Die kom je niet te zien en buzz zelf ook niet.. Maar stel je kees met zijn kankerkachel voor en je zit in de buurtquote:Op maandag 16 november 2009 13:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
in dat geval wil ik zijn vriendin wel eens zien. Type pittig kort koppie met tuinbroek![]()
![]()
Het interesseert me verder vrij weinigquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik ben flammie niet, vraag een kloonscanner ofzo aan als 't je dwars zit.
nja, ik hoor het graag van hemzelfquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die kom je niet te zien en buzz zelf ook niet.. Maar stel je kees met zijn kankerkachel voor en je zit in de buurt
Ik doe het voor jullie! Deze topics zijn mijn geschenk aan een super communityquote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het interesseert me verder vrij weinigIk kan altijd wel lachen om je topics, dus of je nou wel of niet Flammie bent, maakt voor mij niet uit
Anders hadden jullie samen in furry pakken in de bossen kunnen larpen met magic kaarten.quote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast ,denk je serieus dat ik met mijn voeten op 2 toetsenborden bezig bent ofzo
Nee, ik ben flammie niet, vraag een kloonscanner ofzo aan als 't je dwars zit.
Dat die idioot na aanvolging van mijn topics denkt dat hij hetzelfde kan, zijn goed recht maar het zijn gewoon mindere topics
Verder inderdaad na aanleiding van MSN.
Ik woon geeneens daar waar hij woont
Yeh of misschien kunnen wij wel samen Dungeon Keeper spelenquote:Op maandag 16 november 2009 13:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Anders hadden jullie samen in furry pakken in de bossen kunnen larpen met magic kaarten.
Ik moest toch ff denken hoe jij daar nou op kwam.quote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh of misschien kunnen wij wel samen Dungeon Keeper spelen
Jij legt het toch echt af tegen Horny.quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Michielos het volgende:
ok als jullie fools even gaan PM'en dan kunnen we het in dit topic over mijn vechtskills gaan hebben.
Zijn we toch allebei gamers in hart en nieren nietwaarquote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik moest toch ff denken hoe jij daar nou op kwam.
Die avatar heb ik al zo lang.
Ik vermoed van wel.quote:Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zijn we toch allebei gamers in hart en nieren nietwaar?
Ja hoe is het daarmee? Met je vechtskills?quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Michielos het volgende:
ok als jullie fools even gaan PM'en dan kunnen we het in dit topic over mijn vechtskills gaan hebben.
Haha wat denk je zelfquote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.
Jouw topics zijn zo verschrikkelijk over the top dat ik niet weet of ik al die dingen nou echt speelt.
`quote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe is het daarmee? Met je vechtskills?
Tuurlijk, anders kan je nooit overleven hè. Op straat.quote:
Nja, ik probeer zoveel mogelijk geluk na te strevenquote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders kan je nooit overleven hè. Op straat.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
mijn adres heb je![]()
kom maar ff langs met je skillz
zal je met je staart tussen de benen terugsturen
Je gelúk. Hoe kom je dan steeds in die situaties terecht waar je moet vechten? Of is dat juist je geluk?quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Michielos het volgende:
Nja, ik probeer zoveel mogelijk geluk na te streven
Ey wacht eens even.quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gelúk. Hoe kom je dan steeds in die situaties terecht waar je moet vechten? Of is dat juist je geluk?
Gezwerft.quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:
Ey wacht eens even.
Ik heb ook gezwerft.. op de grote straten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |