quote:
Dat krijg je als je telkens dezelfde fouten maakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar niet zo erg als jijTrouwens je herhaalt telkens dingen, je komt niet met iets nieuws om mij te schofferen. Gebrek aan creativiteit noemen we dat.
HEUY LEKKER DING!quote:
Top! Maak maar een afspraak met C.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.
Hij regelt even dat ik een kind voor jou ga baren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Over een jaar of 10. Hoef ik iig niet zelf te bevallen.
*kriebelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat krijg je als je telkens dezelfde fouten maakt.
[..]
HEUY LEKKER DING!
[..]
Top! Maak maar een afspraak met C.
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij regelt even dat ik een kind voor jou ga baren?
Ja daaag
Heb ik 'm ooit aangeleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
WAAROM HEB JIJ EIGENLIJK ALTIJD JE CAPSLOCKS AAN?
Ja dat las ik!quote:
Nou gewoon heeel langzaam zaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.
Ik zal m'n vinger bij je tenen weghalen.quote:
ALS IK DOOD BEN.quote:
OVERGENOMEN VAN BROEKPALING.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Crack_ het volgende:
WAAROM HEB JIJ EIGENLIJK ALTIJD JE CAPSLOCKS AAN?
Of je moet willen dat ik Chai zelf maar zwanger maak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, dat arme kind kan niet zwanger worden omdat Maarten geen zaad heeft en ik heb toch genoeg.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Netjes schrijven is een pre zoals bij een sollicitatie brief, maar no focking way dat ik op een recalcitrant internet forum moeite ga doen om perfect de Nederlandse taal te bezigen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een excuus.![]()
![]()
![]()
Een beetje normaal Nederlandsch schrijven hoeft menig mens niet voor na te denken. Als je dat wel moet raad ik je de basisschool weer aan.
Ohja, hem iets aanleren is wel zo tering makkelijkquote:
Jij niet dan?quote:
Sowieso zie ik nakomelingen van jou niet zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal m'n vinger bij je tenen weghalen.
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
OVERGENOMEN VAN BROEKPALING.
[..]
Of je moet willen dat ik Chai zelf maar zwanger maak.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
[..]
Waarom was je in RR?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
ALS IK DOOD BEN.
[..]
[..]
OHJA IK WEET HET WEER VOLGENE WEEK TOCH?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij niet dan?
DOE FF LEUK MEE WIL JE.
ALS JE DAAR MOEITE VOOR MOET DOEN FAAL JE KANKERHARD.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Netjes schrijven is een pre zoals bij een sollicitatie brief, maar no focking way dat ik op een recalcitrant internet forum moeite ga doen om perfect de Nederlandse taal te bezigen.
GMTA.quote:
Ja precies, maar dat heeft dan nog geen zin!quote:
Zie! Ik dacht al, je bent het toch niet vergeten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHJA IK WEET HET WEER VOLGENE WEEK TOCH?
HEY DOE NORMAAL OF IK SLA JE HELEMAAL VERROTquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso zie ik nakomelingen van jou niet zitten.
Mn geheugen is niet meer zo goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie! Ik dacht al, je bent het toch niet vergeten!
We gaan niet krabben he damequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEY DOE NORMAAL OF IK SLA JE HELEMAAL VERROT
Een tegendraads forum?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
HEUY!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, hem iets aanleren is wel zo tering makkelijk
Hij zegt nu ook al "kei"
Ja.quote:
3, want GGD.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was je in RR?
Welke?
3 of 4?
OKE, IK BEL DANA WEL, DOEI!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHJA IK WEET HET WEER VOLGENE WEEK TOCH?
Heb je hem ook al iets afgeleerd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook al "kei"
De Crack_?quote:
Typisch het vmbo toontje, meteen schelden als ze de verbale capaciteiten er niet meer voor hebben. Gewoon oefenen, of anders mag je wel bij me langs komen, geef ik je een assertiviteits cursus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ALS JE DAAR MOEITE VOOR MOET DOEN FAAL JE KANKERHARD.
[..]
GMTA.
[..]
Ja precies, maar dat heeft dan nog geen zin!
Maarr, ik ben toch de man in onze relatie of niet dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
Dat klinkt alsof ik een onderdanige hond ben.
[..]
Ja.
[..]
3, want GGD.
[..]
OKE, IK BEL DANA WEL, DOEI!
Lol.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook al "kei"
Mensen die een definitie zwart wit kopiėren uit een woordenboek. Als je dat woord niet snapt raad ik je toch aan wat meer te gaan lezen. Gewoon een tip.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een tegendraads forum?
Ooit gehoord van context?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die een definitie zwart wit kopiėren uit een woordenboek. Als je dat woord niet snapt raad ik je toch aan wat meer te gaan lezen. Gewoon een tip.
Dat zei ik, konttekst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een tegendraads forum?
Ooit gehoord van context?
HEUY! Ik heb sterke vrienden hoor.quote:
Scheten laten in dr gezicht.quote:
Gast, je doet niveau 2.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typisch het vmbo toontje, meteen schelden als ze de verbale capaciteiten er niet meer voor hebben. Gewoon oefenen, of anders mag je wel bij me langs komen, geef ik je een assertiviteits cursus.
Ja, ondertussen wel, met dat gebijt en alles!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarr, ik ben toch de man in onze relatie of niet dan?
Oke ik bel Jeroen wel doei
(![]()
Ja sorry ik ken niemand anders
)
Jazeker, het woord betekend gewoon infantiel, maar meerdere interpretaties van dat woord is mogelijk. Maar ga in essentie daar maar van uit.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die een definitie zwart wit kopiėren uit een woordenboek. Als je dat woord niet snapt raad ik je toch aan wat meer te gaan lezen. Gewoon een tip.
Ik zal lief zijn zei ik tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY! Ik heb sterke vrienden hoor.
[..]
Scheten laten in dr gezicht.
[..]
Gast, je doet niveau 2.
[..]
Ja, ondertussen wel, met dat gebijt en alles!
Maar oke, als je belt geef ik je wel even z'n nummer!
Waar moet ik mee stoppenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mn best maar het wil nog niet lukken
LUV YAH!quote:
DUDE!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |