abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78376443
quote:
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78376467
Ik heb net Paypal aangemaakt en een extra werkdag aangevraagd, alleen maar om nagellakjes te kopen

Mijn wijsvinger nagel klapte net dubbel in de douche en scheurde finaal over de helft van mn nagelbed af Heb er nu olie opgedaan, een hele dikke laag calcium lak eroverheen en afgelakt met 2 laagjes Sinful senorita eroverheen die ik vandaag heb gekocht Oh en al mn nagels kortgewiekt, wat blijft dat toch pijn doen

Even een foto toegevoegd

[ Bericht 4% gewijzigd door princess-a op 24-02-2010 00:22:18 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78377021
Teeveepee!

Ik ga zo bestellen bij die site met korting op China Glaze lakjes denk ik
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78377106
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werd ik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
pi_78377756
Okaaaay 7.50 voor het verzenden vind ik echt teveel . Ga v/d week wel bestellen bij TD.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78377837
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werd ik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
pi_78378128
Woooow deja vu over het 2 dagen shippen, het plaatje van de lak en sneeuw op tv
pi_78378458
Gosh Ocean
Aids.
pi_78378641
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
pi_78380240
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.

@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_78380247
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
pi_78381290
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
Die gaat vanmiddag met de post mee naar Lindytje!
pi_78381417
quote:
Zouden jullie hem kopen?
Dit is al een oudere set, qua kleuren zal ik deze niet zo snel kopen, maar dat is natuurlijk eigen voorkeur!
pi_78381519
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handen
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78381609
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.

@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78382071
Tvp.
All good things are wild and free.
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 februari 2010 @ 09:33:49 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78382555
quote:
Zouden jullie hem kopen?
Ik heb Ravishing Dahling en ben daar echt helemaal blij mee... Ik geloof dat ik best blij zou kunnen worden van de set
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:36:37 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_78382621
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
ja TD is open op zondag idd, hoe relaxed (behalve als het je baan is, maar goed, arbeidsethos is iets totally differents in de US of A )
disclaimer
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:37:57 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_78382646
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen .
ook dat nog
disclaimer
pi_78382824
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond [/offtopic]

Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins.. En kan ik dus niet lakken *huil* !
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:47:34 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_78382843
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond [/offtopic]

Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins.. En kan ik dus niet lakken *huil* !
voor wie moet je bakken?
disclaimer
pi_78383006
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor wie moet je bakken?
Ik ga weer langs op mijn werk en had beloofd zelfgebakken lekkers mee te nemen
pi_78383406
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.
pi_78383555
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 @ 10:10 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.
Mooie collectie hoor. VInd ik
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:31:16 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_78383955
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:54 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik ga weer langs op mijn werk en had beloofd zelfgebakken lekkers mee te nemen
nom! Blauwe muffins?
disclaimer
pi_78383980
tvp
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:40 #79
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_78384207
Hoeveel untrieds hebben jullie nu zo ongeveer? Ik heb er 11 met +/- 60 lakjes

[/nieuwsgierigmodus]
Knoei
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:52:38 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_78384533
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:

[/nieuwsgierigmodus]
ik heb de meeste lakken wel eens op m'n nagels gesmeerd, maar niet allemaal een hele dag
even tellen heur....

23 van de circa 90.
Maar daarvan zijn bijvoorbeeld wel die zes neon actionlakjes en 8 van de 9 die ik gister pas binnen heb gekregen
disclaimer
pi_78385076
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnen
Psssssst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij kleine scheurtjes kan je het ook alleen op de scheur doen zodat je aan alle kanten er omheen de nagel bedekt hebt met zakje/wrap en lijm.

@miss--moana: het zijn niet echt mijn kleuren maar op zich is het wel een mooie collectie. Als jij de kleuren mooi vindt zou ik het doen. Je zou natuurlijk ook alleen die kleuren kunnen kopen die je mooi vindt en die donkere laten voor wat het is.

@Loqi: Ik gok een stuk of 40 maar ik houd ze niet apart en ik heb ze ook nog nooit geteld.
Dat is trouwens incl. lakjes die me voor review gestuurd zijn en ik heb de laatste weken nauwelijks iets gekocht dus dat aantal wordt wel rap minder.
pi_78385209
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:17:11 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_78385306
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
zo tel ik ook

ik smots overigens al mijn nieuwe lakken direct op mijn nagelwielen, dan zie ik het meteen
disclaimer
pi_78385417
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Mooie collectie hoor. VInd ik
China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.

En nee, het zijn geen blauwe muffins Chocolademuffins met chocolat chunks staan nu af te koelen, 'gewone' vanillemuffins staan in de oven. Tijd zat nog, dat had ik niet verwacht
pi_78385433
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit dus, als ik hem gedragen heb voor een swatch is hij voor mij ook 'tried'.
pi_78385442
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo tel ik ook

ik smots overigens al mijn nieuwe lakken direct op mijn nagelwielen, dan zie ik het meteen
Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.

Ik moet mijn stash opnieuw reorganiseren. Het stond op kleur maar heb nu een paar keer gehad dat ik van alles in de woonkamer had staan en ineens visite kreeg en toen heb ik alles er zomaar ergens in gestopt en nu is het een chaos.
Misschien moet ik toch ook eens overwegen om alles op merk te zetten i.p.v. op kleur en finish zoals ik nu doe.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:22:40 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_78385477
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.

En nee, het zijn geen blauwe muffins Chocolademuffins met chocolat chunks staan nu af te koelen, 'gewone' vanillemuffins staan in de oven. Tijd zat nog, dat had ik niet verwacht
moet je es proberen, blauw met paars ofzo
disclaimer
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:23:20 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_78385506
Die geplakte nagel ziet er wel goed uit
pi_78385509
Nieuw lakje van gisteren

Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.

Oh ja, Mijn vriendin probeerde "into the limelight"uit!!!
Ze zou zo gaan werken maar ze durfde niet
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:25:16 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_78385570
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.

Ik moet mijn stash opnieuw reorganiseren. Het stond op kleur maar heb nu een paar keer gehad dat ik van alles in de woonkamer had staan en ineens visite kreeg en toen heb ik alles er zomaar ergens in gestopt en nu is het een chaos.
Misschien moet ik toch ook eens overwegen om alles op merk te zetten i.p.v. op kleur en finish zoals ik nu doe.

ik heb tien wielen met kleurgroepen ( rood, roze, blauw, groen, geel-oranje, zwart-grijs, bruin-nude, paars, transparant,.... negen wielen dus... ) en dat kan ik nog wel handelen. Wel zet ik de lakjes danwel rechts (donker), danwel links (licht), dat dan weer wel
disclaimer
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:25:58 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_78385600
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]
Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.

[ afbeelding ]
mooi! En je vriendin is een mietje!
Wel een hip kleurtje
disclaimer
pi_78385679
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:

[/nieuwsgierigmodus]
18 van de 53 geloof ik. Om ze sneller weg te werken ben ik gisteravond gewoon m'n tenen ervoor gaan gebruiken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_78385685
halloooo!

Voor mij wordt een untried een tried als ik de lak echt gedragen heb zeg maar, dus op mijn 10 vingers

Enne mijn stash heb ik nu gesorteerd op kleur, maar zit er ook over te denken om binnenkort te gaan sorteren op merk, ik denk dat dat toch wat overzichtelijker werkt
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_78385690
Het zag eruit of ze ziek was of zo na het eerste laagje,lichtgroene waas over die vingers Met twee laagjes was hij al zo maar ze begon steeds harder te roepen "Nee zo ga ik echt niet werken"en "nee zo kan ik me echt nergens vertonen" Maar ik heb gisteren met tien verschillend gekleurde nagels waaronder die rondgelopen , Keek ook niemand raar van op!

Ik vind ze allemaal geweldig alleen die fairy dust niet zo, volgens mij is die alleen maar mooi als je hem ergens overheen doet.
pi_78385798
Ik heb H&M My favourite jeans binnen! Wat een leuk lakje!
I had a signature once. It was awful.
pi_78385815
en hoeveel untrieds heb ik nu... oei best veel haha.
Heb in totaal nu iets van 150 lakjes denk ik (ga ze binnenkort weer even tellen), gisteren 10 van Models Own erbij gekregen, dus die zijn sowieso nog untried.
Uhhh in totaal heb ik gok ik (nu op mijn werk dus kan niet tellen) wel iets van 30 untrieds ofzo.. dussss heb nu een koopverbod ingesteld totdat ik alle untrieds heb gebruikt...
De vraag is echter: ga ik dat volhouden? heb namelijk een prachtige wishlist die om een TD bestelling roept
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_78385860
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb H&M My favourite jeans binnen! Wat een leuk lakje!
ja leuk is die he!
Dat is 1 van mjin favo's
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:35:52 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_78385975
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Het zag eruit of ze ziek was of zo na het eerste laagje,lichtgroene waas over die vingers Met twee laagjes was hij al zo maar ze begon steeds harder te roepen "Nee zo ga ik echt niet werken"en "nee zo kan ik me echt nergens vertonen" Maar ik heb gisteren met tien verschillend gekleurde nagels waaronder die rondgelopen , Keek ook niemand raar van op!

Ik vind ze allemaal geweldig alleen die fairy dust niet zo, volgens mij is die alleen maar mooi als je hem ergens overheen doet.
klopt, die fairy dust is geweldig als TC over een donkere lak, daar moet je 'm ook voor gebruiken
disclaimer
pi_78386410
Heb een stuk of 15 untrieds, omdat ik gister m'n bestelling binnen heb gekregen en ook nog even bij Kruidvat was geweest. Nu heb ik C-c-courage op, en dan schuin de helft van elke nagel met Matte Alleen, ik wil dus die andere kleurtjes ook op! Op zulke momenten wou ik dat ik meer nagels had

@MinderMutsig, je How To ga ik zeker gebruiken, erg duidelijk gemaakt!
pi_78386475
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Neon

@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
pi_78386511
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
pi_78386535
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
schilderstape
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')