Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Tenenkrommend.
Je ziet ze wel eens lopen of staan. Mannen/Vrouwen, Jongens/Meiden die van hun liefde of voor hun liefde een ketting aangeschaft hebben waarmee ze elkaars trouw willen aantonen.
En (nog steeds) fapt op stacey. Dagelijks.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef PankPinther het volgende:
Soms doen ze het ook met ringen met een datum er in, ook zo belachelijk.
Je bedoeld bij homos en potjesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet elkaars trouw, maar elkaars verbondenheid.
Bij man/man of vrouw/vrouw vind ik het overigens wel heel sexy.
Eh. Ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bedoelt bij homos en potjes![]()
Homos hebben gewoon meer gevoel voor stylo, jeweetzelf.quote:Wat is et verschil dan waarom et dan wel kan
Met jou is ook geen lol te beleven hequote:
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:57 schreef tliciouz het volgende:
Haha vieze koeien labels zijn dat. 9 van de 10 keer loopt er zo'n vieze kamper mee rond
En wanneer trekken jullie in op het woonwagenkamp?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!
Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen.Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.
Zucht.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Met jou is ook geen lol te beleven heHou eens op met relativeren en bash eens een keer ofzo
Ik zit nu met een tweesprong:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe normaal, ik heb ze ook. Voor mij is het een symbool de eeuwigdurende liefde. Ik wil haar graag laten weten dat onze liefde voor altijd is en nooit te verbreken valt door wie dan ook!
Volgend jaar gaan wij trouwen en dan smelt ik ze om tot ringen.Zo gaat de mystiek en de gewaarborgde liefde van de liefdesvogelkettingen over naar een nieuw symbool die garant zal staan voor de toekomst. Een toekomst met kinderen, een hond en een huis.
Zucht.
Nee.quote:
Nee. Dat spul is nooit normaal.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Maar wat wil je zeggen? Dat wanneer je een relatie hebt, dit soort prullaria normaal is ?
Natuurlijk ben ik serieus, liefde is niet iets waar je lacherig over moet doen. Verder:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit nu met een tweesprong:
1: Ik moet je serieus nemen
2: Ik moet je niet serieus nemen
Indien;
1: WTF.! Je wacht zeker ook nog met sexen tot je huwelijk
2: Cool. Je hebt aandacht besteedt aan de onderbouwing
Maar is dit nu ultieme liefde voor je ? Een ultra lelijk ding om jullie nek?
Of voel je je gewoon verplicht om dat te dragen omdat je vriendin het je ooit cadeau heeft gegeven?
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef Sodeju het volgende:
Ik vind gouden naamkettinkjes nog vetter dan liefdeshangers.
Dat is dan weer liefquote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Er zijn ook dumpass-paartjes die samen in zo'n fotohokje gaan zitten en zo'n stickervel met kleine fotootje laten afdrukken en die fotoot in hun portomonee plakken. Echt ik heb het eens gezien toen ik in de rij stond bij de kassa.
ah flikker toch op met je god dit en zoquote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik serieus, liefde is niet iets waar je lacherig over moet doen. Verder:
Ik heb wel seks. Het is een manier om affectie te tonen en ik geloof dat je het gift dat je van God hebt gekregen (jouw lichaam) niet zou mogen weerhouden aan de persoon waar je alles mee wil delen. Verder is het voor mij niet lelijk. Ik heb per se een ketting gekozen die ik mooi vind en vond. Het is gewoon een wederzijdse reminder aan liefdevolle tijden. Als ik niet bij haar ben kijk ik er naar en voel ik mij weer even geliefd, alsof ze bij mij is.
Omdat ik tussen de mensen kom, en mijn ogen goed de kost geef.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Life het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik stem nagenoeg met elke mening van BoWa in. Je hebt een goede visie op het leven![]()
Wat ook zo afgrijselijk is, zijn van die stelletjes die publiekelijk gaan verkondigen dat ze bijv. 4 maanden verkering hebben. Niet vergeten in je MSN-naam te zetten hoor, want dat is wel heel belangrijk. Om op te kotsenWelke mongool gaat nou bijhouden hoeveel dagen hij/zij een relatie heeft. Hoe kansloos ben je dan.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom dat nog steeds een vriend is, geen idee.
Ik heb een scriptje die m'n MSN-naam elk uur update met hoe lang we al een relatie hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Maar je gaat toch niet elke maand bijhouden dat je op dag X een bepaald aantal maanden bij elkaar bent.!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen dom noemen en dan zelf falen in de term dumbass...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Er zijn ook dumpass-paartjes die samen in zo'n fotohokje gaan zitten en zo'n stickervel met kleine fotootje laten afdrukken en die fotoot in hun portomonee plakken. Echt ik heb het eens gezien toen ik in de rij stond bij de kassa.
Gast het is dumpassquote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Mensen dom noemen en dan zelf falen in de term dumbass...
Verder eens met klacht.
dat is dan weer heel schattig.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Het werkt wel, niemand wil überhaupt nog met je naar bed.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen/Vrouwen, Jongens/Meiden die van hun liefde of voor hun liefde een ketting aangeschaft hebben waarmee ze elkaars trouw willen aantonen.
Mensen die denken dat dumpass met een b wordt geschrevenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Mensen dom noemen en dan zelf falen in de term dumbass...
Verder eens met klacht.
WHAAHAHA!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Nicksanders het volgende:
Ik heb ook een gouden hartje om me nek hangen![]()
Alleen staat hier het logo van Ajax in![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |