Jy weet ook van geen ophoudenquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Salatrel het volgende:
hadden ze nou toch maar even de betrokkenen gecheckt voordat ze naar binnen mochten
quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
ik ben niet eens begonnen met lezen, maar ik heb zo het vermoeden dat mijn samenvatting vrij accuraat isquote:
Totaal niet, net alsnog de OP gelezen, maar hij is net zo kut als de vorige topics.quote:
Het moet ook niet grappig zijn. Ik informeer jullie opdat jullie nooit het geweld hoeven mee te maken wat ik dagelijks meemaakquote:
Ik hoorde dat we een nieuwe mod krijgen voor Michielos topicsquote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Man man man wat een bagger komt er toch uit jouw toetsenborden dat met ieder topic dat je opent
En TS, hoeveel heb je vandaag al op WoW ge-raid ?quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het moet ook niet grappig zijn. Ik informeer jullie opdat jullie nooit het geweld hoeven mee te maken wat ik dagelijks meemaak
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?quote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we een nieuwe mod krijgen voor Michielos topics
Jij hebt er geen zin meer in?quote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zorg dat ik banrechten krijg en het is zo opgelostquote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja , want dat is wat KLB wilquote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zorg dat ik banrechten krijg en het is zo opgelost
Ik heb nu trouwens warme voeten
In Michielos?quote:
Denk het ook iddquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben niet eens begonnen met lezen, maar ik heb zo het vermoeden dat mijn samenvatting vrij accuraat is
niet echt... want bijv. mensen die in 'death row' zitten, krijgen ook huwelijksaanzoeken... er zijn altijd meer dan genoeg geesteszieken die interesse hebbenquote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?
het moet wel gaan over een echt leven natuurlijk en niet eentje dat zich tussen jouw oren afspeelt.quote:Ook jaloers dat ik adrenaline verhogend leven heb i.t.t. jullie fokkers
Nee..quote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Michielos het volgende:
hebben jullie overigens iets te melden over mijn klacht?
hebben jullie zelf al eens zoiets meegemaakt?
dat heeft niks met geesteszieken te maken maar met meiden die op mannen vallen die een uitdaging zijn en wel zelfvertrouwen hebben. Dit in tegenstelling tot jullie die elke dag huilend met de piemeltjes in de hand jezelf in slaap rukkenquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
niet echt... want bijv. mensen die in 'death row' zitten, krijgen ook huwelijksaanzoeken... er zijn altijd meer dan genoeg geesteszieken die interesse hebben
dit is mijn leven, vriendquote:het moet wel gaan over een echt leven natuurlijk en niet eentje dat zich tussen jouw oren afspeelt.
Ja, zoiets heet fantasiequote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Michielos het volgende:
hebben jullie overigens iets te melden over mijn klacht?
hebben jullie zelf al eens zoiets meegemaakt?
Als je dat net zo slecht doet als dat wijf op die foto die op je FOBO staat ga je sterven vriendquote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Nee..
Al zal ik graag in je nootjes trappen
Ik overleef alles, vriendquote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als je dat net zo slecht doet als dat wijf op die foto die op je FOBO staat ga je sterven vriend
ik geef je tientje als je me uberhaupt kan rakenquote:
Zit je zo in de crisis?quote:Op zondag 15 november 2009 23:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik geef je tientje als je me uberhaupt kan raken
ja want hij moet het bij z'n moeder bietsenquote:Op zondag 15 november 2009 23:48 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Zit je zo in de crisis?.. Een tientje maar
..
Snap dat dan, hij heeft net z'n WoW abonnement moeten verlengen, da's ook niet goedkoop hoorquote:Op zondag 15 november 2009 23:48 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Zit je zo in de crisis?.. Een tientje maar
..
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
ja want hij moet het bij z'n moeder bietsen
Daar gaat z'n laatste spaargeldquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Snap dat dan, hij heeft net z'n WoW abonnement moeten verlengen, da's ook niet goedkoop hoor
quote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
ik ben wat vele fokkers willlen zijn.. een echte maneen man die vecht , hosselt, neukt en overleefd op de straten.
vergelijk dat met :
-rukken elke avond om in slaap te komen
- huilen en 24/7 comp mentaliteit
en je weet genoeg
quote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
ik ben wat vele fokkers willlen zijn.. een echte maneen man die vecht , hosselt, neukt en overleefd op de straten.
vergelijk dat met :
-rukken elke avond om in slaap te komen
- huilen en 24/7 comp mentaliteit
en je weet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |