Zo lang is het nietquote:
Wel. Het is al 23:01quote:
Ik had duidelijk al gekregen in mijn verhaal, mijn behoeften lagen even elders.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:04 schreef Drupsel het volgende:
waarom schop je een lekker blond sletje de deur uit
maar stel nu... je was die hele dag bezig geweest met de behoeften die elders lagen, en je komt thuis en hebt zin in een lekker blond sletje....quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had duidelijk al gekregen in mijn verhaal, mijn behoeften lagen even elders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel verder over dit "krijgen". Was het goed? Was het lang? Was hij groot? Klein? Details, vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had duidelijk al gekregen in mijn verhaal, mijn behoeften lagen even elders.
Hoax. Senseo is geen sublieme koffie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:58 schreef griekjeee het volgende:
mijn eigen gemaakte sublieme koffie erbij
Op iedere gestelde vraag kan ik perfect antwoorden. Nu ontopic svpquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Vertel verder over dit "krijgen". Was het goed? Was het lang? Was hij groot? Klein? Details, vrouw.
Groot? Klein?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op iedere gestelde vraag kan ik perfect antwoorden. Nu ontopic svp
Ik heb geen Senseoquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoax. Senseo is geen sublieme koffie.
Ik heb topics lopen over wat ik versta onder perfect. Wat zou je nou doehoenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Groot? Klein?
Allebei perfect? Wat?
Griekjeee 'kennende' denk ik dat 24+ perfect is voor haar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Groot? Klein?
Allebei perfect? Wat?
Ik zou je geven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb topics lopen over wat ik versta onder perfect. Wat zou je nou doehoen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Precizionist het volgende:
Waar is de seksuele tint van dit topic?
quote:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef griekjeee het volgende:
Dan kan ik de ander bijna tegelijkertijd oraal bevredigen, tijdens het neuken.![]()
daarom ben jij wss ook 1 van haar favoriete usersquote:
Zwakzinnig persoon.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:23 schreef Levolution het volgende:
fuck you kutgriek doe het gewoon of open er geen topic over
Nog één die me zou geven dus, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:23 schreef Levolution het volgende:
fuck you kutgriek doe het gewoon of open er geen topic over
Dat zal er vast wel iets mee te maken hebben ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:23 schreef Drupsel het volgende:
jammels, geen pics van griekjeee in haar fobo![]()
[..]
daarom ben jij wss ook 1 van haar favoriete users
Hmm, dus om in griekje haar pants te komen hoef je haar alleen maar te 'geven'?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal er vast wel iets mee te maken hebben ja.
Jep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, dus om in griekje haar pants te komen hoef je haar alleen maar te 'geven'?
Je weet dat een beruchte quote op fok! als volgt ging, he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh, en ik ben kankerlekker, dat helpt ook.
quote:Als kanker een gezicht had, zou hij er zo uit zien:
Ik neem het terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat een beruchte quote op fok! als volgt ging, he?
[..]
[ afbeelding ]
Ik stoor me hier ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef Toempf het volgende:
TS denkt dat ze een bekendheid is op Fok!
Ik dubbelpost voor het extra effect.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef Toempf het volgende:
TS denkt dat ze een bekendheid is op Fok!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Knuck-les het volgende:
kuttopic.
Tijd voor tieten:
[ afbeelding ]
jezelf quotenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik dubbelpost voor het extra effect.
oudquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef Triggershot het volgende:
http://griekjeee.hyves.nl
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:19 schreef Ethanolic het volgende:
Goed topic, Griekjeee![]()
Ik zou je aanspreken als een echte baas.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou je aanspreken als een echte baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |