ik wilde alleen maar een suggestie wekken hoor. Ik zie trouwens dat je aardig dicht bij mij in de buurt woontquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan al koken en stofzuigen hoor. En ik heb geen kleding die gestreken hoeft te worden.
Hoezo? woon jij niet in Zwolle dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik wilde alleen maar een suggestie wekken hoor. Ik zie trouwens dat je aardig dicht bij mij in de buurt woont
Neequote:
Ik woon in Dommelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NeeJij denkt dat ik mijn woonplaats hier op FOK! bekend maak
![]()
![]()
Nee ik woon 10 meter onder de grond, ik wil absoluut geen mensen horen of zien.
Ik woon in Schalkhaar, jij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
NeeJij denkt dat ik mijn woonplaats hier op FOK! bekend maak
![]()
![]()
Nee ik woon 10 meter onder de grond, ik wil absoluut geen mensen horen of zien.
QFT.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
OH FUCK WAT DOE IK NU ZOMAAR MN WOONPLAATS OP FOK BEKENT MAKEN OHGOD
IK GA JE ONTVOEREN!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
Gaat je niks aan.quote:
gaat me wel iets aan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.![]()
Ik zei toch dat ik 10 meter onder de grond woon, ga daar ook maar van uit dan.
Mensen
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.quote:
Olst?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.
Misschien heeft ie het wel over zichzelf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga godverdomme in Zwolle naar school, dan woon ik toch niet in Heerenveen druiloor.
Vertel vertel, van mijquote:
Iedereen zegt hier waar ze wonen en jij vertrouwd het nog niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel vertel, van mij![]()
![]()
Zoja, dan wil ik overwegen een foto van mijzelf te maken![]()
![]()
Ja ik weet dat ik dat wekelijks heb toezegd, maar dat komt omdat ik mensen niet vertrouw hier.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Gilead het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het wel over zichzelf.
Jij bent echt te dom op te poepen he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben foking lelijk hoor. Nee grapje, maar jullie ridiculiseren altijd allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen zegt hier waar ze wonen en jij vertrouwd het nog niet?
Schiet eens op met die foto
Een vriendin van mama ook en die woont ook echt op de brouwerijwegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon in Dommelen
Interessante stelling, maar nee. Alleen kont afvegen gaat soms lastig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom op te poepen he.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, okee..
Nou zo gaat het dus niet bij mij maaaaaaaaaaar oke
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.quote:
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
KAN DAT VAN NAAR ELKAAR KIJKEN?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens weg? Voor een hele lange tijd om het even in die konttekst ze zetten.
4 uur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Hoe laat ga je weer weg?
Ahh, die zocht ik nog.quote:
Ik vraag me altijd af wie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar menig een kan smakelijk om lachen
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Jouw zin, hij faalt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel wat warmer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat icm met een temp van 34,23 graden? Ja.
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
dagdag en MiVeR konden onduidelijke zinnen bouwen maar jij bent echt het toppunt hoor.
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw zin, hij faalt.
[..]
Ik ben wel wat warmer.
Dan moeten we dat maar niet doen.quote:
Jouw zinnen, ze falen alweer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo erg als jou. Ben sowieso niet zo gecharmeerd van jou ''wijselijk'' advies.
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moeten we dat maar niet doen.
Of jij moet nog behoefte hebben aan een adoptiebaby.
Ik leer het jou alleen maar zodat je volgend jaar wel weet hoe het moetquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het zo informeel is vind ik dat je ook geen opmerking hoefde te maken over die spielvoud.
Wat een excuus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon goed Nederlands maar dan moet ik er wel zin in hebben, ik ga op een of ander forumpje er niet veel moeite voor doen. Maar afgrijselijke spelfouten komen zelden meer voor,
Maar niet zo erg als jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |