Om maar meteen met de deur in huis te vallen.quote:
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
KAN DAT VAN NAAR ELKAAR KIJKEN?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.
4 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
Ahh, die zocht ik nog.quote:
Ik vraag me altijd af wie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar menig een kan smakelijk om lachen
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jouw zin, hij faalt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel wat warmer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat icm met een temp van 34,23 graden? Ja.
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw zin, hij faalt.
[..]
Ik ben wel wat warmer.
Dan moeten we dat maar niet doen.quote:
Jouw zinnen, ze falen alweer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moeten we dat maar niet doen.
Of jij moet nog behoefte hebben aan een adoptiebaby.
Ik leer het jou alleen maar zodat je volgend jaar wel weet hoe het moetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het zo informeel is vind ik dat je ook geen opmerking hoefde te maken over die spielvoud.
Wat een excuus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,
Maar niet zo erg als jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |