Om te reageren op het tweede gedeelte: wat was er mis met de OP dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Totaal verbaggerd. En het hoort sowieso niet in KLB thuis
waar is de klacht?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om te reageren op het tweede gedeelte: wat was er mis met de OP dan?
Die staat er in vermeld.quote:
Ik sta bij je in het krijt.quote:
Que?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik sta bij je in het krijt.
Tot volgende week woensdag, daarna kun je me niets meer maken!!111
Ik deed laatst iets voor iemand en toen zei hij; "ik sta bij je in het krijt, maar wel slechts tot volgende week woensdag!! Daarna kun je me niks meer maken!!11".quote:
Zie slotski.quote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Nikmans het volgende:
Ruzie met Sinterklaas [met foto!]
Móét dat nou?
Hoeft ook niet meer open van mij. met dank aan een 50 jarige gefrustreerde snorremans en zijn zwaar overdreven reacties de hele tijd (overal overigens want voor goede manieren ben je bij hem aan het foute adresquote:
Anderhalf uur voordat het eerste programma begint en er wordt al een topic geopend en rondgespamt. Een beetje vroeg lijkt me?quote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanaf volgende week gaan we t strakker aanpakken
ik was er niet, maar volgens mij hadden we 7 uur afgesprokenquote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Anderhalf uur voordat het eerste programma begint en er wordt al een topic geopend en rondgespamt. Een beetje vroeg lijkt me?
Een kwartier van te voren is vroeg genoeg IMO.
[Centraal] Wegmisbruikers + Undercover in NL - 15 Nov #1
primaquote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Nee, 18:30 uur. Zie regels in OP van dat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |