quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ey wacht eens even.
Ik heb ook gezwerft.. op de grote straten!
kijk die rap danquote:
Dudequote:Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan dat filmpje hier en nu niet kijken. Misschien thuis. Als ik het tenminste haal hè, tot thuis. Dan moet ik de straat op, dus over mijn overlevingskansen is nauwelijks iets zinnigs te zeggen. Ik kan het niet garanderen.
En je zei: gezwerft.
Luister dat liedje nou en probeer de tekst terug te vinden in dit topicquote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
Maar het ziet eruit als een stel flauwe herders met een nederrap-misgeboorte. Ik wil daar mijn tijd niet aan besteden.
Is het nou zo dat zij ook het woord 'gezwerft' bezigen? Daar wordt het niet minder achterlijk van hè.
Puikquote:Op maandag 16 november 2009 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
Ok. Ik geef toe dat mijn nieuwsgierigheid nu gewekt is. Als ik eraan denk, dan kijk ik je klippie en dan meld ik mijn bevindingen hier.
quote:
Kijk wat ie zegt:quote:
Als je dat nog niet weet ben je echt te oud voor het internetquote:FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
inderdaad, maar de grap komt daar vandaanquote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
Maar het ziet eruit als een stel flauwe herders met een nederrap-misgeboorte. Ik wil daar mijn tijd niet aan besteden.
Is het nou zo dat zij ook het woord 'gezwerft' bezigen? Daar wordt het niet minder achterlijk van hè.
Zeg internetheld. Doe eens ff normaal en laat zelf die dikke kop van je hier eens zien.quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Goed te weten, dan hoef ik die zwakzinnige clip ook niet meer te zien.quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Michielos het volgende:
inderdaad, maar de grap komt daar vandaan
nooit want onze TS is eenquote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef koemleit het volgende:
Michielos wanneer is de matpartij met nico belic?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
nooit want onze TS is een
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |