SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef omg-rmc het volgende:
Ja, ik ben...verkracht
![]()
[ afbeelding ]RIP Pedobear.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben...verkracht
![]()
[ afbeelding ]Dus 't was vrijwillig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Bohquote:
Ja, ik ben...verkracht
![]()
[ afbeelding ]Pedobear 3D renderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
O NOES, het is de Grim Reaperquote:
Daar komt nog bij dat het "jouw toilet" is.quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef zarGon het volgende:
En daardoor is de kans dat je IQM bent nihil.
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef zarGon het volgende:
En daardoor is de kans dat je IQM bent nihil.
Jullie zijn allebei IQMquote:Op zondag 1 november 2009 02:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat het "jouw toilet" is.
Iedereen in de KLB SC is IQM.quote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Grim_Reaper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allebei IQM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |