blijven!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu hoor ik er ook wel een beetje bij toch?
Ik had zoiets ook een keer, ik moest er te lang aan wennen whehe. Maar ik vind het wel heel erg leuk! En wat heb jij mooie nagels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
in het echt is het nog meer blingik moet wel even wennen haha
Dat is met de folie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
in het echt is het nog meer blingik moet wel even wennen haha
Nu voel ik me wel heel schuldigquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef MissJ het volgende:
omg omg omg, ik heb weer een TD bestelling gedaan (nou ja valt best mee nog, is pas de 3e sinds november... ok ok en de 2e in deze maand)![]()
![]()
![]()
Dit is mijn bestelling: alle foto's van internet gejat![]()
OPI-Baguette Me Not
[ afbeelding ]
OPI-Jade is the New Black
[ afbeelding ]
OPI-Parlez-Vous OPI?
[ afbeelding ]
OPI-No Spain No Gain
[ afbeelding ]
CG-Strawberry Fields
[ afbeelding ]
CG-Watermelon Rind
[ afbeelding ]
OPI-Meet Me on the Star Ferry
[ afbeelding ]
CG-Cherish
[ afbeelding ]
China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat
* foto niet nodig
niet doen, niet doen!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel heel schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |