quote:Op zondag 7 februari 2010 21:22 schreef JH87 het volgende:
Voetbalplaatjes.
hehequote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef JH87 het volgende:
En vorige week nog vet geinteresseerd mee de plaatjes uitzoeken of er al dubbele tussenzitten.
Hypocriet gedrag Arne.
Dan heb je nog niet gefietst met de wind van voren.quote:
Mutsquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gefietst met de wind van voren.![]()
(en vergeet je muts niet, zoals ik)
Luisteren deed je toch al niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef JH87 het volgende:
Mijn oren zijn afgevroren.
Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fietsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef moemoe het volgende:
Ze zijn wel wit geworden.
Ga je voor je lol naar Beijum?
Korfbal, leukquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fiets!
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef moemoe het volgende:
''zondag 14 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Grote (90%) kans op aanhouden het winterse weer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen enkele graden boven nul. Soms wat sneeuw, aan de kust ook regen.''
Dit noem ik niet echt een kwakkelwinter. Vooral niet als je het vergelijkt met voorgaande jaren.quote:
Mja het is wel beter. Maar ik bedoel het met het oog op de regen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit noem ik niet echt een kwakkelwinter. Vooral niet als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
[ afbeelding ]
http://www.partijvrijgroningen.nl/
3 Maart
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
3 Maart
Waarom wel?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom niet?
'Het'?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Omdat het om de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN gaat.
Af en toe mag een burger naar de stembus... Weet je wel.quote:
De training zelf is gewoon binnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fiets!
Ik ga alleen al stemmen om tegen deze partij te stemmen. Toen ze drie of vier maanden geleden werden opgericht zag ik dat programma voorbij komen. Lachwekkend gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
3 Maart
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Je bedoelt bepalen wie de komende vier jaar een stoel warm mogen houden?
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Af en toe mag een burger naar de stembus... Weet je wel.
Eelde? En daar heeft de gemeeteraad van Groningen wat over te zeggen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.
Er worden ook nog belangrijke beslissingen genomen over Eelde, de stadstram en de belastingen (die ook studenten betalen). Stemmen dus.
Blijkt maar weer hoe ONZ je bent.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.
Er worden ook nog belangrijke beslissingen genomen over Eelde, de stadstram en de belastingen (die ook studenten betalen). Stemmen dus.
Gaat om Groningen Airport Eelde.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eelde? En daar heeft de gemeeteraad van Groningen wat over te zeggen?
Eelde ligt a: in Drenthe en b: in de gemeente Tynaarlo.
Uiteraard, wij watjes passen ons niet aan aan het weer en de omstandigheden, wij passen de omstandigheden aan ons aanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
De training zelf is gewoon binnen neem ik aan?
Mijn team van 8-jarige voetballers stond vanavond compleet buiten op het veld. Indrukwekkend.
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaat om Groningen Airport Eelde.
Nee, Eelde Airport klinkt lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.
Groningen (Gemeente + Provincie) heeft wel meer dan 50% van de aandelen in handen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, Eelde Airport klinkt lekker, of Vliegveld Drenthe
GAE - Ajax wordt een leuke potquote:
Maar ik gok dat je voor de Graafschap bentquote:
Nee, GAE dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je voor de Graafschap bent?
Die zit niet hier hè.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:28 schreef Luco het volgende:
Sinterklaas.
quote:
Ga jij eens snel je mond spoelen schobbejak!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die zit niet hier hè.![]()
De paashaas komt er weer aan, de eitjes liggen namelijk alweer in de winkel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eens snel je mond spoelen schobbejak!
Dan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Geen cadeautjes voor jou dit jaar!
quote:
Sinterklaas!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eens snel je mond spoelen schobbejak!
hehe ik moet lachen...quote:
quote:
Seks dan, niet zeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je loopt wel hard van stapel met je Engelse spelling.
Vrouwenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zeur niet, ik constateerde alleen.
Je sport te veel met vrouwen, je reageert al als een.
Kansloos was dat altijdquote:
Nee, dan maar geen reet zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
1 Tip: begin nooit aan lenzen.
Bedankt en jij krijgt nog eenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:24 schreef Bob. het volgende:
Slaap zacht Nelsontje!
Hai! Ik heb je gemist!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:22 schreef nietzman het volgende:
Prrr!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:19 schreef Q.E.D. het volgende:
over 2 weken op z'n vroegst.
Maar er kan nog best tot 1 april sneeuw liggen.
Ja, dat is toch zeker een grap?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:19 schreef Q.E.D. het volgende:
over 2 weken op z'n vroegst.
Maar er kan nog best tot 1 april sneeuw liggen.
Ik hoef mooi de deur niet meer uit vandaag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef captain.lefteye het volgende:
Waggelstapjes moeten nemen omdat de stoep weer spekglad is... Niet zo
21 maart...quote:
Kruikenzeikerquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Luco het volgende:
Owh, en ik ga carnaval vieren in Tilburg
Ik in Maastricht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Luco het volgende:
Owh, en ik ga carnaval vieren in Tilburg
Ik kan naar Breda, alleen is het te duur denk ik.quote:
Welke???quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:16 schreef JH87 het volgende:
En ik heb weer een resultaat binnen. Nog drie resultaten te gaan.
Ok.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef JH87 het volgende:
Een acht op m'n laatste essay.
Vrijdag eten trouwens Slaif.
Het is 11 uur geweest, waarom lig jij niet in je bed?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef JH87 het volgende:
Ik moest heel ver fietsen vanavond en dat onder deze omstandigheden.Er was zelfs veel water en grote vrachtschepen. Waddenzee zeker.
Tof! Ik was dus nog ergens een kort biertje drinken. En ik ga ook slapen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef Bob. het volgende:
Nee hoor, van mij mag je vrolijk de hele nacht op blijven!
Slaap fijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef Bob. het volgende:
Maar ik ga nu slapen, dag Groningen!
Wat is er Jelmer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:48 schreef nietzman het volgende:
Zucht.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:06 schreef Bob. het volgende:
Iemand nog een ov-chipkaart nodig? Ik heb er twee gekregen.
Ik heb die van mij ook zo ongeveer toen aangevraagd, en toen kwam hij aan het begin van deze week aan. En nummer twee dus vandaag!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Priceless.
Die van mij is net na Nieuwjaarsdag aangevraagd en hij komt volgende week pas binnen.
(als ik het mailtje mag geloven)
Je lijkt ook op dr, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja lijkt me leuk.
Dan krijg je van mij een cd van Biagio Antonacci om zondag de hele dag te draaien.
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je lijkt ook op dr, dus dat komt goed uit
Ik kwam er ook pas half december achter dat ik eerst een aanvraagformulier moest aanvragen om überhaupt kans te maken op een OV-chipkaart.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook zo ongeveer toen aangevraagd, en toen kwam hij aan het begin van deze week aan. En nummer twee dus vandaag!
Lag er nog iemand op de grond?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hier deed een aantal lantaarnpalen het ook niet. Vreemd.
Koffie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nog Valentijns-plannetjes hier??
Mijn staf staat al klaar hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nog Valentijns-plannetjes hier??
Geen weerstand?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef nietzman het volgende:
Ziek. Wil niet. Ga dood.
Niks mis met in de trein zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morgen en zondag met de trein het hele land doorcrossen. Wat een vooruitzicht. Hopelijk doen ze de kachel aan!
Dat is in Hoogeveen. Daarna richting Tilburg om daar op stap te gaan.quote:
Thuis heeft mijn voorkeur whaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef Luco het volgende:
Westen heeft ook mijn voorkeur hoor.
Interview op TV net, over de Olympische Spelen. Martje stelde dus een hele lange, drieledige vraag...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap jouw post dan weer niet helemaal.
Zeg tegen je vriendin dat er iets beters op tv is. Zometeen Andere Tijden Sport, over de opkomst van de klapschaatsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh ja. Ik zit gedwongen X Factor te kijken. Ik mis weer het goede.
En wat hadden ze bij zich? Pedigree pal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef MaxMark het volgende:
De trein van Groningen naar Leer was tof. Bleken allemaal undercover politieagenten in te zitten, Nederlandse en Duitse. Een hond wees twee gasten aan die werden gefouilleerd in de trein
Een naamtopic.quote:
Ik denk dat het dan [HLD] zou worden om misverstanden te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een naamtopic.
Al zou dat natuurlijk in [HEL] het subforum voor helden moeten en niet in KLB.
Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een naamtopic.
Al zou dat natuurlijk in [HEL] het subforum voor helden moeten en niet in KLB.
Één van die jongens die werd gefouilleerd bleek vreemd genoeg een blok magnesium bij zich te hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En wat hadden ze bij zich? Pedigree pal?
Hij wilde een 'helder licht' creëren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Één van die jongens die werd gefouilleerd bleek vreemd genoeg een blok magnesium bij zich te hebben
Dat werd volgens mij wel meegenomen.
Als de admins het zelfs doen, dan mogen wij het ook.quote:
Zuipschuitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom spammen we het topic niet vol voor de 400?
Ik ben net aan mijn tweede biertje begonnen.quote:
Is het dan iets anders waarover je zo vrolijk bent?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben net aan mijn tweede biertje begonnen.
Je hoeft niet meteen alle vrolijkheid aan alcolol te relateren.
Ja. 400quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het dan iets anders waarover je zo vrolijk bent?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:05 schreef Q.E.D. het volgende:
En hier is geen carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |