wutquote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Goddamnit, bestel ik een boek bij bol.com. Hebben ze na 2 weken mijn bestelling gewoon geannuleerd.
Studieboek?quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Goddamnit, bestel ik een boek bij bol.com. Hebben ze na 2 weken mijn bestelling gewoon geannuleerd.
Ja, en dat stond niet op de boekenlijst in het begin van het jaar. En nu zeggen de docenten van 'zoek zelf maar uit hoe je aan dat boek komt', terwijl je 'm dus nergens kunt bestellen. En de docent wil ook niets kopieren voor ons, want hij is gekkie henkie nietquote:
Nee, niet echt een vaag boek. De levertijd was 4 werkdagen. Krijg ik eerst een mailtje met dat het vertraagd is, en nu is het in een keer geannuleerdquote:Op maandag 2 november 2009 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wut
Was het een heel onbekend vaag iets?
Hmm bij mij was bol.com altijd *bam!* meteen in huis
Wat een onzin, hij kan toch tenminste duidelijk aangeven waar je dat boek kan halen. Zijn boek komt toch ook niet uit de lucht vallen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en dat stond niet op de boekenlijst in het begin van het jaar. En nu zeggen de docenten van 'zoek zelf maar uit hoe je aan dat boek komt', terwijl je 'm dus nergens kunt bestellen. En de docent wil ook niets kopieren voor ons, want hij is gekkie henkie niet.
2 ton weggegevenquote:Beste klant,
Zoals u deze week ongetwijfeld in de media heeft kunnen lezen, zien of horen, gaf Thuisbezorgd.NL wegens het negenjarig bestaan gratis eten weg. Helaas kende deze actie een trage start. Tot onze verbazing werd vlak voor etenstijd door enkele radiozenders opgeroepen naar onze site te gaan, hetgeen resulteerde in grootschalige overbelasting van de servers. Bestellen ging al vanaf 18:00 moeizaam en om 19.00 kwamen slechts mondjesmaat de gratis bestellingen binnen.
Om toch zoveel mogelijk mensen blij te maken met een maaltijd werd de gratis bestelperiode van oorspronkelijk negen minuten verlengd met anderhalf uur. Tussen 19.00 en 20.30 is vervolgens voor liefst 200.000 Euro aan eten besteld. Op diverse websites werden foto's geplaatst van het veroverde eten. Wij hopen daarom dat voor velen van u de actie toch is geslaagd. Mocht het niet gelukt zijn te bestellen dan spijt ons dat. We hopen volgend jaar met een actie te komen waarbij we beter met de grote toestroom van bezoekers kunnen omgaan. Uiteraard staan wij open voor ideeën!
Met vriendelijke groet,
Jitse Groen
Algemeen Directeur
Thuisbezorgd.NL BV
quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Als ik ooit een boek over Youtube zou maken dan zou het "an error has occured please try again later" heten
WinRAR. Kan alles, doet allesquote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
Aargh, waar ik dus echt niet tegen kanik download een zipje, wil een programma hebben om dat zipje te unzippen, heeft m'n laptop geen programma om het unzip programma mee te openen
![]()
!
Wou ik ook zeggen jaquote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WinRAR. Kan alles, doet alles![]()
Die heb je zelfs voor de Mac
Die had ik ook altijd op m'n pc ja.quote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WinRAR. Kan alles, doet alles![]()
Die heb je zelfs voor de Mac
Ga met de super kneuzen van Fok!quote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan ofzo vanavondmaar ik zou niet weten met wie
al m'n studiegenoten zijn te druk bezig met studeren..
Nou zegquote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met de super kneuzen van Fok!.
Geen geld voorquote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met de super kneuzen van Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |