ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Kleintje19 het volgende:
voor de dames die oa revvvolution willen:
http://stores.shop.ebay.nl/Top-nail-shop_Color-Club-Nail-Polish_W0QQ_fsubZ139220013QQ_sidZ214214503?_nkw=revvvolution&submit=Zoeken
wild at heart staat er ook
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped isquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Die gaat vanmiddag met de post mee naar Lindytje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
Dit is al een oudere set, qua kleuren zal ik deze niet zo snel kopen, maar dat is natuurlijk eigen voorkeur!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handen
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnenquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!![]()
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.![]()
@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
Ik heb Ravishing Dahling en ben daar echt helemaal blij mee... Ik geloof dat ik best blij zou kunnen worden van de setquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
Zouden jullie hem kopen?
ja TD is open op zondag idd, hoe relaxedquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
ook dat nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen.
voor wie moet je bakken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond[/offtopic]
Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins..En kan ik dus niet lakken *huil* !
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |