abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74500508
Even serieus.. wat is daar et nut van?
Wat voor toegevoegde waarde hebben die dingen nou.
Et enige wat et je laat doen is pijnlijden
I'd like to take u back to gistermiddag een uur of 2. Zoals elke zaterdagmiddag moesten wij, de fanatieke boys van et 4e, ook deze dag weer ingemaakt worden. Niks mis mee aangezien we met afstand et leukste team van de hele club hebben en er nooit gezeur o.i.d. is. Na de 1e helft als linkermiddenvelder (links wtf ) gespeeld te hebben werd et weer tijd om mijn ondertussen al bijna vertrouwde plekje op goal in te nemen. Dit ten gevolge van de miserabele staat van mijn conditie waardoor ik de laatste tijd gewoon met iemand anders uit mn team om de helft keep We stonden alweer een nulletje of 4 achter toen er werkelijkwaar in de laatste minuut een bal over onze verdediging gespeeld wordt. Dapper en koen als ik ben ren ik vol overgave richting de bal die ondertussen met een stuit zo ongeveer 2m in de lucht bleef hangen. Ik (nog net in mn strafschopgebied) spring als een charizard level 76 de lucht in om de bal vlak voor de aanvaller van de tegenstander weg te plukken. En vanaf dat moment voelde et even alsof alle lucht in mijn longen verdween. Et werd een tijdje zwart voor mijn ogen, ik begon te duizelen Al gauw had er zich een grote groep voetballers, teamgenoten en tegenstanders, zich om mijn persoontje heen verzameld. Al spoedig werd er geconstateerd dat ik er wel heel erg bleekjes uitzag Wat was er nou precies gebeurd dan hoor ik jullie al denken. Nou dat zal ik jullie, mijn trouwe medefokkers weldra uitleggen. Op het moment dat ik de lucht in sprong en de aanvaller al een beetje zag aankomen bereidde ik me al een beetje voor op de klap. Dat ik dit deed door mijn rug naar de aanvaller toe te draaien in plaats van wat hij deed en gewoon zn knieën omhoog tilde is zeer sportief, doch pijnlijk. Gevolg is dat hij met zijn knieën zich vol in mijn onderrug ramde Met veel moeite heb ik me onder de douche gestrompeld, aangekleed en mn vader gebeld om me te laten komen ophalen. Gevolg is dat er nu waarschijnlijk een zenuw in mn rug bekneld is geraakt waardoor et soms ook doorschiet naar mn rechterbeen waarbij et werkelijkwaar lijkt alsof die in de brand staat. Ik heb nog nooit zon pijn gevoeld En daar weer een gevolg van is dat ik nu sinds gistermiddag in bed lig waardoor ik gisteravond niet uit kon, terwijl ik een beetje met een meisje had afgesproken in de plaatselijke club en zij is écht nice
Grrrrrr

Samenvatting: Ik ben kreupel, heb pijn, kon gister niet uit, sletje gemist
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74500514
Fipo
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_74500532
Je eigen fipo scoren. Zwakzinnige.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_74500546
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:50 schreef sinadO het volgende:
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 8 november 2009 @ 09:52:20 #5
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_74500548
TS had beter dit kunnen gebruiken:
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zondag 8 november 2009 @ 09:55:34 #6
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74500569
in typische KLB optimisme: als dit maar niet blijvend is.
How can I make this topic about me?
pi_74500574
Hernia.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74500595
Is dit allemaal werkelijkwaar?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74500599
quote:
Dat is baas
pi_74500608
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
in typische KLB optimisme: als dit maar niet blijvend is.
Dankje
Als et goed is et een beetje vocht wat die zenuw raakt en zou et redelijk snel weg moeten zijn dus laten we et hopen
pi_74500617
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:52 schreef IJsblock het volgende:
TS had beter dit kunnen gebruiken:
[ afbeelding ]
pi_74500618
quote:
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74500741
quote:
  zondag 8 november 2009 @ 10:21:45 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74500806
Je rug naar de tegenstander draaien als je uitkomt.
Je verdiende loon dus.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_74500819
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:21 schreef cheqy het volgende:
Je verdiende loon dus.
Dat is juist alleen maar fair richting hem. Dr was verder geen kans meer voor hun, de bal was al weg. Ik had ook wel mn knieen kunnen optrekken maar dan had hij daar gelegen. Achteraf wel juiste keuze eigenlijk ja
  zondag 8 november 2009 @ 10:26:30 #16
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_74500853
Het is echt niet tof om 'moeilijke' en 'bijzondere' woorden te gebruiken als je voor de rest als een mongool typt hoor
pi_74500947
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:26 schreef BoerBert het volgende:
Het is echt niet tof om 'moeilijke' en 'bijzondere' woorden te gebruiken als je voor de rest als een mongool typt hoor
Waar zeg ik dat dat tof is dan?
pi_74501013
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:21 schreef cheqy het volgende:
Je verdiende loon dus.
Inderdaad, waardeloos topic overigens...
Huh?
pi_74501168
TS is een hosselaar in hart en kanker.
Roken is lekker
pi_74501259
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef Donders het volgende:

[..]

Inderdaad, waardeloos topic overigens...
Jongeuhh je bent zelf waardeloos
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
  zondag 8 november 2009 @ 11:15:44 #21
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74501562
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:49 schreef Mr.Cooper het volgende:

Maar gisteravond niet
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 8 november 2009 @ 11:38:30 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74502003
Bagger.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')