abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74717060
Mijn overbuurman is het hele jaar lang al een enorme klootzak. Bijvoorbeeld: kinderen willen aan hem postzegels verkopen en dan slaat mijn overbuurman dus zomaar de deur voor die arme kinderen dicht. Hij maakt zich schuldig aan meer van dit soort fratsen. Ik heb van Sinterklaas een zak pepernoten gekregen (tot nu toe dan ) maar hij kreeg een nieuwe fiets. Reden voor mij dus om Sinterklaas met een bezoekje te vereren om dit misverstand zodoende op te helderen.

Welnu, eenmaal aangekomen bij Sinterklaas heb ik hem het een en ander gevraagd over dit gebeuren. Maar de goede kindervriend bleek in het echt helemaal niet zo aardig als vele kinderhartjes denken. Hij was een echt onbeschofte vlerk... ik vertelde hem dus dat ik het erg oneerlijk vond dat mijn overbuurman een nieuwe fiets had gekregen en ik slechts een zak pepernoten. Toen stond hij op en wilde hij me slaan

De sint haalde uit naar mij maar ik blokkeerde zijn vuistslag kundig en haalde ferm uit naar de maagstreek van deze bejaarde grijsaard. De goedheilig man pakte hieropvolgend zijn grote boek en was van plan om mij hiermee om de oren te slaan maar ik gaf de gulle gever een welteplaatste frontkick tegen zijn hoofd... Helemaal furieus floot de Sint op zijn vingers waarna 6 pieten hem te hulp schoten. Deze stonden nu in een cirkel om me heen en de Sint kroop terug naar zijn bureau... Ik weet niet of jullie ooit de matrix gezien hebben maar die scene met al die agent smiths dus... zo zag het er een beetje uit. Natuurlijk was ik de grote overwinnaar van deze zwarte pieten aanval... De sint wist me dit mede te delen na het gevecht:

" ok.. kuch kuch.. ok.. zand erover... ik beloof je *kuch BRAAK* dat ik je op 5 december een groter cadeau zal geven kuccchh hijg*

Toen heb ik de gordijnen nog in de fik gestoken en een van de pieten op de grond nog eens flink nagetrapt

Klacht: Sinterklaas is een oneerlijke mafketel en niet zo vriendelijk als iedereen denkt

Oh ja en hier is de beloofde foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 november 2009 @ 15:32:08 #2
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74717093
Kijk uit. Hij heeft waarsch. een bende jatnegers.
  zondag 15 november 2009 @ 15:32:19 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74717097
wat een schijtfoto

tevens tl;dr
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 15 november 2009 @ 15:32:39 #4
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74717107
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef Flammie het volgende:
blabla
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74717228
  zondag 15 november 2009 @ 15:40:33 #6
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74717269
Oké gelezen. Wat een ontzettend lomp pseudo grappig kut verhaal. Ik wil mijn 60 seconden terug.
  FOK!Babe zondag 15 november 2009 @ 15:40:52 #7
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74717279
Anti-climax kudtfoto.
pi_74717338
TS en Michielos zijn tweeling-broers of klonen ofzo
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 15 november 2009 @ 15:46:04 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74717404
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef bas-beest het volgende:
TS en Michielos zijn tweeling-broers of klonen ofzo
nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldier
pi_74717582
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Michielos het volgende:

[..]

nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldier
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74717648
Maar ik vind dit echt niet normaal van Sinterklaas
Iedereen denkt maar dat ie zo vriendelijk is
Dat valt vies tegen en dan moeten er mensen zijn, zoals ik, die hem op zijn plek wijzen...
pi_74717670
Kankerfoto, ik dacht een echte fittie picca.
Roken is lekker
pi_74717780
Wat is het praktisch nut van dit topic?
pi_74718657
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
maar eigenlijk ben je toch een hele rustige jongen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74718787
Wat een baas he... die sint
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  zondag 15 november 2009 @ 17:49:56 #16
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_74720031
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 15 november 2009 @ 17:55:29 #17
196335 Gotrick
FOKking irritant
pi_74720199
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
pi_74720284
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!
Even in FB posten brb
Ga weg
  zondag 15 november 2009 @ 17:59:04 #19
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74720298
quote:
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uiten fucking triest
pi_74720327
Hilarisch altijd, van die haatposts gevuld met spelfouten
Ga weg
pi_74720368
Samenvatting?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74720427
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:58 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Even in FB posten brb
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_74720538
quote:
Hhahaha ik moest lachen Top post weer
  zondag 15 november 2009 @ 18:08:14 #24
64781 bonke
pipo koeie
pi_74720562
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uiten fucking triest
grap niet geslaagt dus kom maar op met die vetes
flammie en michielos zijn rare snuiters
pies on joe toe
  zondag 15 november 2009 @ 18:08:50 #25
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_74720579
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

Flammie, iedereen weet nu onderdehand wel dat je hier twee nics gebruikt. Optiefen daarmee!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')