Om je even uit je droom te helpen, zijn geschiedenis zal hem die baan niet opleveren denk ik..quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
Michielos bazen topic![]()
![]()
Hij zou voor koning moeten solliciteren
Ben ermee bezigquote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
![]()
Ik ga een klacht topic maken over jouw topics.quote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?
Ook jaloers dat ik adrenaline verhogend leven heb i.t.t. jullie fokkers
gast ik ben flammie nietquote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
@ Michielos aka FLAMMIE
Op zondagavond zaalvoetballen en dan al om half twaalf weer achter de PC om je verhaal kwijt te kunnen......
Het is dan zeker alleen in LIMBO land dat er op zondagavond zaalvoetbal gespeeld wordt
Een goede psychiater zoeken.quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Michielos het volgende:
post liever constructief. Wat zou ik bv. anders hebben kunnen doen? Wat raden jullie mij aan?
Jij bent Flammie niet?quote:Op maandag 16 november 2009 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast ik ben flammie niet
en verder lijkt het mij dat je je beter kunt informeren, het is wel duidelijk dat je geen xzaalvoetbal doet
ik ben de symbolisatie van wat iedereen in fok altijd zegt, de nemesis.quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Ik dacht dat Michielos het "internet tough guy" typetje was, waar Flammie de "hopeloze nerd" moest voorstellen, met daarachter een fokker met teveel tijd.
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Ik dacht dat Michielos het "internet tough guy" typetje was, waar Flammie de "hopeloze nerd" moest voorstellen, met daarachter een fokker met teveel tijd.
gast again.. ik ben flammie niet.quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Nee ik ben iemand anders maar ik geniet ook van mijn kekke topicsquote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Behalve dat ze op ongeveer dezelfde manier posten, zie ik de gelijkenis niet zoquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Hey oude man kun je aub ophouden met dat gestalk... het is nogal zielig en vervelend...quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoquote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Behalve dat ze op ongeveer dezelfde manier posten, zie ik de gelijkenis niet zo
in dat geval wil ik zijn vriendin wel eens zien. Type pittig kort koppie met tuinbroekquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoBeetje een generatiekloof
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduiktquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoBeetje een generatiekloof
Een simpele IP check laat zien dat we niet dezelfde persoon zijnZo simpel is het maar ook dat snapt onze opa // huisvader Buzz niet
We spreken elkaar op msn.. hij linked.. en ik antwoordquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef hugecooll het volgende:
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduikt
gast ,denk je serieus dat ik met mijn voeten op 2 toetsenborden bezig bent ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |