abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74590686
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef Biogarde het volgende:

Jung, je lokt enkel (negatieve) reacties uit, en thats it eigenlijk.
Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.

Jammer dat dit soort topics op FOK nooit eens normaal kan lopen.
Ik zou serieus wel eens willen weten wat de echte oorzaak hiervan is. Maja. Misschien dat FOK dan niet het ideale middel is .!
U MAD?
pi_74590749
Oke, mijn topic was iets over de top, maar ik wil aangeven dat het gebruik van kanker over het algemeen niet wordt getolereerd maar dat vloeken gewoon uitgebreid worden toegestaan.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:32:10 #153
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74590815
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Negatief... negatief. Er ontstaat discussie, maar dat er dan meteen mensen beginnen te discrimineren dat is hun onvermogen.

Jammer dat dit soort topics op FOK nooit eens normaal kan lopen.
Ik zou serieus wel eens willen weten wat de echte oorzaak hiervan is. Maja. Misschien dat FOK dan niet het ideale middel is .!
De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:33:19 #154
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74590851
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:30 schreef Hetiszover het volgende:
Oke, mijn topic was iets over de top, maar ik wil aangeven dat het gebruik van kanker over het algemeen niet wordt getolereerd maar dat vloeken gewoon uitgebreid worden toegestaan.
Kanker als krachtterm kan ook prima, alleen kun je het wel een beetje overdrijven natuurlijk.

We hebben niets tegen vloeken hoor, zolang het allemaal een beetje binnen de grenzen blijft, be my guest.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74590972
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:

[..]

De insteek bevalt me al niet. En idd, er zijn tig andere forums/fora waar je dergelijke troep kan openen. FOK! is iig niet de juiste.
Welke insteek?
Moet je voor de grap dat programma eens bekijken en dan vertel je me dan wat je hebt gezien.
Ws. kom je tot dezelfde conclusie. Tenzij je oogkleppen op hebt.

Als je tegenwoordig al op FOK een getint iemand
linkt aan criminaliteit dan is het al een brug te ver.
Lijkt de fucking SP wel.
U MAD?
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:39:36 #156
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74591098
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welke insteek?
Moet je voor de grap dat programma eens bekijken en dan vertel je me dan wat je hebt gezien.
Ws. kom je tot dezelfde conclusie. Tenzij je oogkleppen op hebt.

Als je tegenwoordig al op FOK een getint iemand
linkt aan criminaliteit dan is het al een brug te ver.
Lijkt de fucking SP wel.
Nogmaals (lijk wel achterlijk om het nota bene een ex moderator uit te leggen, maar goed), FOK! is niet het juiste medium.
pi_74601656

Koppeltjes met "liefdeshangers" om

Mogen die josties met hun dissleksie gelul uit mijn topic. En de rest ook.
Graag alleen de OP overlaten.

Tnx.

[ Bericht 18% gewijzigd door swarmahoer op 11-11-2009 19:33:53 ]
U MAD?
pi_74603502
Tnx Adelante
U MAD?
pi_74618404
Bio, dat R&P topic kan, hoe triest het eigenlijk ook is, toch niet in de KLB blijven bestaan. Daar hoef je niet over na te denken lijkt me.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 11 november 2009 @ 21:41:11 #160
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74618429
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
Bio, dat R&P topic kan, hoe triest het eigenlijk ook is, toch niet in de KLB blijven bestaan. Daar hoef je niet over na te denken lijkt me.
Daarom staat er ook iets in de sluitpost en hangt er een slotje op, voor nu.
pi_74618620
Maar waarom geen directe R&P kick?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 11 november 2009 @ 21:51:51 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74618804
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef Ascendancy het volgende:
Maar waarom geen directe R&P kick?
Omdat de TS enkel wil klagen. Daarom had ik ook overleg met de TS. En sterker nog, ze wil 'm niet eens meer open hebben.

Waar zo'n PM overleg wel niet goed voor is.
  woensdag 11 november 2009 @ 23:35:11 #163
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74622071
Mijn topic is weg !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 11 november 2009 @ 23:39:45 #164
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74622180
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Mijn topic is weg !
Witsj wan?
pi_74624820
COD:MW2

Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.

Ik eis dat deze heropend wordt.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_74624856
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:

Waarom sluit swarma dit topic? Bestond gewoon uit een normale conversatie met een klein percentage bagger.

Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is

Tis de laatste tijd écht huilen met de pet op of niet?
Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
pi_74624973
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het mooie is dat dat een van de eerste COD topics is, en ik hier of dmv een TR nog die andere als dubbel heb aangegeven, maar die nog open is

Als er hier iemand zn mening kom geven dan is het zeuren dat we zelf moeten helpen met TR's, maar als er hier in FB een vrij redelijke discussie is over wat er misschien meteen kan met bv. de bazentopics en shit dan reageert niemand erop, en met de TR's word dan schijnbaar ook niks gedaan
Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog open terwijl er in mijn topic nog enigszins werd gediscussieerd over het spel etc. Maarja, swarmahoer is sowieso goed in topics sluiten zonder enige reden dus het was te verwachten.

BTW, TR's?
pi_74626174
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Blaadkip het volgende:
Aan iedereen die in dit topic gereageerd heeft:: Freaks,nerds,losers.
Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?
  donderdag 12 november 2009 @ 09:54:47 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_74626373
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan iemand die falende troll ff uit dat topic kicken?
Done!

Willen zovty en aanhang opflikkeren uit dit topic, mits geen feedback?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74627136
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Als jij mijn topic wil openen, want het slaat nergens op dat swarma hem heeft gesloten.

quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Modern Warfare 2

TS post eerst vrolijk in andere CoD topic, en gaat dan toch maar nog eentje maken
Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?
Vervolgens doet niemand wat met mijn FB berichtje, prima. Maar dan gaat iemand het eerste en meest volle topic (200 posts tegen 80 voor die nu nog open is) sluiten... Dan volg ik de logica echt ff niet hoor.

En kom dan niet met 'ja die ene was een baggertopic geworden', dat was door het gebrek aan duidelijkheid in dat soort topics en note +1 voor iedere josti die alleen ff komt trollen dat alle gamers autisten zijn en dat soort crap
pi_74627669
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Gaf dus al eerder aan dat het vrij nutteloos was. Die TS van het CoD topic wat nú open is post eerst vrolijk in het topic van AlligatorNL, en gaat dan tóch meteen een tweede CoD topic openen?
Vervolgens doet niemand wat met mijn FB berichtje, prima. Maar dan gaat iemand het eerste en meest volle topic (200 posts tegen 80 voor die nu nog open is) sluiten... Dan volg ik de logica echt ff niet hoor.

En kom dan niet met 'ja die ene was een baggertopic geworden', dat was door het gebrek aan duidelijkheid in dat soort topics en note +1 voor iedere josti die alleen ff komt trollen dat alle gamers autisten zijn en dat soort crap
Inderdaad, en als mijn topic bagger bevat, kan een mod altijd eerst de bagger verwijderen i.p.v. gelijk het gehele topic te sluiten
pi_74632413
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef AlligatorNL het volgende:

piraterij en patat hoeft niet te worden besproken

en kap nou eens met het ''ja maar dit topic blijft wel open boehoehoe''
ik lees niet alle topics, en bio ook niet, en de rest ook niet

owja, en eisen doe je maar lekker bij je moeder, niet bij mij
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74632453
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

je moet perse weer ff komen huilen he? als je merkt dat er op je tr niet gereageerd wordt dan kan je m alsnog hier melden, zonder al dat zure gedoe (en geef eens n link naar dat topic waar je die geweldige tr gezet hebt? kan ik je een positieve note geven voor het meedenken )
swarma spam hoer
pi_74632511
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:37 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Ja inderdaad, mijn topic: COD:MW2 was als eerste en is gesloten. Een tweede, erge baggertopic, genaamd Modern Warfare 2 is nog open terwijl er in mijn topic nog enigszins werd gediscussieerd over het spel etc. Maarja, swarmahoer is sowieso goed in topics sluiten zonder enige reden dus het was te verwachten.

BTW, TR's?
bij die 2e staat ook geen tr
en als je onzinkreten wil roepen ga je maar de politiek in
swarma spam hoer
pi_74632586
Het enige echte Kots-hier-op-Carnaval-Topic :r

Dit topic heeft het einde van zijn levensduur toch wel weer bereikt. Het blijft nu toch over en weer bashen, en hoger dan Carnaval en carnaval komen de meeste reacties toch niet.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')