Dude, tis net zo goed mijn forum als het jouwe he.quote:jij hebt er niks mee te maken, bio heeft m hierop aangesproken en hij zou verbetering tonen
punt
en jij hebt er niks mee te maken
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotjequote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude, tis net zo goed mijn forum als het jouwe he.
Als ik vind dat jij slecht mod mag ik dat toch zeggen of wat? Daar is het hele topic toch voor of niet??
Reageer eens niet zo als een gebeten hond, volgens mij voel je ook wel dat je fout hebt gehandeld.
lees het gesprek met bio nog maar eens door in de vorige FB, ik meen me te herinneren dat hij duidelijk vertelt heeft wat er mis was aan je postgedrag, en hoe je er voor kon zorgen dat je topics wél open blijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Cacciatore het volgende:
Ik had em echt wel verbeterd hoor of bedoel je nu? lees de eerste 2 zinnen dan
Kan er ook wat gedaan worden aan de standaard josti's die meteen leer nederlands roepen of elk topic komen verneuken omdat je een klein spelfoutje maakt?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotje
als je er niks vanaf weet hoef je niks over mijn mod zijn te komen vertellen, en sowieso hoef je je niet met anderen te bemoeien
klaar
als het topicverneukend is wordt er al iets aan gedaan, als dit opgemerkt wordt, en anders kan je een TR zetten en kunnen we actie ondernemenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan er ook wat gedaan worden aan de standaard josti's die meteen leer nederlands roepen of elk topic komen verneuken omdat je een klein spelfoutje maakt?
Hij is wel veranderd. Hij heeft de echt moeilijke woorden er in normaal nederlands bij gezet.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotje
als je er niks vanaf weet hoef je niks over mijn mod zijn te komen vertellen, en sowieso hoef je je niet met anderen te bemoeien
klaar
geen idee, zag het ook alleen net pas staanquote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
Wtf is dat drop tablke topics steeds in de TT?Wat heb ik gemist?
Hier ook: Het grote "maak een NSFW pic SFW" topic !'); DROP TABLE USERquote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, zag het ook alleen net pas staan
A niveau?? Dat is toch dan juist goed. Maar goed ik heb er vrede mee dat je hem gesloten hebquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Soms zwemmen mensen zelfs met sportkleren aan.
Voor diploma A meestal, wat ook het niveau van dat topic was
Don't let the door hit you on the way out.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef skattebaut het volgende:
Denk dat ik fok maar ga verlaten...
Met de nieuwe moderatiewijze van shoarmafiguur is er voor mij de lol af.
Topic open/klap topic dicht binnen 1 minuut.
Bekijk het maar.
het was gewoon een verkapte fipo, en daaropvolgende aandachtstrekkerijquote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef griekjeee het volgende:
swarma, waarom worden mijn reacties hier geëdit en verwijderd: Beperkt zijn in hosselvrijheid
Alsof 'ga je mee voetballen' meer ontopic is dan de opmerking 'eindelijk even lezen nu. '
Nee, ik zat eerlijk gezegd al een tijdje te wachten op dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was gewoon een verkapte fipo, en daaropvolgende aandachtstrekkerij
dat heb ik weggehaald
waar die voetbalopmerking heen gaat, geen idee, interesseert me ook niet
ja ik weet niet wat jij en biels afspreken natuurlijk over te verwachten topicsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik zat eerlijk gezegd al een tijdje te wachten op dat topic.En er zijn meerdere reacties verwijderd die gewoon ontopic waren...
Ach, iedere post die iemand ook maar een beetje op zichzelf betrekt kun je zo bestempelen dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat jij en biels afspreken natuurlijk over te verwachten topics
en de enige die verwijderd waren zijn die aandachtshoerposts, zelfs gewijzigd de meeste
maargoed welterusten
-edit- laat maarquote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hier ook: Het grote "maak een NSFW pic SFW" topic !'); DROP TABLE USER
die heeft iemand net voor mn voeten neergemaait, ik heb m wel genotequote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef Nikmans het volgende:
Het bedrog dat dyslexie heet!Is dat nou weer nodig
Die waggelende marokkaantjes? Wat denk je zelf?quote:
Ik zie alleen Marokkaantjes zo lopen, andere culturen niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die waggelende marokkaantjes? Wat denk je zelf?
Waar denk je dan dat binnen 10 posts het topic heengaat?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Airlocker het volgende:
Maar goed; als ik de marokkanen weglaat mag 'ie dan wel?
Als ik de Marokkanen weghaal en gewoon over 'jeugd' heb denk ik dat best veel mensen het met mij eens zullen zijn. En niet te snel op invoeren druk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat binnen 10 posts het topic heengaat?
Probeer er eens wat van te maken dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Als ik de Marokkanen weghaal en gewoon over 'jeugd' heb denk ik dat best veel mensen het met mij eens zullen zijn. En niet te snel op invoeren druk natuurlijk.
Oh, dan heropen ik 'm weerquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Probeer er eens wat van te maken dan.
Lul niet, ik deed wel mee aan het topic. Ik heb daar meerdere malen gepost. Daarbij heb ik bijna 1 week lang geen lapo meer gehad.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
[KLB-SC # 1854] Sesamstraat 40 jaar!
phpmystyle doet telkens niet mee in het topic maar hunt alleen maar op de fipo.
Zal 'm straks misschien heropenen en opschonen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Cacciatore het volgende:
kan de titel kauwgom broek in de bus, net gekocht worden?
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
[KLB-SC # 1854] Sesamstraat 40 jaar!
phpmystyle doet telkens niet mee in het topic maar hunt alleen maar op de fipo.
Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lul niet, ik deed wel mee aan het topic. Ik heb daar meerdere malen gepost. Daarbij heb ik bijna 1 week lang geen lapo meer gehad.
Hele topic is kut.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Biels het volgende:
Je bent idd atletisch, onweerstaanbaar? Juist..
Mijn hele naam mag wel even weg. Voor de rest, boeiend.
Nog even m'n naam weg als het kan, bio.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm straks misschien heropenen en opschonen.
[..]
Klopt.
[..]
Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen.
Ja, dat had ik al gedaan. Toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Nog even m'n naam weg als het kan, bio.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gedaan. Toch?
WTF? ik heb gewoon gereageerd in dat topic. Toevallig stond ik op het punt de lapo te maken en kwam ik 1 post te kort, zo erg?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm straks misschien heropenen en opschonen.
[..]
Klopt.
[..]
Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen.
Ik word moe van je. En niet alleen ik. Ik geef je bij deze echt een allerlaatste kans. En ik ga er niet over in discussie, die tijd is geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF? ik heb gewoon gereageerd in dat topic. Toevallig stond ik op het punt de lapo te maken en kwam ik 1 post te kort, zo erg?
Ok hoelang wordt de ban? Niet alleen ik? Wie nog meer?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik word moe van je. En niet alleen ik. Ik geef je bij deze echt een allerlaatste kans. En ik ga er niet over in discussie, die tijd is geweest.
PM.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok hoelang wordt de ban? Niet alleen ik? Wie nog meer?
checkquote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef Fokatio het volgende:
biologische gootsteenontstopper
Mag topictitel veranderd worden in "biologische gootsteenontstopper"?
ik moet ook nog noten ondertussen, anders krijgen jullie nooit een ban voor baggeren.quote:
Je bent mij vergeten te noten, heb er nog steeds 164quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet ook nog noten ondertussen, anders krijgen jullie nooit een ban voor baggeren.
Die van jou houd ik apart bij in Excel en mail ik af en toe naar Remlof als het weer eens tijd is voor een ban.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten te noten, heb er nog steeds 164
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die van jou houd ik apart bij in Excel en mail ik af en toe naar Remlof als het weer eens tijd is voor een ban.
Mijn posts zijn verwijderd ten eerste. Je gaat serieus zelf nog de OP 'leesbaarder maken'. WTF waarom zoveel tijd en moeite in een duidelijk troll/bagger user waar 90% van de reacties toch gaat over wat voor kuttopics dat jong opentquote:
Oh, mocht het niet? Ik dacht als het op hun website staat, mag ik het hier ook wel postenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef 9611Niels het volgende:
Over Ad van den Berg staat op hun website:
[..]
![]()
dan kunnen anderen t ook vinden als het er toch staat, niet perse nodig het hier nogmaals te vermeldenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, mocht het niet? Ik dacht als het op hun website staat, mag ik het hier ook wel posten
ik stel een onderzoek inquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef Sinarades het volgende:
Klacht: Agressieve klanten!
Beter in dit forum?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kanker krijgt, volgens mij heb je het ook al in je want je hersencellen willen de informatie niet goed doorgeven
Hij opent ongeveer één topic per dag (in tegenstelling tot vele andere josti's), dus als je hem niet trekt kom je niet in zijn topics.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
die cacciatore is een ontzettend mongoloïde klapdeurjostie van de bovenste plank met z'n kut posts en z'n kut topics, doe er wat aan want anders
Cacciatore is baasquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
die cacciatore is een ontzettend mongoloïde klapdeurjostie van de bovenste plank met z'n kut posts en z'n kut topics, doe er wat aan want anders
Ja, ja, je opent ook kuttopics.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Heb ik nou een note gekregen omdat ik zei dat ik een topic een kuttopic vond?
Is mn reactie nog weggehaald ook
Waarom gebeurd dat dan nooit als iemand dat in mijn topic zegt ?
Huilie, ik vind dat Cacciatore een grotere meerwaarde voor dit forum is dan jij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
Tjong en dan maak je nog serieus die opmerking ookquote:
Nope, je hele repertoire is nog waardelozer dan dat van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tjong en dan maak je nog serieus die opmerking ook
Wat een grap
Voelde ik niet aankomenen waarom word ik niet serieus genomen door de modjes hier net alsof ik alleen maar bagger er zijn ook een hoop posts van mij gewoon On topic en serieus
Nou doe je me wel heel erg pijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nope, je hele repertoire is nog waardelozer dan dat van Frans Bauer.
Prima quote! Niks mis mee!quote:
Dat vroeg ik me eerder ook al af, maar het antwoord bleven ze schuldigquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:31 schreef Nikmans het volgende:
Cacciatore is een gigantische übertroll en ik vraag me af waarom men zich zoveel moeite doet hem in bescherming te nemen.
Echt een ubertroll is het niet. Maar misschien heeft hij idd moeite met schrijvenquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerder ook al af, maar het antwoord bleven ze schuldig
Maar als wij (in dit geval Adelante) er moeite in steken, dan moet het voor de rest van KLB duidelijk zijn. We doen dit niet zomaar of omdat KLB zo'n lekker rustig forum is.quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Nikmans het volgende:
Maar bijvoorbeeld de moeite die Adelante in dat ene topic stak om het leesbaar te maken, compleet met aangepaste OP? Ik vraag me af of het de energie waard is aangezien zijn enige fan Buffalo-Soldier nu ook al door een bushokje getyft is.
True, maar da's FOK!quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Lijkt mij een beetje parels voor de zwijnen, gezien de reacties die hij telkens opnieuw krijgt en, eerlijk is eerlijk, ook zelf uitlokt met zijn belachelijke topics en schrijfstijl.
Maar ik snap je punt Nik, daar gaat het niet om.quote:
Ik het jouwe ook, als het echt geen kloon is kun je iemand mijns inziens niet zomaar bannen, maar zou 'voertaal is Nederlands, succes met je volgende topic' geen betere oplossing zijn? Net zolang tot ie er geen zin meer in heeft óf zich aanpast?quote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt Nik, daar gaat het niet om.
Vaak het 2e. Of het blijft de forumclown, ondanks hulp van onze kant om er toch iets van te maken.quote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik het jouwe ook, als het echt geen kloon is kun je iemand mijns inziens niet zomaar bannen, maar zou 'voertaal is Nederlands, succes met je volgende topic' geen betere oplossing zijn? Net zolang tot ie er geen zin meer in heeft óf zich aanpast?
opgelostquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Saaie Topics
TS klaagt over zijn kat die hij in heeft laten slapen (spijtig)
Kneus post plaatje van dierenmishandelingecht afschuwelijk zoiets
Ik ben toch geen mod.quote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
waarom klagen mensen altijd over 100den anderen kanslozere topics die open zijn als het ze uitkomt, en helpen ze niet gewoon constructief mee aan het zetten van TR's zodat we actie kunnen ondernemen
kweekt meer goodwill dan 1 zo'n kansloze post in FB als t je een keer uitkomt
ik wel, daarom slot ik je baggerquote:
we zijn dr mee bezig iigquote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Om
[ afbeelding ]
maar niet te vergeten.
die mail is echt al heel oud, zijn ook al diverse topics over geweest, en je ziet wat voor reacties er van komen, die kennen we al eigelijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom mag ik geen topic openen, enkel omdat het woord kanker er in voorkomt? Mocht het niet duidelijk zijn, mijn klacht ging niet over het wel of niet gebruiken van het woord kanker, mijn klacht gaat over mensen die mij woorden willen verbieden, en dat ook nog met gênant slechte spelling doet.
Dan mod je de ongewenste reacties weg? Ik vind dat ik een gegronde klacht heb, en met mijn topic binnen de policy blijf. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje jammer dat mijn topic dan toch geen kans krijgt, omdat er standaard reacties zullen komen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die mail is echt al heel oud, zijn ook al diverse topics over geweest, en je ziet wat voor reacties er van komen, die kennen we al eigelijk
http://www.thuisserver.net/foksearch/ succesquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef UncleErnie het volgende:
Ok, is goed. Linkje naar zo'n ander topic dan?
zal die leuk vinden als iedereen gaat pm'enquote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
voor vragen omtrent de zondagavondreeks kan je per pm contact opnemen met NJ
Dankje, wil je er op verdacht zijn voor het geval er nog meer foto's komen. FOK!kers kunnen niet tegen een foto met een jongen die er wel normaal uitziet.quote:
tnxquote:
vanaf volgende week gaan we t strakker aanpakkenquote:Op zondag 8 november 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
Kan er nou eens een keer wat gedaan worden aan die SBS reeks?
Nu wil ik eens serieus meepraten over het programma maar in het huidige deel wordt er tot nu toe alleen maar gepraat over de UI van een user en over het gemiddelde aantal posts in de SBS reeks.
Zoals er eerder vanavond ook al is gezegd, nu is het gewoon een verkapte slowchat...
Gezien net, zenks.quote:
Ben je serieus? Nee: zie 1. Ja: zie 2.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef Enj0y het volgende:
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld..?
Waarom is dit topic gelocked?
tx
er staat nog meer in, oa een quote met dat weggehaalde plaatje, en een spoiler van mr.cooper.quote:
das eigen risicoquote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
er staat nog meer in, oa een quote met dat weggehaalde plaatje, en een spoiler van mr.cooper.
Ah! Dus jij!quote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef Nikmans het volgende:
winkel haat mn lovelive
Is er eigenlijk een reden waarom dit open is? Niemand reageert ontopic en het topique is sowieso reddeloos verloren lijkt me
Wie is dat eigenlijk? Ik weet toevallig dat Michielos er anders uitziet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Beach het volgende:
wolvenshirt naar de klote
Hij blijft bezig
Ik, en uiteraard geef ik geen toestemming daarvoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Ik weet toevallig dat Michielos er anders uitziet.
de meesten kennen mij als een rustige jongen, maar dit soort users gaan toch echt een stapje te ver, en dan gooi ik ze in het banaanvraagtopicquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Beach het volgende:
wolvenshirt naar de klote
Hij blijft bezig
geregeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef Siniti het volgende:
Castagnetten
Kan iemand de TT veranderen in "Castagnetten."Ik ondermijn nu mijn eigen oudere topic!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de meesten kennen mij als een rustige jongen, maar dit soort users gaan toch echt een stapje te ver, en dan gooi ik ze in het banaanvraagtopic
dit was niet de eerste keer zie ik al in zn notes trouwens
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef Snakey het volgende:
RoryGilmore, blijft users bashen en luistert niet naar waarschuwingen. Mail maar voor een unban als je denkt dat je volwassen genoeg bent om op het internet te komen.
Welk kutmongool deed dat?quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Saaie Topics
TS klaagt over zijn kat die hij in heeft laten slapen (spijtig)
Kneus post plaatje van dierenmishandelingecht afschuwelijk zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Swarma dat je het had verwijderd!
Roken is lekker
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Welk kutmongool deed dat?geen idee welke kutmongool dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Swarma dat je het had verwijderd!![]()
t is verwijderd iig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Een exact inhoudelijk gelijk topic binnen een paar dagen, kan idd worden afgedaan met verwijzing naar de eerdere. Maar centrale topics voor SBS6 is niet het idee, moet allemaal een beetje spontaan blijven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef Hetiszover het volgende:
Modjes, dat SBS kut is weten we zo onderhand wel. Er hoeft geen drie keer in de week een topic over gemaakt te worden over NOG 3 WEKEN TOT...HEEL EUROPA WACHT OP Graag een beetje paal en perk stellen aan die snel herhaalde topics.
Edit: zelfde geldt voor de dikke vrouwen hype
Topic kan wel, reacties kunnen niet. Dat weet je bij voorbaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd dat er niet een discussie gevoerd mag worden over criminaliteit op tv en de hoeveelheid getinten erin.
Lijkt wel of het onderwerp niet bespreekbaar is op FOK.
Is dit eigenlijk een links forum?
Jung, je lokt enkel (negatieve) reacties uit, en thats it eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd dat er niet een discussie gevoerd mag worden over criminaliteit op tv en de hoeveelheid getinten erin.
Lijkt wel of het onderwerp niet bespreekbaar is op FOK.
Is dit eigenlijk een links forum?
Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Jung, je lokt enkel (negatieve) reacties uit, en thats it eigenlijk.
De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.
Jammer dat dit soort topics op FOK nooit eens normaal kan lopen.
Ik zou serieus wel eens willen weten wat de echte oorzaak hiervan is. Maja. Misschien dat FOK dan niet het ideale middel is.!
Kanker als krachtterm kan ook prima, alleen kun je het wel een beetje overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
Oke, mijn topic was iets over de top, maar ik wil aangeven dat het gebruik van kanker over het algemeen niet wordt getolereerd maar dat vloeken gewoon uitgebreid worden toegestaan.
Welke insteek?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.
Nogmaals (lijk wel achterlijk om het nota bene een ex moderator uit te leggen, maar goed), FOK! is niet het juiste medium.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke insteek?
Moet je voor de grap dat programma eens bekijken en dan vertel je me dan wat je hebt gezien.
Ws. kom je tot dezelfde conclusie. Tenzij je oogkleppen op hebt.
Als je tegenwoordig al op FOK een getint iemand
linkt aan criminaliteit dan is het al een brug te ver.
Lijkt de fucking SP wel.
Daarom staat er ook iets in de sluitpost en hangt er een slotje op, voor nu.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Bio, dat R&P topic kan, hoe triest het eigenlijk ook is, toch niet in de KLB blijven bestaan. Daar hoef je niet over na te denken lijkt me.
Omdat de TS enkel wil klagen. Daarom had ik ook overleg met de TS. En sterker nog, ze wil 'm niet eens meer open hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
Maar waarom geen directe R&P kick?
Witsj wan?quote:
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open isquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
COD:MW2
Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.
Ik eis dat deze heropend wordt.
Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog openquote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is![]()
Tis de laatste tijd écht huilen met de pet op of niet?
Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Blaadkip het volgende:
Aan iedereen die in dit topic gereageerd heeft:: Freaks,nerds,losers.
Done!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als jij mijn topic wil openen, want het slaat nergens op dat swarma hem heeft gesloten.
Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Modern Warfare 2
TS post eerst vrolijk in andere CoD topic, en gaat dan toch maar nog eentje maken
Inderdaad, en als mijn topic bagger bevat, kan een mod altijd eerst de bagger verwijderen i.p.v. gelijk het gehele topic te sluitenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?![]()
Vervolgens doet niemand wat met mijn FB berichtje, prima. Maar dan gaat iemand het eerste en meest volle topic (200 posts tegen 80 voor die nu nog open is) sluiten... Dan volg ik de logica echt ff niet hoor.
En kom dan niet met 'ja die ene was een baggertopic geworden', dat was door het gebrek aan duidelijkheid in dat soort topics en note +1 voor iedere josti die alleen ff komt trollen dat alle gamers autisten zijn en dat soort crap
piraterij en patat hoeft niet te worden besprokenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.
Ik eis dat deze heropend wordt.
je moet perse weer ff komen huilen he? als je merkt dat er op je tr niet gereageerd wordt dan kan je m alsnog hier melden, zonder al dat zure gedoe (en geef eens n link naar dat topic waar je die geweldige tr gezet hebt? kan ik je een positieve note geven voor het meedenkenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is![]()
Tis de laatste tijd écht huilen met de pet op of niet?
Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
bij die 2e staat ook geen trquote:Op donderdag 12 november 2009 08:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog openterwijl er in mijn topic nog enigszins werd gediscussieerd over het spel etc. Maarja, swarmahoer is sowieso goed in topics sluiten zonder enige reden dus het was te verwachten.
BTW, TR's?
rotkick en t topic heeft de waarde van een patat/friet discussie topicquote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef UncleErnie het volgende:
Het enige echte Kots-hier-op-Carnaval-Topic :r
Dit topic heeft het einde van zijn levensduur toch wel weer bereikt. Het blijft nu toch over en weer bashen, en hoger dan Carnavalen carnaval
komen de meeste reacties toch niet.
zie mijn "klacht".quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
rotkick en t topic heeft de waarde van een patat/friet discussie topic
je hebt de sluitpost niet gelezen?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:49 schreef wise het volgende:
Het enige echte Kots-hier-op-Carnaval-Topic :r
hoezo wordt deze dicht gedaan?
Ik denk ik kick mijn eigen topic ipv er nog 1 aan te maken.
edit:
[..]
zie mijn "klacht".
maar een topic met patat/friet discussie waarden heeft indd geen slagen
discussie waarde vervalt al snel als het eenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt de sluitpost niet gelezen?
er is weinig discussiewaarde aan het topic, een soort patat friet discussietopic, de een vind het wel leuk de andere niet
open maar een goed onderbouwd topic in FEE, daar is het meer op zn plek
naja, weer open, ff overlegd en ingelezen, extra kansquote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
discussie waarde vervalt al snel als het eenen
topic wordt. Jammer dat het zo gelopen is
cheers.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja, weer open, ff overlegd en ingelezen, extra kans
Het was ongepast, want soms gaan users echt dood.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dood
Waarom dicht? Het is toch leuk, leuk grapje en zo, en het was een goede lemming/halve lemming (of hoe je zoiets ook wilt noemen).
Is dat je manier van communiceren?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef AlligatorNL het volgende:
Swarma, is me topic nou nog niet open? Huphup, tempo erin!
Dat is je eigen interpretatie. Ben niet zo gediend van je toon. Hij is geen hond.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Oh, hij communiceert ook niet normaal met mij, dus moet ik mij verlagen tot zijn niveau. Als het goedschiks niet kan, dan maar kwaadschiks.
Dan moet je er overheen lezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is je eigen interpretatie. Ben niet zo gediend van je toon. Hij is geen hond.
quote:Maar topic is (is geworden) een discussie over het downloaden van games en het omzeilen van het eea. Niet echt gewenst.
Dan nog communiceren we normaal, we zijn geen kleine kinderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dan moet je er overheen lezen.
[..]
Die enkele posts waar warez wordt besproken kunnen toch ook verwijderd worden? Zijn zat topics geweest waar er wel de moeite is genomen om tientallen posts te verwijderen
En dan is er nog een tweede topic over hetzelfde verhaal, die bleef raar genoeg wel open, en deze is nou ook om een nog onbekende reden gesloten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef guapo het volgende:
Alleen dumpass people gaan met de bus naar Spanje. Echte bazen lopen naar Santiago.
Bovendien weet hij er ook nog een topic over te openen wat gewoon open blijftquote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef guapo het volgende:
Kun je die dumpass rochelaar niet gewoon wegtreiteren?
Neem niet aan dat dat een sluitpost is ?quote:
Die hele Cacciatore is een irritante relkloon, en al zijn topics zijn verzonnen en onleesbaar. Ik snap ook echt niet dat ze zo vaak zo lang open blijven. Zeker omdat ze áltijd op bagger uitlopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
bus rijd aan is niet aan
In 10 posts al totaal verbaggerd en nu met extragraties debiele TT, buiten de uiteraard geweldige OP. Overigens is hij gister al door de mand gevallen, zoek maar in zn PH eens, eerdere posts waren wel gewoon 'normaal' nederlands
Snap het ook niet. Hij schijnt bescherming te hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Die hele Cacciatore is een irritante relkloon, en al zijn topics zijn verzonnen en onleesbaar. Ik snap ook echt niet dat ze zo vaak zo lang open blijven. Zeker omdat ze áltijd op bagger uitlopen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
bus rijd aan is niet aan
zoek maar in zn PH eens, eerdere posts waren wel gewoon 'normaal' nederlands
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Cacciatore het volgende:
Die verdediger komt nog wel, maar wat veel belangrijker is is het feit dat we een aantal zeer opmerkelijke aankopen hebben gedaan die totaal niet stroken met wat Jol in het begin zei namelijk het kopen van 3 gerichte aankopen die de linies dusdanig versterken dat we een topteam krijgen.
Sowieso vind ik Jol zeer inconsequent als het gaat in het geven van kansen aan bijv. Cvitanich ten opzichte van een Rommedahl of een Donald ten opzichte van een Urby.
Een puntje aan de zijkant wat ik graag wil belichtten is het volgende.
Vorig jaar was Suarez al een topspeler, we hadden aanvankelijk Huntelaar nog maar na het wegvallen van hem stagneerde de productie eigenlijk en scoorde voornamelijk Suarez erg veel. Wil je een team afhankelijk maken van 1 speler dan doe je dat door herhaaldelijk in de media te vertellen dat Suarez een fantastische speler is, hem aanvoerder maken en hem meer verantwoordelijkheidsbesef te geven.
Aanvankelijk zou je zeggen dat dit een slimme zet is, want Suarez geef je een lekkere stoot zelfvertrouwen en je zorgt er wellicht voor dat Suarez bij Ajax blijft dit jaar. Maar wat Jol niet heeft gezien is dat de spelers die signalen ook opvangen en die gaan ipv eigen initiatief hun verantwoording leggen bij de bevliegingen van Suarez.
Op zich is dit op te lossen door zoals Jol heeft gedaan Suarez in de spits te plaatsen zodat hij ook direct de laatste man is waar de bal naartoe gaat, maar Suarez is geen spits en rendeert vele malen beter op de vleugen, persoonlijk vind ik hem vele malen dreigender als hij vanaf de flank komt.
Ik had verwacht dat Jol iets meer intellect zou tonen met dit soort ogenschijnlijke dillemma's die een ervaren trainer doorgaans wel heeft meegemaakt maar helaas niet, iets wat mij zeer tegenvalt van hem.
Ook op het vertrouwens gebied vind ik hem zeer tegenvallen, een jongen als Aissati, een groot talent hoort gewoon het vertrouwen te krijgen en niet zoals door de kortzichte eendagsvliegen die hem afschrijven in de basis te staan. Aissati is een topspeler die met veel zelfvertrouwen erg ver gaat komen.
Cvitanich is ook zo'n geval van nooit de kans hebben gekregen maar toch worden afgeschreven, daar waar Suarez zichtbaar opleeft als zijn vriend Dario erin komt laat Dario ook herhaaldelijk zien wat zijn kwaliteiten zijn, nee hij is geen Goleador maar hij is een uitstekende kaatsende man met oog voor de flanken en iemand die kopsterk is en kei en kei hard werkt.
Met pijn in mijn hart las ik deze quote van hem wat illustratief is aan hem, prachtkerel!
[..]
quote:
jouw posts in dat klb cacioarote topic heb ik m ook op geattendeerd idd, die normale taalquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
bio of die naar de 2 persoonlijkheden wil kijken
Tnx.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
die 2 topics zitten dicht en fiets geattendeerd op bowas post en bio of die naar de 2 persoonlijkheden wil kijken
A, ik vind je keilief, dat weet je, maar ben je toevallig achterlijk geworden? Aanmoedigen dat het topic over Dominoday van dezelfde reeks deel te laten worden als de meest belachelijke en meest walgelijke spamreeks uit de KLBgeschiedenisquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Die andere was eerder en zoals ik al aangaf kan de OP uit die centrale wel in deel 2, als jullie zo ver komen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef dubidub het volgende:
Waarom is m'n topic over videoclips dicht? Er werd gepraat/geklaagd over hedendaagse videoclips. En ja,daar horen links bijVerzorgde OP, geen gescheld/geouwerhoer.. ik zie het probleem niet.
zie sluitpost, linkdumpen kan ongetwijfeld in MUZ ergensquote:
Het ging niet zozeer om de muziek, maar om de clips.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie sluitpost, linkdumpen kan ongetwijfeld in MUZ ergens
muziek topics in klb werken niet
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
SF,
Ben je mijn topic op aan het schonen?
[..]
Neem niet aan dat dat een sluitpost is ?
Edit: Schijnbaar wel, want er is vrij weinig actie meer in dat topic...... Je gaat toch niet serieus menen dat dat je sluitpost is he?
Bovendien weer erg vreemd dat je 1 topic komt sluiten en vervolgens weer verdwenen bent uit KLB...... terwijl er tal van topics in KLB zijn die meer aandacht verdienden. Je bent selectief aan het modden fietsje
Valt alleen zo op![]()
Als je sluit, doe het dan met een fatsoenlijke reden en zet een sluitpost met enigszins een reden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee.
Ja.
Ja.
Druk bezig was dat. Ik zag je topic en ik sloot hem.
Jij weet niet wat ik allemaal doe. Zolang je niet naast mij staat weet je dat gewoon niet dus hou je commentaar over dingen die ik wel of niet doe gewoon bij je.
Of je stopt met het maken van baggertopics. Scheelt ons slotjes en jou een stukje irritatie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je sluit, doe het dan met een fatsoenlijke reden en zet een sluitpost met enigszins een reden.
Niet iemand quoten met alleen een smilie ( dan ook nog eens deze :) en het topic op slot flikkeren. Dan krijg je ook dit soort vragen niet. Lijkt me niet dat de
smilie een sluitsmilie is.
Bovendien ben je naast de andere wzh die je vast op FOK zal hebben ook mod in KLB, die taak heb jezelf op je genomen. Daar hoef ik toch geen medelijden mee te hebben of wel?
Vragen als die van mij kun je dus ook op een normale en fatsoenlijke manier beantwoorden hoor. Bovendien lijkt het alsof je op je plasser getrapt bent vanwege mijn opmerking, nergens voor nodig want dat was mijn bedoeling niet.
Als het bagger was dan ben ik de eerste die dat zou toegeven. Denk dat er een leuke discussie bezig was over mensen die met de bus op vakantie gaan, dus zo bagger was het allemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
Of je stopt met het maken van baggertopics. Scheelt ons slotjes en jou een stukje irritatie.
Mjah, wat had ie moeten zeggen dan? Bagger? Slotje is net zoveel waard als de inhoud van je topic. We sluiten allemaal weleens met een smiley, lekker boeiend. Je maakt nu drama om niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als het bagger was dan ben ik de eerste die dat zou toegeven. Denk dat er een leuke discussie bezig was over mensen die met de bus op vakantie gaan, dus zo bagger was het allemaal niet.
Maar indien dat de reden was: Prima, zal wel. Kan er niet om wakker liggen.
Wat me wel irriteert is dat er dit soort slotjes geplaatst worden, ik dit aankaart in de FB, en de verantwoordelijke mod vervolgens komt met een shitty antwoord waaruit ook nog eens blijkt dat hij zich aangevallen voelt door mijn opmerking.
Laten we eerlijk zijn Bio: Dat soort slotjes kunnen toch niet de bedoeling zijn?
Je weet dat ik ook gelijk hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, wat had ie moeten zeggen dan? Bagger? Slotje is net zoveel waard als de inhoud van je topic. We sluiten allemaal weleens met een smiley, lekker boeiend. Je maakt nu drama om niks.
Hell yeahquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal je topics niet meer sluiten met alleen een smiley.
Zijn we nu weer vriendjuws?
omdat fok cencuur pleegt. De waarheid mag niet gehoord worden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom word het topic van michielos gesloten?
Ik vond et wel een goed topic eigenlijk
Nee, hij zei: waar zijn mijn borrelnoten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hell yeah
zei biogarde achter de schermen dat je me maar even gerust moest stellen om van het gezeik af te zijn![]()
, ja he
Knap hoor, typen en z'n aars likken tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom word het topic van michielos gesloten?
Ik vond et wel een goed topic eigenlijk
Omdat al jouw posts zwaar bullshit vertonen en je nog op VMBO 2 zit, dan kan je dat heul niet allemaal meemaken en 12 jaar gevechtskamp ervaring hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat fok cencuur pleegt. De waarheid mag niet gehoord worden!
Ik maak gewoon veel mee en ik klaag graag en veel !
Ik zie 20 maal boutere topics en die mogen wel
"geen tosti ijzer op kantoor" bv.//
zo kan ik ook 373728387 verzinnen "geen frietepan op kantoor", "geen auto op kantoor" enz
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Knap hoor, typen en z'n aars likken tegelijkertijd.
[..]
Omdat al jouw posts zwaar bullshit vertonen en je nog op VMBO 2 zit, dan kan je dat heul niet allemaal meemaken en 12 jaar gevechtskamp ervaring hebben.
En dan toch klikken op die link he!?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:27 schreef Nikmans het volgende:
Beginners op de vechtclub die vechtsporten afzeiken :(
Deze ben je nog vergeten
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan toch klikken op die link he!?!
echt waar, dit KAN ik toch niet serieus nemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:24 schreef phpmystyle het volgende:
Toiletten in openbare ruimten. (ranzig verhaal)
Swarma? Dit vind ik nergens op slaan. Ik deed normaal&de reacties waren naar mijn idee ook normaal. En het is echt gebeurd.
Ik moet php eigenlijk wel gelijk gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echt waar, dit KAN ik toch niet serieus nemen
Jezelf niet? Of..quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
echt waar, dit KAN ik toch niet serieus nemen
ja heel goed idee allerhande poep en plas topics toe te staan in klbquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moet php eigenlijk wel gelijk geven
Vind het nog wel mee vallen, welk stukje vind je echt ranzig dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja heel goed idee allerhande poep en plas topics toe te staan in klbgaat echt een succes worden
niks ranzig gewoon bagger, daarvoor maak je maar n eigen forum ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het nog wel mee vallen, welk stukje vind je echt ranzig dan?
Kan je even aangeven wel gedeelte dan bagger is volgens jou? Mits dat niet teveel gevraagd is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks ranzig gewoon bagger, daarvoor maak je maar n eigen forum ofzo
ga eens buiten spelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je even aangeven wel gedeelte dan bagger is volgens jou? Mits dat niet teveel gevraagd is.
Ik hoop dat bio of een andere collega van je hier wel raad mee weet. Even afwachten dus.quote:
Wat niet? En er is werkelijk niets wat ook maar een beetje op inhoudelijke reacties uit kan lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je even aangeven wel gedeelte dan bagger is volgens jou? Mits dat niet teveel gevraagd is.
Sinds wanneer acht jij Swarma zo achterlijk dat jij denkt van: Laat ik nou is voor swarma denken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat niet? En er is werkelijk niets wat ook maar een beetje op inhoudelijke reacties uit kan lopenTering man, niemand is geïnteresseerd in jouw toiletbezoeken
Misschien het dagboek gehalte?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te achterlijk bent om zelf je gezonde verstand te gebruiken, dus help ik je even door mijn conclusie te delen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer acht jij Swarma zo achterlijk dat jij denkt van: Laat ik nou is voor swarma denken?
He, niet zo onaardig doen tegen die mooiboyquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te achterlijk bent om zelf je gezonde verstand te gebruiken, dus help ik je even door mijn conclusie te delen.
Is de KLB dan om te discussiëren met elkaar dan? Ja het kan, maar ook gewoon om een klacht van je af te schrijven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien het dagboek gehalte?
Verwacht je soms een gezonde discussie over het formaat van je pielemuis ofzo
deze niet, discussie afgelopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de KLB dan om te discussiëren met elkaar dan? Ja het kan, maar ook gewoon om een klacht van je af te schrijven.
Ik was de SC niet begonnen. Maar ik ben wel benieuwd naar de mening van je collega's, als zij ook met jou op een lijn zitten leg ik me er bij neer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze niet, discussie afgelopen
Om te reageren op het tweede gedeelte: wat was er mis met de OP dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Totaal verbaggerd. En het hoort sowieso niet in KLB thuis
waar is de klacht?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om te reageren op het tweede gedeelte: wat was er mis met de OP dan?
Die staat er in vermeld.quote:
Ik sta bij je in het krijt.quote:
Que?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik sta bij je in het krijt.
Tot volgende week woensdag, daarna kun je me niets meer maken!!111
Ik deed laatst iets voor iemand en toen zei hij; "ik sta bij je in het krijt, maar wel slechts tot volgende week woensdag!! Daarna kun je me niks meer maken!!11".quote:
Zie slotski.quote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Nikmans het volgende:
Ruzie met Sinterklaas [met foto!]
Móét dat nou?
Hoeft ook niet meer open van mij. met dank aan een 50 jarige gefrustreerde snorremans en zijn zwaar overdreven reacties de hele tijd (overal overigens want voor goede manieren ben je bij hem aan het foute adresquote:
Anderhalf uur voordat het eerste programma begint en er wordt al een topic geopend en rondgespamt. Een beetje vroeg lijkt me?quote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanaf volgende week gaan we t strakker aanpakken
ik was er niet, maar volgens mij hadden we 7 uur afgesprokenquote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Anderhalf uur voordat het eerste programma begint en er wordt al een topic geopend en rondgespamt. Een beetje vroeg lijkt me?
Een kwartier van te voren is vroeg genoeg IMO.
[Centraal] Wegmisbruikers + Undercover in NL - 15 Nov #1
primaquote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Nee, 18:30 uur. Zie regels in OP van dat topic.
Ja, hardstikke fijn allemaal.quote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon op slot, ts is al ontmaskerd en kan gewoon nederlands, geen smoesjes
Eens. Was niks mis mee. Tevens gaat er op alles automatisch een slot wat Nikmans hier neerzet?quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, hardstikke fijn allemaal..
Maar een dicht topic is niet leuk. We zitten hier allemaal voor de lol en je haalt gewoon de lol weg met je slotje.
Ik denk eerder jij aangezien je ieder topic wat je ook maar een klein beetje niet aanstaat hier neer plempt. KLB draait toevallig niet om jou.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent echt verzuurd.
Stelletje KLB-alto's lekker tegen alles ingaan
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Nikmans het volgende:
Waar moet ik heen als mensen me pesten op mijn fotoboek?
Riagg?quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Nikmans het volgende:
Waar moet ik heen als mensen me pesten op mijn fotoboek?
Waarom gaat een topic over een bepaald onderwerp 2 uur voor het begin van het daadwerkelijke onderwerp al open?quote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Nee, 18:30 uur. Zie regels in OP van dat topic.
Uren te bakkeleien? Ik heb 2x 1 berichtje geplaatst, 2 minuutjes hoogstens dus.quote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef zovty het volgende:
Zitten jullie nou al echt uren te bakkeleien over hoe laat een topic open mag?
Is dat om het vooroordeel (te weten: levenloze nerds) over KLB-ers te bevestigen ofzo?
een werkwoord?quote:Op zondag 15 november 2009 21:46 schreef Cacciatore het volgende:
reageer is
Ik ben gelezen dus ik besta!quote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
Check trouwens even jouw postgeschiedenis, die is een stuk levenlozer
quote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
@ Michielos aka FLAMMIE
Op zondagavond zaalvoetballen en dan al om half twaalf weer achter de PC om je verhaal kwijt te kunnen......
Het is dan zeker alleen in LIMBO land dat er op zondagavond zaalvoetbal gespeeld wordt
quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Vind ik een beetje onnodig en ergelijk allemaalquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |