Dat zeg je alleen maar omdat je te lui bent om mijn tas te dragen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou maar ik ben ook voor vrouwenemancipatie hoor!
Ha-ha, op het moment dat ik tassen zou moeten dragen voor andere mensen pleeg ik zelfmoord, cold day in hell dus. Nee ik zorg ervoor dat later mijn diplomaten koffer gedragen wordt door andere mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je te lui bent om mijn tas te dragen.
Later pas.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ha-ha, op het moment dat ik tassen zou moeten dragen voor andere mensen pleeg ik zelfmoord, cold day in hell dus. Nee ik zorg ervoor dat later mijn diplomaten koffer gedragen wordt door andere mensen.
Nee want momenteel moet ik nog doosjes stapelen. En als jullie nu ophouden te reageren op mij zodat ik bezig kan voor mijn presentatie aangezien mijn ''mede-studenten'' mij hebben laten barsten en nu kan ik gvd een presentatie gaan maken omdat ik in een groepje zit.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want momenteel moet ik nog doosjes stapelen. En als jullie nu ophouden te reageren op mij zodat ik bezig kan voor mijn presentatie aangezien mijn ''mede-studenten'' mij hebben laten barsten en nu kan ik gvd een presentatie gaan maken omdat ik in een groepje zit.
Rook uit mijn oren!
php. niet. Hij heeft verplichtingen hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Gilead het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Fok te zitten hoor, je kan hier gaan wanneer je wilt.
Ik moet wel mijn dagelijkse targets halen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:43 schreef Gilead het volgende:
[..]
Je hoeft niet op Fok te zitten hoor, je kan hier gaan wanneer je wilt.
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maargoed, je groepsgenoten hebben er vast begrip voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn dagelijkse targets halen.
Nee ik hoef sowieso niet op mijn groep te rekenen aangezien ze nooit komen opdagen, en als ze er zijn voeren ze geen fuck uit. Ze mogen daar blij zijn met zo'n jongen als ik, zodat het niveau verheven wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Gilead het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maargoed, je groepsgenoten hebben er vast begrip voor.
Deltion te Zwolle.quote:
Aha ik zit zelf namelijk op Windesheim.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Boh dan kom ik misschien wel bij je op school.
En kom je me nu opzoeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Aha ik zit zelf namelijk op Windesheim.
Ik had al opgepikt dat het Zwolle was. Maar moest de school nog weten.
Klinkt een beetje als de toppers look a like's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef S.Seagal het volgende:
O my god. Ik lees net dat de Backstreet boys in november naar rotterdam komen.
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar als daar ook HBO zit kom ik daar misschien wel op te zitten.
Waarom moet ze jou daarvoor nou weer een pm sturen, ik snap het niet :"(quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.
Ik kan al koken en stofzuigen hoor. En ik heb geen kleding die gestreken hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze geven hier wel strijk/kook/huishoud lessen dus als je wilt pm me dan.
Ik leg het je uit nadat je je speciaal onderwijs hebt afgemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom moet ze jou daarvoor nou weer een pm sturen, ik snap het niet :"(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |