Weet je dat heel zeker? Volgens mij heb je in de eerste delen meegepostquote:Op maandag 22 februari 2010 07:20 schreef Chandler het volgende:
Sneeuw is alweer bijna weg, dus kan ik weer heerlijk naar mijn werk fietsen
Leuke topic reeks, nog nooit eerder tegen genomen
!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:45 schreef moemoe het volgende:
Op naar 20 maart!
Kan het niet echt testen, ben aan het internet via mijn iPhone.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:51 schreef Renesite het volgende:
Boem, ligt blackbord > groepen > uploaden er ook uit? Na het bladeren en uploaden 'script failed'.
Verdammte hoeruh zooi
Oh... Is ook zo, internetfail vanaf vrijdag al... nvmquote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan het niet echt testen, ben aan het internet via mijn iPhone.
Angry Birds is zo verslavendquote:Op maandag 22 februari 2010 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb de hele dag in bed gelegen iPhone spelletjes doen.
Plants vs. Zombies, Angry Birds, Penguin 2.
Had ik hier ook, en vanochtend bij m'n ouders ook. En daar alleen via 't digitale kastje.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wil iemand heel graag dat ik eens naar buiten ga. Mijn SBS6, RTL7, NET5, MTV, TMF, Discovery, etc. liggen eruit en mijn internet doet het ook niet meer sinds vrijdag..
Heeft de Albert Heijn geen kassa met internet?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... Is ook zo, internetfail vanaf vrijdag al... nvm
Vind je wel zieligHanze is wel open, dus je had vandaag daar kunnen internetten
Beetje wel ja, we stonden daar met drie vrouwen angstig naar dat ding te kijken... En toen hebben we de mannen er bij geroepen.quote:
En ik snap dat het meer algehele "quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:07 schreef Bob. het volgende:
Ja, lach maar, met de hand moeten afwassen is een serieuze zaak hoor.
quote:
Wat moet jij in Appingedamquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef JH87 het volgende:
Mooi weer om naar A'dam te gaan.
Goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:10 schreef nietzman het volgende:
Ik ben al heel ver met het Dolf-shirt..
Hoi lieve Prosac!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef Prosac het volgende:
hallo lieve mensen!
Bob.. ik heb hier nog wel een inbouwvaatwasser staan. Neem dat ding toch niet mee naar het nieuwe huis. Dus voor 50 euro mogen jullie hem hebben.
Je hoort ze rennen of zie je je eten lopen 's nachts?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn huis doet ook eng. Of naja, de muizen die hier vermoedelijk rondrennen.
Mijn onderbuurvrouw zegt ze elke nacht te horen, bij ons vandaan. Gezien de hopen zooi in mijn huis geloof ik het wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef Luco het volgende:
Je hoort ze rennen of zie je je eten lopen 's nachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |