omfg n00b, wanneer knopen ze jou op, ingame?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja niet als je ze even niet verwacht, ik heb facking 38 gangmembers gekilld, moet 4 deuren tegelijkertijd in de gaten houden zodat ik niet gekilld wordt, komt er opeens van achter een hond, en voor ik iets kon doen was ik al dood.
KOM ONLINE DAN JONGE OP DE XBOX IK MAAK JE AF IN MULTIPLAYERquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
omfg n00b, wanneer knopen ze jou op, ingame?!![]()
Ben jij blind ofzo? Het staat een paar post's boven je! Dat ik je nog help trouwens!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je ook singleplayer zonder steam spelen
Chill man.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ben jij blind ofzo? Het staat een paar post's boven je! Dat ik je nog help trouwens!
Jij was toch gebanned?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
KOM ONLINE DAN JONGE OP DE XBOX IK MAAK JE AF IN MULTIPLAYER![]()
Ik heb toch weer een nieuwe jongen, met COD6 legaal gekocht, alleen bij het reizen naar de winkel ben ik een briefje van 50 euro kwijtgeraakt, dus mijn COD6 heeft uiteindelijk 105 euro gekost.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb toch weer een nieuwe jongen, met COD6 legaal gekocht, alleen bij het reizen naar de winkel ben ik een briefje van 50 euro kwijtgeraakt, dus mijn COD6 heeft uiteindelijk 105 euro gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |