schilderstapequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
Ik zeg ook Daph.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.quote:
Danku!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.![]()
Ik mag vanaf eind maart trouwens ook weer bestellen van mezelf en ik heb een megawishlist dus wellicht haal ik haar nog weer in.
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zitquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
cute!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
Oh in dat geval...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zit
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hebben zij dat ook zelf aan je aangeboden?
whehe, tof manquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die namen ook echt.Hot Slut, Wet Dream etc.
![]()
87 waarvan een stuk of tien stomme kutlakken zijn, maar ook tien nieuwe onderweg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).
Ik zeg ook Daph!
Ben wel benieuwd hoeveel lakjes jullie allemaal op dit moment hebben?
Ik dus iets van 150 gok ik
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe hobby gevonden, custom meubels maken. Ik ga voor jullie een nagellakkast ontwerpen
durf je dat aan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.![]()
Ontwerp je dan ook het huis waar die kast in past?
Back Alley Sally, Pearl necklace, Camel toequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heuj! Lief doen! Hahaha ik ben idd wel helemaal los gegaan in december/januari maar nu valt dat echt heel erg mee hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
ik moet aan m'n derde curverbox binnenkortquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef Holyme het volgende:
Schattig pakketje, alleen die namen![]()
Sinds gister is m'n laatje te klein (rond de 80 lakjes nu, en het voelde alsof het laatje elk moment kon breken >.<), heb het nu op een dienblad in een grotere kast staan, maar dat kan beter natuurlijk. Dus doe mij ook zo'n nagellakkast
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef Holyme het volgende:
Schilderstape idd. Vroeger deed ik het uit de losse pols, maar na jaren geen lak ziet dat er dus niet meer uit als ik dat nu doe, en die tape is echt een uitvinding daarvoor
En een cocktailquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
de namen: pop my cherry, social climber en nail me![]()
en elke lak heeft een verhaaltje ook
ja, nee, jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)
Gamma, Hema, elke zaak waar ze verf e.d verkopen heeft het wel. Het plakt lang niet zo erg, ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik lak meetrok. En ja, de lak is dan wel redelijk droog als ik dat doe, geeft leuke resultatenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haal je dat bij de gamma? En beschadigt dat je lak helemaal niet? Moet je lak zeker wel eerst echt helemaal droog zijn? (lees: minimaal kwartiertje gedroogd)
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heuj! Lief doen! Hahaha ik ben idd wel helemaal los gegaan in december/januari maar nu valt dat echt heel erg mee hoorHeb wel nog meerdere multi item swaps lopen, maar dat is ruilen
gelukkig, ik zie jou toch een beetje als de nagellak oermoeder van Fok. Samen met Obli danquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.![]()
Ruilen telt idd niet.![]()
Ik heb al in tijden mijn nagellak niet geteld maar drie lades puilen uit en de vierde is ook aardig onderweg dus ik gok dat ik wel over de 300/350 zit.
Maar dat is dus ook inclusief lakjes die ik eigenlijk toch niet zo mooi vind of die ik voor review heb gekregen maar waarvan de kleuren niks voor mij zijn en die ik dus niet zo nodig hoef te houden daarna dus daarin moet ik nog gaan snijden.
Was ook maar een grapjequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is niet vervelend bedoelt hoor, ik vind het juist leuk.![]()
Ruilen telt idd niet.![]()
Ik heb al in tijden mijn nagellak niet geteld maar drie lades puilen uit en de vierde is ook aardig onderweg dus ik gok dat ik wel over de 300/350 zit.
Maar dat is dus ook inclusief lakjes die ik eigenlijk toch niet zo mooi vind of die ik voor review heb gekregen maar waarvan de kleuren niks voor mij zijn en die ik dus niet zo nodig hoef te houden daarna dus daarin moet ik nog gaan snijden.
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderwegquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig, ik zie jou toch een beetje als de nagellak oermoeder van Fok. Samen met Obli dan
Dat dacht ik ook toen ik hier begon met lurkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderweg![]()
Denk niet dat ik ooit de aantallen van jullie ga halen hoor, hahaha.
ik gebruik 'gewoon' m'n seche vite, gaat primaquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, topcoats, heb je voor Konad die Konad topcoat nodig? Of kan je daar ook een gewone voor gebruiken?
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje
Ooooh dan heb jij meer dan ik! Ik zit nog niet aan de 300Jij vult ze echt per lade? Heb je dan nu nog twee lege lades?
Ik heb al een paar tekeningen liggen voor nagellakrekjes, maar een kastquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe hobby gevonden, custom meubels maken. Ik ga voor jullie een nagellakkast ontwerpen
Ik heb zo'n vermoeden dat we je daar dan wel mee kunnen helpenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:24 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we je daar dan wel mee kunnen helpen![]()
En thanks Mirjam, weet ik dat ik die niet hoef te bestellen
ja, dat dacht ik ook 3 maanden geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Thanks!! Ga ik het binnenkort ook maar even kopen. Er zijn nu genoeg leuke lakjes onderweg om eens lekker mee aan de slag te gaan. Voel me wel echt een brugpieper hier, hahaha. Ik heb pas 15 lakjes, waarvan 3 stempellakjes zijn, 2 topcoats en een basecoat. Maar nu dus 9 onderweg![]()
Denk niet dat ik ooit de aantallen van jullie ga halen hoor, hahaha.
heerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er zitten trouwens kaartjes aan die flesjes nagellak van Cheeky Cosmetics met leuke teksten.
[ afbeelding ]
Whehehe ik dacht ook maximaal twee lades te gebruiken voor nagellak (want wie heeft er nou meer nodig?) en een met nail-art, verzorgingsspullen en handcreme e.d. en dan de rest als nachtkastje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik hier begon met lurken![]()
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Haha en dan kom ik aan met mijn 10 lakjes ofzo
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
Oh ja, topcoats, heb je voor Konad die Konad topcoat nodig? Of kan je daar ook een gewone voor gebruiken?
Ja precies, en m'n vriend helpt ook niet mee, hij kijkt me soms aan of ik gek ben, maar hij heeft pas wel mee zitten kijken op Scrangie en geholpen met m'n bestellingquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht ook maximaal twee lades te gebruiken voor nagellak (want wie heeft er nou meer nodig?) en een met nail-art, verzorgingsspullen en handcreme e.d. en dan de rest als nachtkastje.
Not.![]()
Ik gebruik voor Konad gewoon mijn Nubar Diamont maar andere topcoats werken ook. Het moet alleen wel een wat dikkere topcoat zijn. Catrice High Shine (not so) Quick Dry topcoat werkt wel, HEMA quick dry niet want dat is een waterige bende.
Whehehe dat probleem ken ik.. Eigenlijk staat deze Helmer al niet helemaal praktisch. Heb je niet nog ergens een laatje vrij, of een plek waar je een plastic bak kunt parkeren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee daar zit andere shit in zoals handcremes en het bovenste laatje is mijn nachtkastje lade maar ik vrees dat ik die spullen binnenkort wel moet verhuizen. Ben wel bang voor de dag dat mijn helmer vol is! Er is gewoon echt echt echt echt geen ruimte voor een tweede en wat moet ik dan?![]()
![]()
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Nee hoor ligt niet aan jou, die is shit. Als je low budget zoekt dan is die van Catrice (trekpleister/kruidvat) het beste imho. Die is ook nog een beetje sneldrogend. Tenminste, de toplaag wordt wat sneller hard maar hij dringt niet door de lagen heen dus daar onder blijft het wel wat langer zacht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mijn hema topcoat is er niet geschikt voor, of ik ben te ongeduldig, zou ook zeeeeeer goed kunnen.
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daaromquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel stiekem vind ik blogs die creatieve dingen doen met nagellak leuker dan domweg swatches posten. Scrangie is handig als naslagwerk voor als je wilt bestellen maar verder vind ik dat bijvoorbeeld niet echt een leuk blog. Ze heeft alleen de meeste collecties dus als je foto's zoekt kom je hoe dan ook bij haar uit.
En jullie komen niet aan mijn stash.
Mevrouw met die paaseinagels?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's waar, het is leuker om aparte dingen te zien dan constant hetzelfde. Ik vind die blog van die mevrouw met die paasei-nagels ook erg leuk daarom
Ik wil ze allemaal!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenquote:
Ik wants ze allemoal maar ik hoor maar niks van die Deutsche Damen die voor mij zouden zoeken naar de collectie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Cute as hell swatches van essence:
http://www.parokeets.com/(...)-hell-nail-polishes/
Die gele, wantz!
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heeft van die eivormige flippernagels... van die hele lillijke nepklauwenMaar ze is wel creatief! kan de blog alleen niet terugvinden, maar ze heeft ook die snakeskin-nagels gepost ooit
Komt vanzelf wel...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kannatuurlijk niet he, 10 lakjes maar wel een nagellakblog. Hup, bestellen jij
Heb je die collectie gezien????????????????????????quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
Die doet idd heel leuke dingen.![]()
Die nagels zijn zo dik omdat ze anders haar nagelriemen aan gort pulkt. Met van die dikke nagels kan je natuurlijk niet zo goed krabben.![]()
Lief mens.
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik was net even op de markt hier, en er staat een hele kraam vol met nailairt zooi en nagellakjes, van stickers en al die dingen tot konad en ga zo maar door.
Wat tof! Leuke lakjes ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wist je dat je Helmers kunt stapelen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Was die Konad goedkoop? En waar was dat op de markt? Heb het hier volgens mij nog nooit gezien helaas.
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja goedkoper dan de originele prijs. Was ook van zo'n chinees vrouwtje. Was in Arnhem.
Mooi hè? Ik wil ook zo'n kamer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je die collectie gezien????????????????????????
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt? Waar woon je dan? Het is bij de markt in Malburgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh, daar woon ik lekker vlakbij. Eens een kijkje nemen.
Ja naar die link had ik ook gekeken en ging er eigenlijk vanuit dat het wel kon maar in je shoppingcart kan je geen ander land kiezen dan Canada of US dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi hè? Ik wil ook zo'n kamer.![]()
@PeRi: Het is een beetje afhankelijk van of het verstuurd mag worden naar jouw land (gevaarlijke goederen e.d.) dus je kan het beste even emailen maar ze sturen ook naar mij voor review dus ik neem aan dat je ook gewoon vanuit Nederland kan bestellen.![]()
http://www.cheekymonkeycosmetics.com/shipping-policy
warm water + zeepquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef Loqi het volgende:
Ik denk dat ik ook aan de helmer moet ik als ik (hopelijk binnenkort) ga samenwonenIk heb een klein ladekastje en een soort curver koffertje, maar die zijn al weer vol
Zou wel handig zijn om ook m'n make-up in op te bergen...
Ohja, ik had van de HHB van die french stickertjes van Herome, maar die laten lijmresten achter als ik ze gebruik.. en dat ziet er niet uit natuurlijk! Iemand tips daarvoor?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
warm water + zeepheb er ook last van, ben benieuwd of iemand de gouden tip heeft!
OMGquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:08 schreef Loqi het volgende:
Ik denk dat ik ook aan de helmer moet ik als ik (hopelijk binnenkort) ga samenwonenIk heb een klein ladekastje en een soort curver koffertje, maar die zijn al weer vol
Zou wel handig zijn om ook m'n make-up in op te bergen...
Ohja, ik had van de HHB van die french stickertjes van Herome, maar die laten lijmresten achter als ik ze gebruik.. en dat ziet er niet uit natuurlijk! Iemand tips daarvoor?
oeh goede tip.. dat eens proberen als ik een dekkende wit gevonden heb (die ik nu heb heeft 5 lagen nodig en dan is je tip dus 3keer zo dik als je nagelbedquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterMaar las hier een tijdje terug, eerst even op je hand plakken, en dan pas op je nagels, zodat de ergste plak eraf is zeg maar. Heb dat nog niet geprobeerd, maar misschien dat dat werkt?
ik heb het wel geprobeerd en het werkt nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:17 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb dat met die van Essence ook, die dingen blijven gewoon half op je nagel achterMaar las hier een tijdje terug, eerst even op je hand plakken, en dan pas op je nagels, zodat de ergste plak eraf is zeg maar. Heb dat nog niet geprobeerd, maar misschien dat dat werkt?
Ohquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het wel geprobeerd en het werkt niet
tip: bij Douglas verkopen ze Mavala, die wit is echt extreem dekkend en perfect voor white tips!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh goede tip.. dat eens proberen als ik een dekkende wit gevonden heb (die ik nu heb heeft 5 lagen nodig en dan is je tip dus 3keer zo dik als je nagelbed)
komt omdat je die stickers op je nagel moet houden tot de lak droog is. In de tussentijd wordt de sticker warm want op je vinger, en dan wordt die lijm ook zachtquote:
Thnx, daar heb ik ook verdunner vanquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: bij Douglas verkopen ze Mavala, die wit is echt extreem dekkend en perfect voor white tips!
Ja dat is ook logisch natuurlijk, waarom denk ik niet aan die voor de hand liggende dingenquote:komt omdat je die stickers op je nagel moet houden tot de lak droog is. In de tussentijd wordt de sticker warm want op je vinger, en dan wordt die lijm ook zacht
jottem!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Nune het volgende:
SQ, ik heb Peachy Keen net op de brievenbus gedaan.
OMGquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig naar het idee in je hoofd:quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een waanzinnig ingenieus nagellakkast-idee in mijn hoofd, maar kom er nog niet helemaal uit hoe dat technisch kan werken (ik ben een gamma)
ik zal het wel eens painten danquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar het idee in je hoofd:
zelf zat ik te denken aan een nagellakpiramide die ook nog kan draaien.
Leek me wel lollig, maar ga denk ik toch voor een nagellakrek die ik in mijn kast kan zetten.
Nagellakhuis, duhquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Vergrotende trap voor een nagellakaddict:
Nagellakbak
Nagellakkoffer
Nagellakrek
Nagelakhelmer
Nagellakkast
Nagellakkamer
wat dan?????
terwijl ik het paint zie ik dat het niet kan werken. Ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het wel eens painten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |