Even serieus.. wat is daar et nut van?
Wat voor toegevoegde waarde hebben die dingen nou.
Et enige wat et je laat doen is pijnlijden

I'd like to take u back to gistermiddag een uur of 2. Zoals elke zaterdagmiddag moesten wij, de fanatieke boys van et 4e, ook deze dag weer ingemaakt worden. Niks mis mee aangezien we met afstand et leukste team van de hele club hebben en er nooit gezeur o.i.d. is. Na de 1e helft als linkermiddenvelder (links wtf

) gespeeld te hebben werd et weer tijd om mijn ondertussen al bijna vertrouwde plekje op goal in te nemen. Dit ten gevolge van de miserabele staat van mijn conditie waardoor ik de laatste tijd gewoon met iemand anders uit mn team om de helft keep

We stonden alweer een nulletje of 4 achter toen er werkelijkwaar in de laatste minuut een bal over onze verdediging gespeeld wordt. Dapper en koen als ik ben ren ik vol overgave richting de bal die ondertussen met een stuit zo ongeveer 2m in de lucht bleef hangen. Ik (nog net in mn strafschopgebied) spring als een charizard level 76 de lucht in om de bal vlak voor de aanvaller van de tegenstander weg te plukken. En vanaf dat moment voelde et even alsof alle lucht in mijn longen verdween. Et werd een tijdje zwart voor mijn ogen, ik begon te duizelen

Al gauw had er zich een grote groep voetballers, teamgenoten en tegenstanders, zich om mijn persoontje heen verzameld. Al spoedig werd er geconstateerd dat ik er wel heel erg bleekjes uitzag

Wat was er nou precies gebeurd dan hoor ik jullie al denken. Nou dat zal ik jullie, mijn trouwe medefokkers weldra uitleggen. Op het moment dat ik de lucht in sprong en de aanvaller al een beetje zag aankomen bereidde ik me al een beetje voor op de klap. Dat ik dit deed door mijn rug naar de aanvaller toe te draaien in plaats van wat hij deed en gewoon zn knieën omhoog tilde is zeer sportief, doch pijnlijk. Gevolg is dat hij met zijn knieën zich vol in mijn onderrug ramde

Met veel moeite heb ik me onder de douche gestrompeld, aangekleed en mn vader gebeld om me te laten komen ophalen. Gevolg is dat er nu waarschijnlijk een zenuw in mn rug bekneld is geraakt waardoor et soms ook doorschiet naar mn rechterbeen waarbij et werkelijkwaar lijkt alsof die in de brand staat. Ik heb nog nooit zon pijn gevoeld

En daar weer een gevolg van is dat ik nu sinds gistermiddag in bed lig waardoor ik gisteravond niet uit kon, terwijl ik een beetje met een meisje had afgesproken in de plaatselijke club en zij is écht nice
Grrrrrr
Samenvatting: Ik ben kreupel, heb pijn, kon gister niet uit, sletje gemist