quote:
Dat krijg je als je telkens dezelfde fouten maakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar niet zo erg als jijTrouwens je herhaalt telkens dingen, je komt niet met iets nieuws om mij te schofferen. Gebrek aan creativiteit noemen we dat.
HEUY LEKKER DING!quote:
Top! Maak maar een afspraak met C.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.
Hij regelt even dat ik een kind voor jou ga baren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.
*kriebelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat krijg je als je telkens dezelfde fouten maakt.
[..]
HEUY LEKKER DING!
[..]
Top! Maak maar een afspraak met C.
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij regelt even dat ik een kind voor jou ga baren?
Ja daaag
Heb ik 'm ooit aangeleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
WAAROM HEB JIJ EIGENLIJK ALTIJD JE CAPSLOCKS AAN?
Ja dat las ik!quote:
Nou gewoon heeel langzaam zaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.
Ik zal m'n vinger bij je tenen weghalen.quote:
ALS IK DOOD BEN.quote:
OVERGENOMEN VAN BROEKPALING.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
WAAROM HEB JIJ EIGENLIJK ALTIJD JE CAPSLOCKS AAN?
Of je moet willen dat ik Chai zelf maar zwanger maak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Netjes schrijven is een pre zoals bij een sollicitatie brief, maar no focking way dat ik op een recalcitrant internet forum moeite ga doen om perfect de Nederlandse taal te bezigen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een excuus.![]()
![]()
![]()
Een beetje normaal Nederlandsch schrijven hoeft menig mens niet voor na te denken. Als je dat wel moet raad ik je de basisschool weer aan.
Ohja, hem iets aanleren is wel zo tering makkelijkquote:
Jij niet dan?quote:
Sowieso zie ik nakomelingen van jou niet zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal m'n vinger bij je tenen weghalen.
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
OVERGENOMEN VAN BROEKPALING.
[..]
Of je moet willen dat ik Chai zelf maar zwanger maak.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
[..]
Waarom was je in RR?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
[..]
OHJA IK WEET HET WEER VOLGENE WEEK TOCH?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij niet dan?
DOE FF LEUK MEE WIL JE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |