Wel, normaal lukte het me wel, alleen de tosti apparaat vond van niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef reetveter het volgende:
Als je al geen tosti's kan maken...
Alsof ik dat zelf al niet wist.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:46 schreef GioStyle het volgende:
Beter spring je gelijk van een flat, want zo te zien is het al hopeloos gesteld met jou.
Het waren je broertjes, de kaastosti twins.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:51 schreef hamkaastosti het volgende:
wees niet ongerust. ik heb de aanslag op mijn leven wel overleefd.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef reetveter het volgende:
quote:
Damn, hoeveel blokken kaas had je op die tosti gekieperd?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De ravage van mijn tosti ijzert.
3 plakken per bam...........was zeker iets te enthousiast.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:20 schreef tisauch het volgende:
[..]
Damn, hoeveel blokken kaas had je op die tosti gekieperd?
Zo'n ding heb ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
No shit Sherlock.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
3 plakken per bam...........was zeker iets te enthousiast.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:41 schreef Lyzio het volgende:
Je moet ook van die ingevroren tosti's hebben met pittig vleesch! Die ontploffen niet.
Nee, uit de fabriek is het lekkerstquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
Die zijn zelf ook wel te fabriceren die pittige heur.
Gelieve z.s.m. op te rottenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:36 schreef faberic het volgende:
Tosti![]()
Croque-Monsieur au sauce béchamel
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef reetveter het volgende:
Dat word bij mij dus waarschijnlijk een nuclear meltdown als ik ,t ga maken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:36 schreef faberic het volgende:
Tosti![]()
Croque-Monsieur au sauce béchamel
Knap gedaan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd, u bent de eigenaar van een TOSTI-IJZER!quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ookfijn ding
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo heb ik dat dan weer nooit gedaan/geleerd. Altijd in koekenpan, werkt net zo goed.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:49 schreef Lyzio het volgende:
Tosti's maak je in feite zoals Deepart al zei.
En hier kregen de buren last van jouw en je tosti,terecht ontploft, jammer dat het je boxen niet waren, josti tosti muziek draaiers.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
de muziek aan te hebben gezet ging ik terug om te status van mijn lunch op te nemen.
Ben jij niet die ene mod?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En hier kregen de buren last van jouw en je tosti,terecht ontploft, jammer dat het je boxen niet waren, josti tosti muziek draaiers.
Juistem....beetje boter op de zijkanten van het brood en dan bakken. Lekkerder dan uit zo'n smerig goor apparaat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:52 schreef Adelante het volgende:
Gebruik dan gewoon een koekenpan ipv zo'n apparaat.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Juistem....beetje boter op de zijkanten van het brood en dan bakken. Lekkerder dan uit zo'n smerig goor apparaat.
Zo is 't maar net.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:00 schreef Dynd het volgende:
Tosti apparaat![]()
Ze zelf maken in een pan is veel lekkerder!(Als je het kan)
zulke tostiapparaten zijn zooo 2004quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.quote:
Tosti uit de pan is ook lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.
Ja indd. Maar ik heb thuis niet anders geleerd. We hadden geen tosti-ijzer en in de magnetron ken ik ook niet. Gewoon 2 boterhammetjes, ham + kaas en boterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die een blik hebben van WTF? als ik het heb over een tosti maken in een pan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |