Als jij de kloon van Crack bent.quote:
Eigenlijk wel een halve dag danquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, dus dan moet je na de seks nog een uur in die positie blijven.
Vis, aardappeltjes en broccoli.quote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als jij de kloon van Crack bent.
Waarom, ik zou het gewoon zo laten, tv aan, biertje erbijquote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een halve dag danMaar een paar minuten is wel goed genoeg.
Je mag geen vis met broccoli eten. Of was dat alleen spinazie?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vis, aardappeltjes en broccoli.
Dus, ik ga koken. En de gordijnen dichtdoen. En Ado bellen.
En dan is het geabsorbeerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een halve dag danMaar een paar minuten is wel goed genoeg.
Dat is allang weer achterhaaldquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mag geen vis met broccoli eten. Of was dat alleen spinazie?
Maar mijn foto's dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Ik zeg dat jij een kloon van haar bent
Oh okay, want ik hou van diepvries spinazie met zalm.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is allang weer achterhaald
en het was spinazie
Klinkt lekker.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vis, aardappeltjes en broccoli.
Dus, ik ga koken. En de gordijnen dichtdoen. En Ado bellen.
Dat koop je toch ook gewoon kant en klaar, zou mooi stom zijn als dat niet samen mocht.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh okay, want ik hou van diepvries spinazie met zalm.
Die blijken van een russische vent te zijn die ambassadeur is bij een bedrijf dat haargroeimiddelen ontwikkeld.quote:
Ja, ik heb alleen geen zinquote:
4EBE HEEFT MIJ GEZIEN!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die blijken van een russische vent te zijn die ambassadeur is bij een bedrijf dat haargroeimiddelen ontwikkeld.
Oe, maak er ook 1 voor mij?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
Hmm dat system32 verwijderen lukt niet.Dan maar een topic openen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
Hmm dat system32 verwijderen lukt niet.Dan maar een topic openen.
Jij zag mijn foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |