SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt vanquote:Op zondag 15 november 2009 15:30 schreef Flammie het volgende:
blabla
nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldierquote:Op zondag 15 november 2009 15:43 schreef bas-beest het volgende:
TS en Michielos zijn tweeling-broers of klonen ofzo
quote:Op zondag 15 november 2009 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
nah we zijn een 4 ling samen met jahrzooo en buffalo-soldier
maar eigenlijk ben je toch een hele rustige jongenquote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?quote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om sinterklaas een stomp te verkopen of zijn baard af te trekken waar kinderen bij staan. Daar geniet ik echt van
Even in FB posten brbquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
Hhahaha ik moest lachenquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
grap niet geslaagt dus kom maar op met die vetesquote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenfucking triest
Flammie, iedereen weet nu onderdehand wel dat je hier twee nics gebruikt. Optiefen daarmee!quote:Op zondag 15 november 2009 17:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
mensen die grappig bedoelde topics gaan gebruiken om "persoonlijke vetes" uit te vechten en dreigementen te uitenfucking triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |