Jy weet ook van geen ophoudenquote:Op zondag 15 november 2009 23:25 schreef Salatrel het volgende:
hadden ze nou toch maar even de betrokkenen gecheckt voordat ze naar binnen mochten
quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
ik ben niet eens begonnen met lezen, maar ik heb zo het vermoeden dat mijn samenvatting vrij accuraat isquote:
Totaal niet, net alsnog de OP gelezen, maar hij is net zo kut als de vorige topics.quote:
Het moet ook niet grappig zijn. Ik informeer jullie opdat jullie nooit het geweld hoeven mee te maken wat ik dagelijks meemaakquote:
Ik hoorde dat we een nieuwe mod krijgen voor Michielos topicsquote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Man man man wat een bagger komt er toch uit jouw toetsenborden dat met ieder topic dat je opent
En TS, hoeveel heb je vandaag al op WoW ge-raid ?quote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het moet ook niet grappig zijn. Ik informeer jullie opdat jullie nooit het geweld hoeven mee te maken wat ik dagelijks meemaak
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?quote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we een nieuwe mod krijgen voor Michielos topics
Jij hebt er geen zin meer in?quote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zorg dat ik banrechten krijg en het is zo opgelostquote:Op zondag 15 november 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja , want dat is wat KLB wilquote:Op zondag 15 november 2009 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zorg dat ik banrechten krijg en het is zo opgelost
Ik heb nu trouwens warme voeten
In Michielos?quote:
Denk het ook iddquote:Op zondag 15 november 2009 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben niet eens begonnen met lezen, maar ik heb zo het vermoeden dat mijn samenvatting vrij accuraat is
niet echt... want bijv. mensen die in 'death row' zitten, krijgen ook huwelijksaanzoeken... er zijn altijd meer dan genoeg geesteszieken die interesse hebbenquote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?
het moet wel gaan over een echt leven natuurlijk en niet eentje dat zich tussen jouw oren afspeelt.quote:Ook jaloers dat ik adrenaline verhogend leven heb i.t.t. jullie fokkers
Nee..quote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Michielos het volgende:
hebben jullie overigens iets te melden over mijn klacht?
hebben jullie zelf al eens zoiets meegemaakt?
dat heeft niks met geesteszieken te maken maar met meiden die op mannen vallen die een uitdaging zijn en wel zelfvertrouwen hebben. Dit in tegenstelling tot jullie die elke dag huilend met de piemeltjes in de hand jezelf in slaap rukkenquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
niet echt... want bijv. mensen die in 'death row' zitten, krijgen ook huwelijksaanzoeken... er zijn altijd meer dan genoeg geesteszieken die interesse hebben
dit is mijn leven, vriendquote:het moet wel gaan over een echt leven natuurlijk en niet eentje dat zich tussen jouw oren afspeelt.
Ja, zoiets heet fantasiequote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef Michielos het volgende:
hebben jullie overigens iets te melden over mijn klacht?
hebben jullie zelf al eens zoiets meegemaakt?
Als je dat net zo slecht doet als dat wijf op die foto die op je FOBO staat ga je sterven vriendquote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Nee..
Al zal ik graag in je nootjes trappen
Ik overleef alles, vriendquote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als je dat net zo slecht doet als dat wijf op die foto die op je FOBO staat ga je sterven vriend
ik geef je tientje als je me uberhaupt kan rakenquote:
Zit je zo in de crisis?quote:Op zondag 15 november 2009 23:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik geef je tientje als je me uberhaupt kan raken
ja want hij moet het bij z'n moeder bietsenquote:Op zondag 15 november 2009 23:48 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Zit je zo in de crisis?.. Een tientje maar
..
Snap dat dan, hij heeft net z'n WoW abonnement moeten verlengen, da's ook niet goedkoop hoorquote:Op zondag 15 november 2009 23:48 schreef LoveIsADream het volgende:
[..]
Zit je zo in de crisis?.. Een tientje maar
..
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
ja want hij moet het bij z'n moeder bietsen
Daar gaat z'n laatste spaargeldquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Snap dat dan, hij heeft net z'n WoW abonnement moeten verlengen, da's ook niet goedkoop hoor
quote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
ik ben wat vele fokkers willlen zijn.. een echte maneen man die vecht , hosselt, neukt en overleefd op de straten.
vergelijk dat met :
-rukken elke avond om in slaap te komen
- huilen en 24/7 comp mentaliteit
en je weet genoeg
ik ben wat vele fokkers willlen zijn.. een echte maneen man die vecht , hosselt, neukt en overleefd op de straten.
vergelijk dat met :
en je weet genoeg
dikke crybaby's inderdaad.. verschrikkelijkquote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
Herkenbaar.
Van die aapjes die zelf altijd hard inkomen maar als zij een tikkie krijgen liggen te janken.
