Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Jung, je lokt enkel (negatieve) reacties uit, en thats it eigenlijk.
De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.
Jammer dat dit soort topics op FOK nooit eens normaal kan lopen.
Ik zou serieus wel eens willen weten wat de echte oorzaak hiervan is. Maja. Misschien dat FOK dan niet het ideale middel is.!
Kanker als krachtterm kan ook prima, alleen kun je het wel een beetje overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
Oke, mijn topic was iets over de top, maar ik wil aangeven dat het gebruik van kanker over het algemeen niet wordt getolereerd maar dat vloeken gewoon uitgebreid worden toegestaan.
Welke insteek?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.
Nogmaals (lijk wel achterlijk om het nota bene een ex moderator uit te leggen, maar goed), FOK! is niet het juiste medium.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke insteek?
Moet je voor de grap dat programma eens bekijken en dan vertel je me dan wat je hebt gezien.
Ws. kom je tot dezelfde conclusie. Tenzij je oogkleppen op hebt.
Als je tegenwoordig al op FOK een getint iemand
linkt aan criminaliteit dan is het al een brug te ver.
Lijkt de fucking SP wel.
Daarom staat er ook iets in de sluitpost en hangt er een slotje op, voor nu.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Bio, dat R&P topic kan, hoe triest het eigenlijk ook is, toch niet in de KLB blijven bestaan. Daar hoef je niet over na te denken lijkt me.
Omdat de TS enkel wil klagen. Daarom had ik ook overleg met de TS. En sterker nog, ze wil 'm niet eens meer open hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
Maar waarom geen directe R&P kick?
Witsj wan?quote:
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open isquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
COD:MW2
Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.
Ik eis dat deze heropend wordt.
Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog openquote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is![]()
Tis de laatste tijd écht huilen met de pet op of niet?
Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Blaadkip het volgende:
Aan iedereen die in dit topic gereageerd heeft:: Freaks,nerds,losers.
Done!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Als jij mijn topic wil openen, want het slaat nergens op dat swarma hem heeft gesloten.
Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Modern Warfare 2
TS post eerst vrolijk in andere CoD topic, en gaat dan toch maar nog eentje maken
Inderdaad, en als mijn topic bagger bevat, kan een mod altijd eerst de bagger verwijderen i.p.v. gelijk het gehele topic te sluitenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?![]()
Vervolgens doet niemand wat met mijn FB berichtje, prima. Maar dan gaat iemand het eerste en meest volle topic (200 posts tegen 80 voor die nu nog open is) sluiten... Dan volg ik de logica echt ff niet hoor.
En kom dan niet met 'ja die ene was een baggertopic geworden', dat was door het gebrek aan duidelijkheid in dat soort topics en note +1 voor iedere josti die alleen ff komt trollen dat alle gamers autisten zijn en dat soort crap
piraterij en patat hoeft niet te worden besprokenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.
Ik eis dat deze heropend wordt.
je moet perse weer ff komen huilen he? als je merkt dat er op je tr niet gereageerd wordt dan kan je m alsnog hier melden, zonder al dat zure gedoe (en geef eens n link naar dat topic waar je die geweldige tr gezet hebt? kan ik je een positieve note geven voor het meedenkenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is![]()
Tis de laatste tijd écht huilen met de pet op of niet?
Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
bij die 2e staat ook geen trquote:Op donderdag 12 november 2009 08:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog openterwijl er in mijn topic nog enigszins werd gediscussieerd over het spel etc. Maarja, swarmahoer is sowieso goed in topics sluiten zonder enige reden dus het was te verwachten.
BTW, TR's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |