abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74563735
Dus ikke gisteravond in Rotterdam naar de pre-release van MW2 gegaan, super gezellig. Lekker gratis patatje oorlog gehad, dikke live muziek enz. Iets over 00:00 gingen eindelijk de deuren open en kon ik mijn game bemachtigen

Ik als een idioot naar huis toe gereden, wilde het spel installeren, zie ik dat je game dus gekoppeld wordt aan een steam account . Bij de eerste MW kon ik altijd samen met m'n bro lannen, zelfs tegelijkertijd online in eenzelfde server met één spel. Nu ben je dus verplicht om er dus meerdere per huishouden aan te schaffen .

Daarnaast heb ik even een kijkje genomen naar de singleplayer (na fucking 20 minuten installeren ) en kan er oprecht gezegd worden dat het een gigantisch mooi/super spel is.

Klacht: Infinity Ward samenwerkend met Steam
Sorry dames maar toch, Antiklacht: Inhoudelijk toch een superspel

Samenvatting: Tof spel wat op een crack programma als steam moet werken.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_74563744
OMG! Dit topic is echt te nerd voor woorden
pi_74563760
ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1!1!!!1
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:09:30 #4
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74563764
Steam is voor bazen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_74563779
Nerd Heb je geen werk/school of zo?
pi_74563784
Dit is nou een van de weinige topics waar een anti-klacht getollereerd kan worden.
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:11:06 #7
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74563795
Tief op met je antiklacht
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74563800
Steam bestaat uit een stel oplichters die de prijs van games letterlijk vanuit Dollars omzet in Euro's . MW2 kost dacht ik 60 euro op steam en 44 euro bij de mediamarkt
pi_74563809
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nerd Heb je geen werk/school of zo?
Ofc wel, zit op stage
pi_74563816
Op dit topic zat heel nederland al weken te wachten!!!!
pi_74563833
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
Dit is nou een van de weinige topics waar een anti-klacht getollereerd kan worden.
Nee.
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:12:42 #12
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74563835
Wat nog veel erger is iets wat ik op tweakers las..

Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.

HOE FUCKING KANKERTRIEST MOET JE GODVERDOMME ZIJN JIJ CHRISTELIJKE HOND!

Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!

FOCKING HUILIES, die politiek!

Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel

OPHOEREN MET DIE CENSUUR! WE HEBBEN NIEMAND NODIG DIE ONS BETUTTELD!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74563851
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:

Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.

Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!

Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel

Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld. !
pi_74563860
Vooral de scene waar zoveel ophef over is in de wereld, dat je in een Russisch vliegveld effe honderden mensen overhoop knalt .... en dan bang zijn dat mensen het nadoen
pi_74563903
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:

Ja maar die mensen snappen het allemaal niet, je moet undercover gaan om die dude te kunnen pakken duh daar moeten mensen zichzelf voor opofferen jeweetz daarom al die onschuldige slachtoffers maar wat maakt het uit het zijn toch russen en russen zijn gewoon tja russisch en niet zo heel slim dus ze moeten niet praten want jeweetz die shit is niet logisch ze moeten niet praten want dit kan gewoon in nederland toch ja dus ze moeten niet praten toch ja... toch?
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:15:51 #16
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74563910
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld. !

Nah, tis gewoon de onwetendheid van oude lulletjes in de politiek die ineens denken een expert te zijn in games, in wat wel en niet kan, en dan meent ons (de mentaal zwakke burger) te moeten berschermen.

Tis te triest voor woorden
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74563927
Censuur is sowieso voor homo's, voor Duitsland heeft IW het spel al moeten aanpassen zodat de betreffende scene überhaupt niet te spelen is !
  dinsdag 10 november 2009 @ 09:18:34 #18
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74563958
COD: MW2 op Steam?
Fuck die shit. Ik koop hem dan wel lekker op de 360.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_74563964
Volgens mij ben jij zo nerd, dat je chips eet i.p.v. chips!
pi_74564001
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
COD: MW2 op Steam?
Fuck die shit. Ik koop hem dan wel lekker op de 360.
Een shooter op een console is faal eersterangs ! Heb o.a. Vegas, Halo 3, GoW op de 360, maar er gaat niks boven een shooter op de pc
pi_74564016
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Mn fietsbel maakt leukere grappen
pi_74564034
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.
pi_74564056
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:22 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.
Wat zijn haar pinda's?
pi_74564092
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:15 schreef jagga het volgende:

[..]

Nah, tis gewoon de onwetendheid van oude lulletjes in de politiek die ineens denken een expert te zijn in games, in wat wel en niet kan, en dan meent ons (de mentaal zwakke burger) te moeten berschermen.

Tis te triest voor woorden
Boeiend; alsof ze daadwerkelijk zo'n spel gaan afschaffen. Dat gebeurd misschien in Duitsland. Hier mag je ongeveer elk spel spelen.
pi_74564093
mensen die steam bashen
daarnaast is het wel enorm NERD om om 0:00 in een winkel te staan voor een game !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')