Zo zijn overigens 80% van de voetballers.
Dude ga nou van fok af regel een chickiequote:Op zondag 15 november 2009 23:55 schreef Michielos het volgende:
vergelijk dat met :
en je weet genoeg
Ik heb al een chickie. Durf overigens te wedden dat ik 44x meer chickies meekrijg dan jij. Dat moet je toch zwaar vallen he? met je piemel van 30 cm (of wat is de gemiddelde fok lengte), het wel 88 uur kunnen volhouden enzquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
Dude ga nou van fok af regel een chickie![]()
en post je avontuur in KPD
oh nee.....shit de deuren van het yostigesticht zitten al dicht
ik loop hier geen sterke verhalen te vertellenquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb al een chickie. Durf overigens te wedden dat ik 44x meer chickies meekrijg dan jij. Dat moet je toch zwaar vallen he? met je piemel van 30 cm (of wat is de gemiddelde fok lengte), het wel 88 uur kunnen volhouden enz
Nee, maar je wilt wel de denigrerende fok held uit te hangen. Het feit dat je het niet ontkent, zegt mijn inziens genoegquote:Op maandag 16 november 2009 00:04 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
ik loop hier geen sterke verhalen te vertellen
zielige kutpauper
vergelijk dat met :
en je weet genoeg
dude get a lifequote:Op maandag 16 november 2009 00:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt wel de denigrerende fok held uit te hangen. Het feit dat je het niet ontkent, zegt mijn inziens genoeg
verwar mij niet met jezelf, vriend. En anders durf het in mijn gezicht te zeggen. Dan zou je ook zien dat mijn skill echt is..quote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
dude get a life
zielige trekbeer
Het is gewoon zoooo irritant. ze komen echt zo overdreven inquote:Op maandag 16 november 2009 00:06 schreef Fortitudo het volgende:
ik moest lachen om dit topic
als ik een hele harde tackle zie aankomen spring ik ook altijd op en kom ik met mijn kicksen in zijn bovenbeen, knie, enkel terecht
terechte klacht
Daarom hou ik niet zo van zaalvoetbalquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
dikke crybaby's inderdaad.. verschrikkelijk
Dude wat jij wil.quote:Op maandag 16 november 2009 00:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
verwar mij niet met jezelf, vriend. En anders durf het in mijn gezicht te zeggen. Dan zou je ook zien dat mijn skill echt is..
je mag er inderdaad niet echt veelquote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarom hou ik niet zo van zaalvoetbal
Word ik teveel teruggefloten vanwege het contact dat ik altijd maak
pm maarquote:Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
Dude wat jij wil.
wil je mijn adres????
Ze waren jaloers op je zojuist gezette hossel.quote:Op maandag 16 november 2009 00:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
je mag er inderdaad niet echt veelmaar wat hun deden was het andere extreme.Alsof ze gefrustreerd waren
quote:
Dat ben ik nietquote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
http://74.125.155.132/search?q=cache:bDGFO1TvgMoJ:www.gaygate.com/Michielos%3Flang%3DNL+Michielos&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
nu ik dit van je zie pas ik ff
Wtf.quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
http://74.125.155.132/search?q=cache:bDGFO1TvgMoJ:www.gaygate.com/Michielos%3Flang%3DNL+Michielos&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
quote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
jij had skillzzzzz????????quote:
Euh jij durft ineens niet meer met hem te vechtenquote:Op maandag 16 november 2009 00:23 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
jij had skillzzzzz????????
meer dan dit [ afbeelding ] bereik jij niet![]()
Pwnd!!!!!!!
ga nu maar ff potje rukken MR. NERD
Dan maak je toch je eigen threads die wel goed zijnquote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Trekfiets het volgende:
Dat dit topic de 3 pagina's alweer haalt baart mij toch enig zorgen. Wat een kk topics.
Vechten bestquote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Euh jij durft ineens niet meer met hem te vechten
PM gewoon je adres even
wat snap je niet aan " ik heb een vriendin"quote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
Vechten best
maar anaal verkracht worden daar pas ik voor
anders PM jij em ff
je hebt net z'n hossel skillzzz kunnen zien op die site![]()
![]()
![]()
Met een grapje probeer je je nu er onder uit te komenquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
Vechten best
maar anaal verkracht worden daar pas ik voor
anders PM jij em ff
je hebt net z'n hossel skillzzz kunnen zien op die site![]()
![]()
![]()
ik niet waarom zou ikquote:Op maandag 16 november 2009 00:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
Met een grapje probeer je je nu er onder uit te komen
Ben je bang ofzo ?![]()
Ok.. PM hem dan eventjes dan is het toch geregeld.. kun je laten zien dat je de sterkste fokker bentquote:
ik moet binnenkort nog eens naar adam komen. Hosselen en knokkenquote:Op maandag 16 november 2009 00:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ind, we zullen wel eens zien wie hier de echte internethero's zijn![]()
Ik sta garant voor michielos en flammie
Hij laat vast toch niks meer van zich horenquote:Op maandag 16 november 2009 00:41 schreef Flammie het volgende:
Niko_Bellic84! Stoere knaap! Waar blijft die PM met je adres gegevens nu... zo kun je natuurlijk nooit bewijzen hoe stoer je bent in het echt
Nou, was het de TVP waard?quote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef kanaiken het volgende:
TVP om te zien hoe Michielos of Niko_Bellic84 zich eronderuit gaat lullen.
je hebt zoveel zelfvertrouwen dat je om de zoveel tijd een topic moet verzinnen?quote:Op zondag 15 november 2009 23:39 schreef Michielos het volgende:
dat heeft niks met geesteszieken te maken maar met meiden die op mannen vallen die een uitdaging zijn en wel zelfvertrouwen hebben. Dit in tegenstelling tot jullie die elke dag huilend met de piemeltjes in de hand jezelf in slaap rukken![]()
ja, dit (eigenlijk al je topics) is inderdaad je imaginaire leven...quote:dit is mijn leven, vriend
Opzich....deze vlucht met de staart tussen de benen was wel heel genant.quote:
Je bedoelt Amsterdam? Check de bimsquote:Op maandag 16 november 2009 00:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik moet binnenkort nog eens naar adam komen. Hosselen en knokken
En dat in elk topic...:')quote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Om je even uit je droom te helpen, zijn geschiedenis zal hem die baan niet opleveren denk ik..quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
Michielos bazen topic![]()
![]()
Hij zou voor koning moeten solliciteren
Ben ermee bezigquote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef deepart het volgende:
![]()
Ik ga een klacht topic maken over jouw topics.quote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach gast, ik krijg huwelijksaanzoeken via PM en duizenden brieven fanmail . Jaloers?
Ook jaloers dat ik adrenaline verhogend leven heb i.t.t. jullie fokkers
gast ik ben flammie nietquote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
@ Michielos aka FLAMMIE
Op zondagavond zaalvoetballen en dan al om half twaalf weer achter de PC om je verhaal kwijt te kunnen......
Het is dan zeker alleen in LIMBO land dat er op zondagavond zaalvoetbal gespeeld wordt
Een goede psychiater zoeken.quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Michielos het volgende:
post liever constructief. Wat zou ik bv. anders hebben kunnen doen? Wat raden jullie mij aan?
Jij bent Flammie niet?quote:Op maandag 16 november 2009 13:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast ik ben flammie niet
en verder lijkt het mij dat je je beter kunt informeren, het is wel duidelijk dat je geen xzaalvoetbal doet
ik ben de symbolisatie van wat iedereen in fok altijd zegt, de nemesis.quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Ik dacht dat Michielos het "internet tough guy" typetje was, waar Flammie de "hopeloze nerd" moest voorstellen, met daarachter een fokker met teveel tijd.
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Ik dacht dat Michielos het "internet tough guy" typetje was, waar Flammie de "hopeloze nerd" moest voorstellen, met daarachter een fokker met teveel tijd.
gast again.. ik ben flammie niet.quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Nee ik ben iemand anders maar ik geniet ook van mijn kekke topicsquote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij bent Flammie niet?
Behalve dat ze op ongeveer dezelfde manier posten, zie ik de gelijkenis niet zoquote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Hey oude man kun je aub ophouden met dat gestalk... het is nogal zielig en vervelend...quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoquote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Behalve dat ze op ongeveer dezelfde manier posten, zie ik de gelijkenis niet zo
in dat geval wil ik zijn vriendin wel eens zien. Type pittig kort koppie met tuinbroekquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoBeetje een generatiekloof
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduiktquote:Op maandag 16 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk BUzz zijn geboortedatum maar... hij begrijpt het internet niet zoBeetje een generatiekloof
Een simpele IP check laat zien dat we niet dezelfde persoon zijnZo simpel is het maar ook dat snapt onze opa // huisvader Buzz niet
We spreken elkaar op msn.. hij linked.. en ik antwoordquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef hugecooll het volgende:
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduikt
gast ,denk je serieus dat ik met mijn voeten op 2 toetsenborden bezig bent ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Opzich dan weer wel opvallend dat je dezelfde minuut nog opduikt
Die kom je niet te zien en buzz zelf ook niet.. Maar stel je kees met zijn kankerkachel voor en je zit in de buurtquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
in dat geval wil ik zijn vriendin wel eens zien. Type pittig kort koppie met tuinbroek![]()
![]()
Het interesseert me verder vrij weinigquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik ben flammie niet, vraag een kloonscanner ofzo aan als 't je dwars zit.
nja, ik hoor het graag van hemzelfquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die kom je niet te zien en buzz zelf ook niet.. Maar stel je kees met zijn kankerkachel voor en je zit in de buurt
Ik doe het voor jullie! Deze topics zijn mijn geschenk aan een super communityquote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het interesseert me verder vrij weinigIk kan altijd wel lachen om je topics, dus of je nou wel of niet Flammie bent, maakt voor mij niet uit
Anders hadden jullie samen in furry pakken in de bossen kunnen larpen met magic kaarten.quote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast ,denk je serieus dat ik met mijn voeten op 2 toetsenborden bezig bent ofzo
Nee, ik ben flammie niet, vraag een kloonscanner ofzo aan als 't je dwars zit.
Dat die idioot na aanvolging van mijn topics denkt dat hij hetzelfde kan, zijn goed recht maar het zijn gewoon mindere topics
Verder inderdaad na aanleiding van MSN.
Ik woon geeneens daar waar hij woont
Yeh of misschien kunnen wij wel samen Dungeon Keeper spelenquote:Op maandag 16 november 2009 13:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Anders hadden jullie samen in furry pakken in de bossen kunnen larpen met magic kaarten.
Ik moest toch ff denken hoe jij daar nou op kwam.quote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh of misschien kunnen wij wel samen Dungeon Keeper spelen
Jij legt het toch echt af tegen Horny.quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Michielos het volgende:
ok als jullie fools even gaan PM'en dan kunnen we het in dit topic over mijn vechtskills gaan hebben.
Zijn we toch allebei gamers in hart en nieren nietwaarquote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik moest toch ff denken hoe jij daar nou op kwam.
Die avatar heb ik al zo lang.
Ik vermoed van wel.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zijn we toch allebei gamers in hart en nieren nietwaar?
Ja hoe is het daarmee? Met je vechtskills?quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Michielos het volgende:
ok als jullie fools even gaan PM'en dan kunnen we het in dit topic over mijn vechtskills gaan hebben.
Haha wat denk je zelfquote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.
Jouw topics zijn zo verschrikkelijk over the top dat ik niet weet of ik al die dingen nou echt speelt.
`quote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe is het daarmee? Met je vechtskills?
Tuurlijk, anders kan je nooit overleven hè. Op straat.quote:
Nja, ik probeer zoveel mogelijk geluk na te strevenquote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders kan je nooit overleven hè. Op straat.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
mijn adres heb je![]()
kom maar ff langs met je skillz
zal je met je staart tussen de benen terugsturen
Je gelúk. Hoe kom je dan steeds in die situaties terecht waar je moet vechten? Of is dat juist je geluk?quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Michielos het volgende:
Nja, ik probeer zoveel mogelijk geluk na te streven
Ey wacht eens even.quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gelúk. Hoe kom je dan steeds in die situaties terecht waar je moet vechten? Of is dat juist je geluk?
Gezwerft.quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:
Ey wacht eens even.
Ik heb ook gezwerft.. op de grote straten!
quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ey wacht eens even.
Ik heb ook gezwerft.. op de grote straten!
kijk die rap danquote:
Dudequote:Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan dat filmpje hier en nu niet kijken. Misschien thuis. Als ik het tenminste haal hè, tot thuis. Dan moet ik de straat op, dus over mijn overlevingskansen is nauwelijks iets zinnigs te zeggen. Ik kan het niet garanderen.
En je zei: gezwerft.
Luister dat liedje nou en probeer de tekst terug te vinden in dit topicquote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
Maar het ziet eruit als een stel flauwe herders met een nederrap-misgeboorte. Ik wil daar mijn tijd niet aan besteden.
Is het nou zo dat zij ook het woord 'gezwerft' bezigen? Daar wordt het niet minder achterlijk van hè.
Puikquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
Ok. Ik geef toe dat mijn nieuwsgierigheid nu gewekt is. Als ik eraan denk, dan kijk ik je klippie en dan meld ik mijn bevindingen hier.
quote:
Kijk wat ie zegt:quote:
Als je dat nog niet weet ben je echt te oud voor het internetquote:FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
inderdaad, maar de grap komt daar vandaanquote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
Maar het ziet eruit als een stel flauwe herders met een nederrap-misgeboorte. Ik wil daar mijn tijd niet aan besteden.
Is het nou zo dat zij ook het woord 'gezwerft' bezigen? Daar wordt het niet minder achterlijk van hè.
Zeg internetheld. Doe eens ff normaal en laat zelf die dikke kop van je hier eens zien.quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
Goed te weten, dan hoef ik die zwakzinnige clip ook niet meer te zien.quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Michielos het volgende:
inderdaad, maar de grap komt daar vandaan
nooit want onze TS is eenquote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef koemleit het volgende:
Michielos wanneer is de matpartij met nico belic?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
nooit want onze TS is een
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |