Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tenenkrommend.
Je ziet ze wel eens lopen of staan. Mannen/Vrouwen, Jongens/Meiden die van hun liefde of voor hun liefde een ketting aangeschaft hebben waarmee ze elkaars trouw willen aantonen.
En (nog steeds) fapt op stacey. Dagelijks.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef PankPinther het volgende:
Soms doen ze het ook met ringen met een datum er in, ook zo belachelijk.
Je bedoeld bij homos en potjesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.
Bij man/man of vrouw/vrouw vind ik het overigens wel heel sexy.
Eh. Ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bedoelt bij homos en potjes![]()
Homos hebben gewoon meer gevoel voor stylo, jeweetzelf.quote:Wat is et verschil dan waarom et dan wel kan
Met jou is ook geen lol te beleven hequote:
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef tliciouz het volgende:
Haha vieze koeien labels zijn dat. 9 van de 10 keer loopt er zo'n vieze kamper mee rond
En wanneer trekken jullie in op het woonwagenkamp?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!
Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen.Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.
Zucht.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Met jou is ook geen lol te beleven heHou eens op met relativeren en bash eens een keer ofzo
Ik zit nu met een tweesprong:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!
Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen.Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.
Zucht.
Nee.quote:
Nee. Dat spul is nooit normaal.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar wat wil je zeggen? Dat wanneer je een relatie hebt, dit soort prullaria normaal is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |