quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JIJ WAS HET!! JE HEBT FOTO'S VAN ME GEPOST TERWIJL HET NIET MOCHT![]()
![]()
MAANDEN BEN IK NIET OP FOK GEWEEST EN NU ZIE IK HEM WEER
![]()
!!!!!!!
Mooi want die wordt daar toch verwijderd.quote:Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
* Naaktfoto van Chai op tinypic uploaden doet.
* Visual.quote:
Nicequote:
Daarom. Een maatje meer is niet lelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eeh php ziet er gewoon normaal uit hoor. Ik lijk wel een beetje op hem.
Sarcasme of..quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom. Een maatje meer is niet lelijk.
Daarom deed ik het ook±!!!!!1111quote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WRRAAAAA HIJ IS OOK NIKS VERANDERD!!!!!
quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eeh php ziet er gewoon normaal uit hoor. Ik lijk wel een beetje op hem.
WOAR WAS JIJ NOU, OP UTRECHT CENTROAL?quote:
NEE OP DIE FOTO STA JE JA.quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sarcasme of..
Edit ik ben 85 KG, niet ligt nee, ook niet dik![]()
Hoe lang ben je dan? want je hebt daar bij je hals toch nog redelijk wat reserves.quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sarcasme of..
Spoor 4 of 6 oid.quote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
Waar waren jullie trouwens vrijdag op Eindje centraal?
Had je toen je jezelf woog 200 heliumballonnetjes aan jezelf vastgebonden?quote:Op zondag 8 november 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sarcasme of..
Zo, dat was even een scherpe opmerking van jequote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? want je hebt daar bij je hals toch nog redelijk wat reserves.
Je zou willen dat je van hem mocht ontvangen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? want je hebt daar bij je hals toch nog redelijk wat reserves.
Spoor 4 geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
Waar waren jullie trouwens vrijdag op Eindje centraal?
Meer dan 1,80 en niet langer dan 1,85, ben stevig gebouwd jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat de dag daarvoor op jou te wachtenquote:Op zondag 8 november 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook±!!!!!1111
[..]
[..]
WOAR WAS JIJ NOU, OP UTRECHT CENTROAL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |