Ofc wel, zit op stagequote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
NerdHeb je geen werk/school of zo?
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
Dit is nou een van de weinige topics waar een anti-klacht getollereerd kan worden.
Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
Wat nog veel erger is iets wat ik op tweakers las..
Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.
HOE FUCKING KANKERTRIEST MOET JE GODVERDOMME ZIJN JIJ CHRISTELIJKE HOND!![]()
Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!
FOCKING HUILIES, die politiek!
Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel
OPHOEREN MET DIE CENSUUR! WE HEBBEN NIEMAND NODIG DIE ONS BETUTTELD!
Ja maar die mensen snappen het allemaal niet, je moet undercover gaan om die dude te kunnen pakken duh daar moeten mensen zichzelf voor opofferen jeweetz daarom al die onschuldige slachtoffers maar wat maakt het uit het zijn toch russen en russen zijn gewoon tja russisch en niet zo heel slim dus ze moeten niet praten want jeweetz die shit is niet logisch ze moeten niet praten want dit kan gewoon in nederland toch ja dus ze moeten niet praten toch ja... toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
Wat nog veel erger is iets wat ik op tweakers las..
Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.
HOE FUCKING KANKERTRIEST MOET JE GODVERDOMME ZIJN JIJ CHRISTELIJKE HOND!![]()
Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!
FOCKING HUILIES, die politiek!
Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel
OPHOEREN MET DIE CENSUUR! WE HEBBEN NIEMAND NODIG DIE ONS BETUTTELD!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld.!
Een shooter op een console is faal eersterangsquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
COD: MW2 op Steam?![]()
Fuck die shit. Ik koop hem dan wel lekker op de 360.
Mn fietsbel maakt leukere grappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Volgens mij ben jij zo nerd, dat je chips eet i.p.v. chips!
Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Volgens mij ben jij zo nerd, dat je chips eet i.p.v. chips!
Wat zijn haar pinda's?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.
Boeiend; alsof ze daadwerkelijk zo'n spel gaan afschaffen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:15 schreef jagga het volgende:
[..]
Nah, tis gewoon de onwetendheid van oude lulletjes in de politiek die ineens denken een expert te zijn in games, in wat wel en niet kan, en dan meent ons (de mentaal zwakke burger) te moeten berschermen.
Tis te triest voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |