Hij opent ongeveer één topic per dag (in tegenstelling tot vele andere josti's), dus als je hem niet trekt kom je niet in zijn topics.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
die cacciatore is een ontzettend mongoloïde klapdeurjostie van de bovenste plank met z'n kut posts en z'n kut topics, doe er wat aan want anders
Cacciatore is baasquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
die cacciatore is een ontzettend mongoloïde klapdeurjostie van de bovenste plank met z'n kut posts en z'n kut topics, doe er wat aan want anders
Ja, ja, je opent ook kuttopics.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Heb ik nou een note gekregen omdat ik zei dat ik een topic een kuttopic vond?
Is mn reactie nog weggehaald ook
Waarom gebeurd dat dan nooit als iemand dat in mijn topic zegt ?
Huilie, ik vind dat Cacciatore een grotere meerwaarde voor dit forum is dan jij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
Tjong en dan maak je nog serieus die opmerking ookquote:
Nope, je hele repertoire is nog waardelozer dan dat van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tjong en dan maak je nog serieus die opmerking ook
Wat een grap
Voelde ik niet aankomenen waarom word ik niet serieus genomen door de modjes hier net alsof ik alleen maar bagger er zijn ook een hoop posts van mij gewoon On topic en serieus
Nou doe je me wel heel erg pijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nope, je hele repertoire is nog waardelozer dan dat van Frans Bauer.
Prima quote! Niks mis mee!quote:
Dat vroeg ik me eerder ook al af, maar het antwoord bleven ze schuldigquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:31 schreef Nikmans het volgende:
Cacciatore is een gigantische übertroll en ik vraag me af waarom men zich zoveel moeite doet hem in bescherming te nemen.
Echt een ubertroll is het niet. Maar misschien heeft hij idd moeite met schrijvenquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerder ook al af, maar het antwoord bleven ze schuldig
Maar als wij (in dit geval Adelante) er moeite in steken, dan moet het voor de rest van KLB duidelijk zijn. We doen dit niet zomaar of omdat KLB zo'n lekker rustig forum is.quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Nikmans het volgende:
Maar bijvoorbeeld de moeite die Adelante in dat ene topic stak om het leesbaar te maken, compleet met aangepaste OP? Ik vraag me af of het de energie waard is aangezien zijn enige fan Buffalo-Soldier nu ook al door een bushokje getyft is.
True, maar da's FOK!quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Nikmans het volgende:
Lijkt mij een beetje parels voor de zwijnen, gezien de reacties die hij telkens opnieuw krijgt en, eerlijk is eerlijk, ook zelf uitlokt met zijn belachelijke topics en schrijfstijl.
Maar ik snap je punt Nik, daar gaat het niet om.quote:
Ik het jouwe ook, als het echt geen kloon is kun je iemand mijns inziens niet zomaar bannen, maar zou 'voertaal is Nederlands, succes met je volgende topic' geen betere oplossing zijn? Net zolang tot ie er geen zin meer in heeft óf zich aanpast?quote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar ik snap je punt Nik, daar gaat het niet om.
Vaak het 2e. Of het blijft de forumclown, ondanks hulp van onze kant om er toch iets van te maken.quote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik het jouwe ook, als het echt geen kloon is kun je iemand mijns inziens niet zomaar bannen, maar zou 'voertaal is Nederlands, succes met je volgende topic' geen betere oplossing zijn? Net zolang tot ie er geen zin meer in heeft óf zich aanpast?
opgelostquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Saaie Topics
TS klaagt over zijn kat die hij in heeft laten slapen (spijtig)
Kneus post plaatje van dierenmishandelingecht afschuwelijk zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |