abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74598884
Tenenkrommend.
Je ziet ze wel eens lopen of staan. Mannen/Vrouwen, Jongens/Meiden die van hun liefde of voor hun liefde een ketting aangeschaft hebben waarmee ze elkaars trouw willen aantonen.
Ik bedoel zoiets.

Nog erger zijn de kettingen met een gebroken hart, waarbij elk van de geliefden 1 deel van het hartje om de nek draagt als teken van: We horen bij elkaar.
Zoiets.

Afgrijselijk

Ik stoor me er eigenlijk dusdanig aan dat ik het liefst dat soort kettingen wil kapotstampen.
Maar gelukkig dragen Fokkers dit soort dingen niet, toch ?!
For real.

Klacht: Mensen die met lelijke goedkope kutprullen hun liefde willen symboliseren
U MAD?
pi_74599010
Terechte klacht. SBS'ers.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74599095
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tenenkrommend.
Je ziet ze wel eens lopen of staan. Mannen/Vrouwen, Jongens/Meiden die van hun liefde of voor hun liefde een ketting aangeschaft hebben waarmee ze elkaars trouw willen aantonen.
Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.

Bij man/man of vrouw/vrouw vind ik het overigens wel heel sexy.
pi_74599105
Soms doen ze het ook met ringen met een datum er in, ook zo belachelijk.
pi_74599114
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef PankPinther het volgende:
Soms doen ze het ook met ringen met een datum er in, ook zo belachelijk.
En (nog steeds) fapt op stacey. Dagelijks.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_74599144
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef zovty het volgende:

[..]

Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.

Bij man/man of vrouw/vrouw vind ik het overigens wel heel sexy.
Je bedoeld bij homos en potjes
Wat is et verschil dan waarom et dan wel kan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74599419
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Je bedoelt bij homos en potjes
Eh. Ja.
quote:
Wat is et verschil dan waarom et dan wel kan
Homos hebben gewoon meer gevoel voor stylo, jeweetzelf.
En potjes zijn gewoon lief want 4 borstjes. .
  woensdag 11 november 2009 @ 11:48:52 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_74599566
Ik denk dat als TS voor het eerst in die situatie zit hij er heel anders over denkt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_74599714
Wat TS zegt,neppe kut zooi
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_74599944
Haha vieze koeien labels zijn dat. 9 van de 10 keer loopt er zo'n vieze kamper mee rond
All good things are wild and free.
pi_74600170
Kwestie van smaak
pi_74600620
Laten we gezellig met zijn allen ergens theedrinken, napratend over dit topic. Jaknikkend bij elke geprijsde mening, het hoofd schuddend bij elke mogelijke onwaarheden of daarbij een argument gevend.

Gezellig toch? In elk geval beter dan elke keer van die smerige kuttopics te openen over van alles en nog wat, maar uiteindelijk nergens op uit loopt omdat het gewoon niet boeiend is.

En deze post ook niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_74600854
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Kwestie van smaak
Met jou is ook geen lol te beleven he Hou eens op met relativeren en bash eens een keer ofzo
Ga weg
pi_74601643
boks ouwe
pi_74602648
Zeer terechte klacht. Dat zijn meestal dezelfde types als die losers die een heel A4tje in hun msnnaam hebben om te tonen hoeveel ze wel niet van elkaar houden. als je jezelf en elkaar zoveel moet overtuigen van je liefde voor elkaar, zit er iets goed fout.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  woensdag 11 november 2009 @ 13:27:16 #16
165512 MASD
Music is dead.
pi_74602654
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef tliciouz het volgende:
Haha vieze koeien labels zijn dat. 9 van de 10 keer loopt er zo'n vieze kamper mee rond
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!

Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen. Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.

Zucht.
Long live music.
  woensdag 11 november 2009 @ 13:45:06 #17
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74603228
MASD heeft emoties

de romantiek
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  woensdag 11 november 2009 @ 13:48:04 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_74603336
Opgeruimd, TS bashen en spellingzeiken kan in andere topics.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74603374
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:

[..]

Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!

Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen. Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.

Zucht.
En wanneer trekken jullie in op het woonwagenkamp?
All good things are wild and free.
pi_74603536
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Met jou is ook geen lol te beleven he Hou eens op met relativeren en bash eens een keer ofzo

ik hou niet zo van bashen.
pi_74603567
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:

[..]

Zucht.
Ik zit nu met een tweesprong:

1: Ik moet je serieus nemen
2: Ik moet je niet serieus nemen

Indien;

1: WTF .! Je wacht zeker ook nog met sexen tot je huwelijk
2: Cool. Je hebt aandacht besteedt aan de onderbouwing

Maar is dit nu ultieme liefde voor je ? Een ultra lelijk ding om jullie nek?
Of voel je je gewoon verplicht om dat te dragen omdat je vriendin het je ooit cadeau heeft gegeven?
U MAD?
  woensdag 11 november 2009 @ 13:55:32 #22
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74603603
TS is vrijgezel.
  woensdag 11 november 2009 @ 13:56:41 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74603638
Diezelfde mensen adoreren ook Frans Bauer en jan Smit. Althans het valt mij altijd op.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_74603661
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:55 schreef Banzaiaap het volgende:
TS is vrijgezel.
Nee.

Maar wat wil je zeggen? Dat wanneer je een relatie hebt, dit soort prullaria normaal is ?
U MAD?
  woensdag 11 november 2009 @ 14:00:10 #25
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74603754
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee.

Maar wat wil je zeggen? Dat wanneer je een relatie hebt, dit soort prullaria normaal is ?
Nee. Dat spul is nooit normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')