ahahahahahaagistere eiundelijk weer een kk vette ding meegemaakt check het hier :p
Ik kwam dus zo na een lange dag stage terug he vanaf de treinstation en liep zo na de busjes toe he ma moest ff checken hoelaat mijn busje ging want ik kan er meerdere pakken dus ik liep zo na de tijden ma stond zo'n mooi mooi meisje he blondje die gewoon echt kk aan was te chillen of wachtten ofzow ma ik liep er dus zo langs heen niet aankijken hahaha beetje arro doen toch

ma ik ik dus zo na de tijden kijken en ging weer achter haar staan gaat ze zo de hele tijd achterom kijken he eerst dacht ik dat ze ff wilde checken of ze wel aandagt kreeg ma ze bleef steeds weer kijken dus ik ook zo terugkijken zij zo dik staren he
Aaah daar komt mijn busje aan toch dus ik zo echt met een gangsta loopje haha langs haar heen lopen, kijk har aan en zeg Hey als je iets aan me ziet wat je bevalt dan zijn het mijn ogen die maar niet kunnen stoppen met kijken naar jou

hahaha zij zo dik blozen he dus ik loop zo door na de bus ma naast mij was er ook 1 die ineens ging wegrijden he en die reed mij bijna aan dus ik werd kk boos schreeuwde zo na hem ma hoorde mij neit toch

klacht: chicks die je willen ma buschauffeurs die haten