heb jij nou óp je potjes de kleur geswatcht, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:51 schreef AmNaBa het volgende:
OwCool,jij denkt met het inklappen van de stelling,
Ik dacht aan een staande piramide zodat je hem kunt draaien als hij op tafel staat![]()
Dus een blijvende piramide, op een draaiplateau.
even een opstelling neergezet met spelletjesdozen
Mis dan wel het opstaande randje om te voorkomen dat ze vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verrek, DAT is hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij nou óp je potjes de kleur geswatcht, of zie ik dat verkeerd?
Oeh, nicequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zo cool, neon lakjes onder blacklight
[ afbeelding ]
Die Essies
mits je er boodschappen mee gaat doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch wel? Met mijn glitterrandjes
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 tot 10 minuten vind ik wel erg lang, maar het moet idd lang drogen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef PartyHardy het volgende:
Hij heeft ook nog eens mooie nagelriemen![]()
Ben er btw achter.. ik moet die foil adhesive echt iets van 5 a 10 min laten drogen voor hij pas doorschijnend word, is dat bij de rest ook zo? topcoat catrice geeft tot nu toe nog geen problemen over de folie
seche vite kun je bij TD krijgen, zeker doen, is de moeite waard. bestel wel meteen seche restore mee (verdunner) seche vite wordt nl. snel te dik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nog steeds leuke lakjes uit aan het zoeken voor mijn eerste transdesign bestelling. Tot nu toe staat op mijn verlanglijstje:
Pearl of Wisdom
Meet me on the Ferry
Weet iemand nog meer leuke lakjes? Ik zoek eigenlijk ook nog een mooie fel roze...
Kun je ook sech vite topcoat daar bestellen? En is dat de moeite waard of is de topcoat niks beter dan bijv catrice?
Ik ben nog een nagel noob en heb jullie hulp nodig
Woehahahahahahaha!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, go Fietsquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets! Zo netjes gelakt ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm nee ik heb rasphberry festival van CG en nog een roze/oranje achtige maar daar zit geen naam stickertje onder. Even een swatch zoeken van strawberry fieldquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
seche vite kun je bij TD krijgen, zeker doen, is de moeite waard. bestel wel meteen seche restore mee (verdunner) seche vite wordt nl. snel te dik.
wat dat roze betreft, wat vind je van china glaze strawberry fields?
die is echt
props, mooi roze met glittersquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seche vite droogt supersnel en hardt ook de nagellak binnen no time uit, ik vind het een echte musthave.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef dieske87 het volgende:
Ik ben nog steeds leuke lakjes uit aan het zoeken voor mijn eerste transdesign bestelling. Tot nu toe staat op mijn verlanglijstje:
Pearl of Wisdom
Meet me on the Ferry
Weet iemand nog meer leuke lakjes? Ik zoek eigenlijk ook nog een mooie fel roze...
Kun je ook sech vite topcoat daar bestellen? En is dat de moeite waard of is de topcoat niks beter dan bijv catrice?
Ik ben nog een nagel noob en heb jullie hulp nodig
Ziet eruit als vrouwenhanden, full front pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel van alles wat, over het algemeen niet zo van bruin/donkerbordeauxrood. Voor mijn werk draag ik meestal iets minder opvallende kleurtjes, in weekend verschillend en op mijn teennagels veel paars/roze etc beetje de fellere kleuren vooral in de zomermaandenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
props, mooi roze met glitters![]()
[..]
Seche vite droogt supersnel en hardt ook de nagellak binnen no time uit, ik vind het een echte musthave.
Over roze kan ik je niet veel tips geven (ben niet zo roze) maar een paar lakken waar je geen spijt van zal krijgen zijn naar mijn idee:
China Glaze - Millenium
China Glaze - For Audrey
Color Club - Revvvolution
OPI - Absolutely Alice
Van wat voor kleuren hou je wel en niet?
Mooi met dat lace!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
Ik ben nog wat foto's verschuldigd.
De Koh van afgelopen week:
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL inderdaad, was even vlug vlug ter demo, maar mijn hoofd werkt maar door om de ultieme oplossing te vinden.Spelen met spelletjes en nagellak. Pop, weer een idee: het ultieme nagellakspelquote:
geen idee, bij mij sneuvelt alles na 2 dagen max omdat ik het dan beu benquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:36 schreef dieske87 het volgende:
die colorclub revolution ziet er idd erg gaaf uit!
Millenium lijkt veel op OMG-OMG en die heb ik al
Over blauwe nagellak twijfel ik nog op dit moment.... Al ben ik wel nieuwsgierig hoe het zal staan....
OVer het algemeen hou ik van creme lakjes. Glitter etc vind ik leuk maar heb er een hekel aan als je ze voelt zitten zeg maar.
Ook heb ik het idee dat OPI langer blijft zitten als CG klopt dit of is dit puur toeval???? Meestal red een lakje het bij mij geen twee dagen OPI haalt dat wel
ga je nou alweer bestellen PeRi?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:43 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn invoice van TD en rara, ik heb geen $ 2,60 korting gekregen terwijl ik de instructies van Helen heb opgevolgd. What to do, what to do. Zal ik het maar laten of moet ik verdergaan met stalken.
wauwquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
En nu, inclusief silver lace van de groepsorder (was ff een heel gepriegel heb het uiteindelijk met de folie lijm aangebracht)
[ afbeelding ]
Ik heb gisteravond besteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je nou alweer bestellen PeRi?![]()
ik zou gewoon doorzeuren
Mooi dat lace, ik had er ook al naar gekeken, maar geen idee hoe je zoiets fatsoenlijk op je nagel krijgtquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is het dan niet vierkant afgevierkant?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor die onderste.En ik vind dat vierkant afgeronde veeeeel mooier trouwens
Die silver Lace is geweldig!!! Heb ik ook vandaag binnengekregen....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
Fiets!Kusje terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heuj dat is de volgende stap!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mits je er boodschappen mee gaat doen
Mooi hequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Woehahahahahahaha!!!!!!
Ziet er goed uit hoor!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe, go Fiets![]()
En woei, nieuwe opbergruimte aangeschaft. Nu nog kijken waar ik 'm laten ga.
en de glittersquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ziet eruit als vrouwenhanden, full front pics or it didn't happen!
Nu hoor ik er ook wel een beetje bij tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |