Dat is niet altijd zo. Niet alle dyslectici zijn beelddenkers en andersom.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Beetje onzin allemaal dit.
De hersenen van mensen die dyslectisch zijn zien geen woorden. Jij en ik zien woorden. Zo lezen wij. Daarom kunnen jij en ik ook woorden lezen waarin wat letters zijn omgewisseld. Geen probleem.
Maar blaat lekker verder knul.
Met een penquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef Aethereal het volgende:
Hoe schrijf je eigenlijk dieslektiesj?
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik was ook dyslectisch. Toen ging ik naar groep drie en werd dat verholpen
Dyslexie is net zoiets als dyscalculie of ADHD; te lui zijn om te verbeteren.
Ik wil ook wel één oog afplakken in ruil voor extra tijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
Jongen bij mij op het Vwo had maar 20% zicht, en die kreeg gewoon evenveel extra tijd als de dyslectie-mensen, oneerlijk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik wil ook wel één oog afplakken in ruil voor extra tijd.
Dan ben jij zeer speciaal want zo ver ik weet is deslexy niet iets al een verkoudheidje dat ff voorbij vliegt Je hebt of je hebt het niet voor altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef Nikmans het volgende:
Ik was ook dyslectisch. Toen ging ik naar groep drie en werd dat verholpen
Dyslexie is net zoiets als dyscalculie of ADHD; te lui zijn om te verbeteren.
Faalangst?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
Hoe het het eigenlijk als je altijd onvoldoendes haalt? Kun je dan ook extra tijd krijgen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
Hoe het het eigenlijk als je altijd onvoldoendes haalt? Kun je dan ook extra tijd krijgen?
Idd, gewoon altijd iets anders dan jezelf de schuld gevenquote:
Kom op, je kan dyslexie heus wel goed typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef Alucart het volgende:
[..]
Dan ben jij zeer speciaal want zo ver ik weet is deslexy niet iets al een verkoudheidje dat ff voorbij vliegt Je hebt of je hebt het niet voor altijd
Amen
Ok ik zal het voor je proberen dyslexie zo goed?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kom op, je kan dyslexie heus wel goed typen.
Of een black out, ook zo'n veelgehoorde.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Idd, gewoon altijd iets anders dan jezelf de schuld geven.
En 1 ding ik heb op de bassisschool voor dictee alleen maar 1 gehaald en een 6je. Dat zegt wel iets over mijn woordblindheid^^. en nee ik was niet te belabberd om te leren want ik heb me kapot geoefend, je kunt het wel gedeelte lijk onderdrukken door veel en vaak overnieuw te doen maar dat is meer forceren dan lerenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kom op, je kan dyslexie heus wel goed typen.
Je zegt nu dat je met veel leren van je dyslexie verholpen bent.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Alucart het volgende:
[..]
je kunt het wel gedeeltelijk onderdrukken door veel en vaak overnieuw te doen
Ik ben niet verholpen want dat is onmogelijk omdat het een fout in je hersenen is en daar is tot nu toe niks aante doen. Want als je mij die toets weer zou geven zou ik hem gegarandeerd fout maken. Het is een tijdelijke oplossing dat max 4 dagen werktquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je met veel leren van je dyslexie verholpen bent.
Kwa kosten of wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
Hoeveel geld gaat er eigenlijk om in de dyslexiebusiness?
Veel mijn moeder werkt op een bedrijf dat daar mee bezig is en als je hoort hoeveel lecenties van die produtcten kosten dan gaan je oren klapperenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
Hoeveel geld gaat er eigenlijk om in de dyslexiebusiness?
Iedereen heeft toch wel dingen waar ze minder in zijn. Sommigen moeten dan extra leren, anderen krijgen daar gewoon extra tijd voorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je met veel leren van je dyslexie verholpen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |