Nee!!quote:
Maak je vooral geen zorgen, ook jij gaat voor de bijl.quote:
Maak je zinnen eens af.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen, ook jij gaat voor de bijl.
Nu nog niet, gewoon als de situatie weer tot bedaren is.
?quote:
Oh wat erg alsjeblieft nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor de bijl gaan betekent verliezen hè, dat weet je?quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben we nou al zo vaak gehad.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Ik had gehoopt "[KLB SC] met bloed uit je kut"
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezequote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor de bijl gaan betekent verliezen hè, dat weet je?
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezeEn moet jij is opletten wie hier de langste adem heeft.
Ik heb wel een hele lange piemel, telt dat ook?quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezeEn moet jij is opletten wie hier de langste adem heeft.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!1!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze week komt hij echt, echtquote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed php, die foto graag. Zou je 3 weken geleden al doen.
Als je dicht bij mij woonde had je meer aan 2 sterke vuistenquote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele lange piemel, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |