Ben jij niet die ene mod?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En hier kregen de buren last van jouw en je tosti,terecht ontploft, jammer dat het je boxen niet waren, josti tosti muziek draaiers.
Juistem....beetje boter op de zijkanten van het brood en dan bakken. Lekkerder dan uit zo'n smerig goor apparaat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:52 schreef Adelante het volgende:
Gebruik dan gewoon een koekenpan ipv zo'n apparaat.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Juistem....beetje boter op de zijkanten van het brood en dan bakken. Lekkerder dan uit zo'n smerig goor apparaat.
Zo is 't maar net.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:00 schreef Dynd het volgende:
Tosti apparaat![]()
Ze zelf maken in een pan is veel lekkerder!(Als je het kan)
zulke tostiapparaten zijn zooo 2004quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De ravage van mijn tosti ijzert.
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.quote:
Tosti uit de pan is ook lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.
Ja indd. Maar ik heb thuis niet anders geleerd. We hadden geen tosti-ijzer en in de magnetron ken ik ook niet. Gewoon 2 boterhammetjes, ham + kaas en boterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |