Ach, iedere post die iemand ook maar een beetje op zichzelf betrekt kun je zo bestempelen dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat jij en biels afspreken natuurlijk over te verwachten topics
en de enige die verwijderd waren zijn die aandachtshoerposts, zelfs gewijzigd de meeste
maargoed welterusten
-edit- laat maarquote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hier ook: Het grote "maak een NSFW pic SFW" topic !'); DROP TABLE USER
die heeft iemand net voor mn voeten neergemaait, ik heb m wel genotequote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef Nikmans het volgende:
Het bedrog dat dyslexie heet!Is dat nou weer nodig
Die waggelende marokkaantjes? Wat denk je zelf?quote:
Ik zie alleen Marokkaantjes zo lopen, andere culturen niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die waggelende marokkaantjes? Wat denk je zelf?
Waar denk je dan dat binnen 10 posts het topic heengaat?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Airlocker het volgende:
Maar goed; als ik de marokkanen weglaat mag 'ie dan wel?
Als ik de Marokkanen weghaal en gewoon over 'jeugd' heb denk ik dat best veel mensen het met mij eens zullen zijn. En niet te snel op invoeren druk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat binnen 10 posts het topic heengaat?
Probeer er eens wat van te maken dan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:59 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Als ik de Marokkanen weghaal en gewoon over 'jeugd' heb denk ik dat best veel mensen het met mij eens zullen zijn. En niet te snel op invoeren druk natuurlijk.
Oh, dan heropen ik 'm weerquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Probeer er eens wat van te maken dan.
Lul niet, ik deed wel mee aan het topic. Ik heb daar meerdere malen gepost. Daarbij heb ik bijna 1 week lang geen lapo meer gehad.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
[KLB-SC # 1854] Sesamstraat 40 jaar!
phpmystyle doet telkens niet mee in het topic maar hunt alleen maar op de fipo.
Zal 'm straks misschien heropenen en opschonen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Cacciatore het volgende:
kan de titel kauwgom broek in de bus, net gekocht worden?
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
[KLB-SC # 1854] Sesamstraat 40 jaar!
phpmystyle doet telkens niet mee in het topic maar hunt alleen maar op de fipo.
Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lul niet, ik deed wel mee aan het topic. Ik heb daar meerdere malen gepost. Daarbij heb ik bijna 1 week lang geen lapo meer gehad.
Hele topic is kut.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Biels het volgende:
Je bent idd atletisch, onweerstaanbaar? Juist..
Mijn hele naam mag wel even weg. Voor de rest, boeiend.
Nog even m'n naam weg als het kan, bio.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm straks misschien heropenen en opschonen.
[..]
Klopt.
[..]
Ik begin m'n geduld een beetje te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |