ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Kleintje19 het volgende:
voor de dames die oa revvvolution willen:
http://stores.shop.ebay.nl/Top-nail-shop_Color-Club-Nail-Polish_W0QQ_fsubZ139220013QQ_sidZ214214503?_nkw=revvvolution&submit=Zoeken
wild at heart staat er ook
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb revvvolution net besteld via transdesign, ik verwcaht 'm maandag hier
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped isquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al besteld maar heb bijna 2 weken moeten wachten tot hij geshipped werdik verwacht vrijdag me pakketje toch wel hoop ik
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Die gaat vanmiddag met de post mee naar Lindytje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
@spaceinvaders: jij hebt in het ruiltopic een onbekend merk blauwige-groene nagellak staan. Is die al weg? Anders zou ik hem als ik jou was eens over zwart proberen. Volgens mij is dat echt prachtig!
Dit is al een oudere set, qua kleuren zal ik deze niet zo snel kopen, maar dat is natuurlijk eigen voorkeur!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
heb het in het vorige topic al gevraagd maar stel me vraag hier nog een keer. Wat vinden jullie van de China Glaze Visions of Grandeur Set ?
Zouden jullie hem kopen?
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer maar eens je string uit je reet te trekken met zulke handen
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnenquote:Op woensdag 24 februari 2010 02:35 schreef MinderMutsig het volgende:
De Nederlandse blogs schieten als paddestoelen uit de grond! Ik kan het niet meer bijhouden!![]()
Als je nog niet bij mijn Dutch Divas staat geef dan even een gil dan voeg ik je toe.![]()
@princess: je zou hem ook kunnen plakken. Dat houd best goed.
Ik heb Ravishing Dahling en ben daar echt helemaal blij mee... Ik geloof dat ik best blij zou kunnen worden van de setquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef miss--moana het volgende:
Zouden jullie hem kopen?
ja TD is open op zondag idd, hoe relaxedquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kreeg na 2 dagen (op zondag zelfs) een mailtje dat m'n pakket geshipped is
ook dat nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Probeer je nagel maar weer uit je reet te krijgen nadat je je string hebt rechtgetrokken met zulke handen.
voor wie moet je bakken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[offtopic]Arme Sven, arme coach.. Die heeft een enorme blunder begaan omdat ie dacht dat Sven uit de buitenbaan kwam doordat ie zo dicht bij de coaches schaatste. Respect voor Sven dat hij toch nog voor de camera kwam gisteravond[/offtopic]
Ik wilde vandaag mijn nagels lakken maar ik moet ook nog bakken en ik heb al geen tijd voor koekjes dus worden het muffins..En kan ik dus niet lakken *huil* !
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken die set zo niet. Heb je een foto?
Mooie collectie hoor. VInd ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 @ 10:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Dit is een link met alle lakjes http://chinaglazediva.com(...)ndeur-collection.htm plus een plaatje van de set. Mijn lijkt de set wel mooi, ben alleen niet zo erg van de donkere nagellak waarvan er 2 bij zitten. Ik vraag me ook af in hoeverre die andere licht zijn. Kan niet echt een duidelijk plaatje vinden van die lichtere kleuren.
nom! Blauwe muffins?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga weer langs op mijn werk en had beloofd zelfgebakken lekkers mee te nemen
ik heb de meeste lakken wel eens op m'n nagels gesmeerd, maar niet allemaal een hele dagquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel untrieds hebben jullie nu zo ongeveer? Ik heb er 11 met +/- 60 lakjes
[/nieuwsgierigmodus]
Psssssstquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar ik geloof niet dat ik het linkje uit de OP goed genoeg begrijp om ermee aan de slag te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij kleine scheurtjes kan je het ook alleen op de scheur doen zodat je aan alle kanten er omheen de nagel bedekt hebt met zakje/wrap en lijm.
@miss--moana: het zijn niet echt mijn kleuren maar op zich is het wel een mooie collectie. Als jij de kleuren mooi vindt zou ik het doen. Je zou natuurlijk ook alleen die kleuren kunnen kopen die je mooi vindt en die donkere laten voor wat het is.
@Loqi: Ik gok een stuk of 40 maar ik houd ze niet apart en ik heb ze ook nog nooit geteld.![]()
Dat is trouwens incl. lakjes die me voor review gestuurd zijn en ik heb de laatste weken nauwelijks iets gekocht dus dat aantal wordt wel rap minder.There is no love sincerer than the love of food.
zo tel ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.quote:
Dit dus, als ik hem gedragen heb voor een swatch is hij voor mij ook 'tried'.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat vinden jullie trouwens untried? Voor mij is een lak 'tried' als ik deze gedragen heb voor een full swatch voor mijn blog of als ik deze echt gedragen heb op tien vingers.
Een snelle swatch op een vinger (wat ik altijd doe met nieuwe lak) telt voor mij dus niet.
Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo tel ik ook
ik smots overigens al mijn nieuwe lakken direct op mijn nagelwielen, dan zie ik het meteen
moet je es proberen, blauw met paars ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
China Glaze Diva verzendt niet naar NL als ik het me goed herinner.
En nee, het zijn geen blauwe muffinsChocolademuffins met chocolat chunks staan nu af te koelen, 'gewone' vanillemuffins staan in de oven. Tijd zat nog, dat had ik niet verwacht
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben te neurotisch voor nagelwielen. Ik zou alle lakjes op volgorde willen hebben en als ik dan een tint koop die ergens eigenlijk net tussen zou moeten dan zou ik alles weer opnieuw moeten lakken en voor je het weet heb je al je nagellak opgelakt op wielen. Niks voor mij.![]()
Ik moet mijn stash opnieuw reorganiseren. Het stond op kleur maar heb nu een paar keer gehad dat ik van alles in de woonkamer had staan en ineens visite kreeg en toen heb ik alles er zomaar ergens in gestopt en nu is het een chaos.
Misschien moet ik toch ook eens overwegen om alles op merk te zetten i.p.v. op kleur en finish zoals ik nu doe.
mooi! En je vriendin is een mietje!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]
Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.
Oh ja, Mijn vriendin probeerde "into the limelight"uit!!!![]()
Ze zou zo gaan werken maar ze durfde niet![]()
[ afbeelding ]
18 van de 53 geloof ik. Om ze sneller weg te werken ben ik gisteravond gewoon m'n tenen ervoor gaan gebruiken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel untrieds hebben jullie nu zo ongeveer? Ik heb er 11 met +/- 60 lakjes
[/nieuwsgierigmodus]
ja leuk is die he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb H&M My favourite jeans binnen! Wat een leuk lakje!
klopt, die fairy dust is geweldig als TC over een donkere lak, daar moet je 'm ook voor gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Het zag eruit of ze ziek was of zo na het eerste laagje,lichtgroene waas over die vingersMet twee laagjes was hij al zo maar ze begon steeds harder te roepen "Nee zo ga ik echt niet werken"en "nee zo kan ik me echt nergens vertonen" Maar ik heb gisteren met tien verschillend gekleurde nagels waaronder die rondgelopen , Keek ook niemand raar van op!
Ik vind ze allemaal geweldig alleen die fairy dust niet zo, volgens mij is die alleen maar mooi als je hem ergens overheen doet.
Neonquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Tammymara het volgende:
Nieuw lakje van gisteren
[ afbeelding ]
Emotion van CG.In het echt is hij veel mooier, is ie metallic maar dat zie je zo dus niet.
Oh ja, Mijn vriendin probeerde "into the limelight"uit!!!![]()
Ze zou zo gaan werken maar ze durfde niet![]()
[ afbeelding ]
schilderstapequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |