Jawel beste fok!ers, ook stel me zelf weleens levensvragen, die met name vaak voortvloeien uit intellectueel hoogstaande discussie momenten. Zo ook vandaag weer. De situatieschets is als volgt:
Ik zat zo eens te denken...Stel ik word op een morgen wakker. Niks aan de hand dagje, ontbijtje, mijn eigen gemaakte sublieme koffie erbij en een blond sletje wat je nog even een keer bij het hoofd naar beneden duwt. Mijn ademhaling versnelt en ik moet moeite doen om mijn bakje verse Douwe Egberts koffie recht te houden. Mijn kopje begint steeds heviger te trillen en de druppeltjes spetten langzaam over het randje. Een gevoel van intens genot weet me te bekoren en de voldoening laat zich al snel volgen.
Ideaal wakker worden dus. Dat zou je zeggen, maar toch voel ik dat er iets mis is. Een vreemd gevoel besluipt mij. Intuïtief weet ik dat er iets goed fout zit. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en probeer dit vreemde gevoel van me af te slaan. Het blonde sletje kijkt me enigszins bevreemd aan terwijl ik mezelf met vlakke hand in mijn gezicht sla en vermanend toe spreek. 'Niet doen griekjeee, je doet het niet' fluister ik mezelf zachtjes toe. Al na een paar minuten realiseer ik me dat er geen ontkomen aan is: de zieke behoefte om díe dag- wanneer ik mijn blonde sletje de deur uit geschopt heb- 'griekjeee' op mijn voorhoofd te kalken met een dikke zwarte stift, en zo het daglicht te betreden...Sliertjes speeksel komen langzaam tevoorschijn en ik begin dierlijke geluiden te maken bij de gedachten.
Hoeveel fok!ers zouden me aanspreken die dag? Wat zouden de reacties zijn? De vragen blijven maar rondspoken in mijn hoofd...
Het zou er ongeveer als volgt uit komen te zien:

Vooruit; samenvatting: Ik wil weten door hoeveel fok!ers ik aangesproken zou worden als ik ineens de behoefte zou hebben griekjeee op mijn voorhoofd te kalken en zo naar buiten te gaan. En wat er gezegd zou worden. Daarentegen wil ik het niet uitproberen dus de nieuwsgierigheid blijft knagen.
Klacht: Ik wil het niet uitproberen en de nieuwsgierigheid blijft aan me knagen.
Vrijwilligers die de proef op de som willen nemen mogen zich hier melden.
[ Bericht 4% gewijzigd door griekjeee op 13-11-2009 23:08:04 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_