Ach flikker toch een een end op man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De status van genuanceerd vs ongenuanceerd, slim vs dom, gevat vs terughoudend. Ene keer kom ik sterk uit de hoek, en de andere keer maak ik de ene na de andere tenenkrommende fout.
En dat alles maakt mij excentriek
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar in het oosten heb je niet zo van die losbandige sletten.
Eeh, wij moeten onze mannen behagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ach heb je de tante toosjes ook weer, moeten jullie geen overhemden strijken?
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.quote:
Ik kan niet wegblijven van julliequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem je dit ons negeren?
Maar iig succes.
Nou ik kan goed leren dus het lijkt me handiger als iemand als jij dat soort praktische taken overneemt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.
Maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Eh, okee..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, je wordt 1 keer geneukt en het is weer klaar. Voor de rest mag je later gaan soppen, kinderen naar school brengen, schoonmaken, geneukt worden, en de huis teef uithangen.
Maar goed, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt.
Je laten pijpen ipv zelf rukken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Meiden ik heb een overhemd waar een vlek op zit, wat moet ik nu doen?
In je kontquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Meiden ik heb een overhemd waar een vlek op zit, wat moet ik nu doen?
Ik zeg het maar vast.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laten pijpen ipv zelf rukken.![]()
![]()
Oh en vraag je moeder maar die weet wel raadt met dat soort vlekken.
Zit jij ook bij de dolle mina's?quote:
Ze zitten niet onder m'n bureau iigquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Gilead het volgende:
Heeft iemand hier the Sopranos gezien eigenlijk?
Nee bij de Cave Explorers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit jij ook bij de dolle mina's?
Zat er wel iets anders onder wat de moeite waard is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zitten niet onder m'n bureau iig
Nou maar ik ben ook voor vrouwenemancipatie hoor!quote:
Geheel vrouwelijk KLB-SCquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Gilead het volgende:
[..]
Zat er wel iets anders onder wat de moeite waard is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |