abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78374232
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_78376443
quote:
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78376467
Ik heb net Paypal aangemaakt en een extra werkdag aangevraagd, alleen maar om nagellakjes te kopen

Mijn wijsvinger nagel klapte net dubbel in de douche en scheurde finaal over de helft van mn nagelbed af Heb er nu olie opgedaan, een hele dikke laag calcium lak eroverheen en afgelakt met 2 laagjes Sinful senorita eroverheen die ik vandaag heb gekocht Oh en al mn nagels kortgewiekt, wat blijft dat toch pijn doen

Even een foto toegevoegd

[ Bericht 4% gewijzigd door princess-a op 24-02-2010 00:22:18 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78377021
Teeveepee!

Ik ga zo bestellen bij die site met korting op China Glaze lakjes denk ik
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78377106
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werd ik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
pi_78377756
Okaaaay 7.50 voor het verzenden vind ik echt teveel . Ga v/d week wel bestellen bij TD.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78377837
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werd ik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78378128
Woooow deja vu over het 2 dagen shippen, het plaatje van de lak en sneeuw op tv
pi_78378458
Gosh Ocean
Aids.
pi_78378641
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
pi_78380240
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.

@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
pi_78380247
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
pi_78381290
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
Die gaat vanmiddag met de post mee naar Lindytje!
pi_78381417
quote:
Zouden jullie hem kopen?
Dit is al een oudere set, qua kleuren zal ik deze niet zo snel kopen, maar dat is natuurlijk eigen voorkeur!
pi_78381519
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handen
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78381609
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.

@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78382071
Tvp.
All good things are wild and free.
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 februari 2010 @ 09:33:49 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78382555
quote:
Zouden jullie hem kopen?
Ik heb Ravishing Dahling en ben daar echt helemaal blij mee... Ik geloof dat ik best blij zou kunnen worden van de set
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:36:37 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_78382621
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
ja TD is open op zondag idd, hoe relaxed (behalve als het je baan is, maar goed, arbeidsethos is iets totally differents in de US of A )
disclaimer
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:37:57 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_78382646
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen .
ook dat nog
disclaimer
pi_78382824
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond [/offtopic]

Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins.. En kan ik dus niet lakken *huil* !
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:47:34 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_78382843
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond [/offtopic]

Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins.. En kan ik dus niet lakken *huil* !
voor wie moet je bakken?
disclaimer
pi_78383006
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor wie moet je bakken?
Ik ga weer langs op mijn werk en had beloofd zelfgebakken lekkers mee te nemen
pi_78383406
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')