Dus. TS heeft een tijdje geleden het idee opgevat om vage gore/splatterfilms te downloaden en is ze de door de afgelopen weken heen aan het kijken. Sommige zijn beter dan andere en er waren er een paar echt heel vermakelijke bij, maar vandaag was TS in zijn zoektocht naar nieuwe, onvoorspelbare en onvoorstelbare dingen aangekomen bij het Guinea Pig mapje.
![]()

Voor de mensen die het niet weten, Guinea Pig is een serie korte films van rond de 40 minuten, van Japanse makelij, bestaande uit zes films. Vrolijk fluitend en door bloemenvelden huppelend klikte TS deeltje één aan en kreeg een vrij tamme 40 minuten voor zijn kiezen, met een paar nasty onderdelen erin maar over de gehele linie eigenlijk gewoon slaapverwekkend.
Daar TS geen half werk levert wist hij al dat deel twee van een hele andere orde was dus hij wreef zich alvast in zijn handen, misschien ging het toch nog goed komen vanavond?
![]()
![]()
Notitie: TS zat onder het kijken van de film ook te msn'en, aangezien er geen noemenswaardige verhaallijn aanwezig was vond hij dat dat best kon. Hij gaf hier verslag van de gebeurtenissen die aan zijn oog voltrokken, totdat zijn gesprekspartner hem de volgende vraag voor zijn voeten wierp:
![]()
Tja

Dat is dus meteen mijn klacht. Ik wist tot vandaag niet dat het mogelijk was misselijk te worden van een film. Het is een soort nieuwsgierigheid. Het ziekelijke soort nieuwsgierigheid dat mensen ertoe aanzet op 2girls1cup te klikken. Het soort nieuwsgierigheid dat mij ertoe aanzet 'dan toch maar' op die public toilet fetish clip te klikken die hier een tijdje geleden in KLB werd gespammed, ook al had ik het commentaar van geschokte FOK!kers eronder gelezen.
Als ik in een horrorfilm zou spelen, was ik de persoon die 'toch maar even ging kijken wat dat geluid was' terwijl er een gestoorde killer rondliep, de persoon die met zijn arm onder het gasfornuis gaat liggen wroeten omdat er een contactlens onder is gerold, de persoon die tegen beter weten in een blik door het sleutelgat werpt en, hier komt het, er
iedere keer opnieuw spijt van heeft.
Morgen deeltje 3

Klacht: Ik ben de zwakste schakel in de evolutie

Bonus: De trailer
[ Bericht 0% gewijzigd door Nikmans op 13-08-2009 02:30:13 ]