als het goed is en met wat mazzel heeft de trainer alle scholen in de stad even een seintje gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef elfzesendertig het volgende:
TS, ik hoop dat je een soort ban krijgt voor alle vechtsporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef Lollerbol het volgende:
ik heb weinig verstand van vechtsporten en die namen klinken allemaal wel heel cool, maar welke bij welke vechtsport konden die mensen hun tegenstander vloeren door alleen op een aantal drukpunten te drukken/slaan waardoor ze neergingen en niet meer op konden staan tot ze op een ander drukpunt drukten ofzo (zoiets heb ik ooit gezien bij fobiac).....Ik geloof dat die vechtkunst 'Hollywood' heet maar ik kan me vergissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
nee knaap, het was geen speelfilm......quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik geloof dat die vechtkunst 'Hollywood' heet maar ik kan me vergissen
Volkomen terecht. Vechtsport is voor mensen die zich kunnen beheersen, niet voor agressieve nerds zoals jij.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
ik mag niet meer naar de club komen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Santello het volgende:
Ik stuur me broer op je af, die eet je op, jwzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik had al geen hoge pet op van het gemiddelde intellect van een vechtsporter, maar als ZELFS professionele vechters elkaar op basis van kromme vergelijkingen en insinuaties elkaar in het openbaar de hersenpan willen inslaan is er toch iets goed mis. Misschien is dit een onuitgesproken voorwaarde in de industrie om je reputatie bij het vechterspubliek te versterken maar voor de buitenwereld is dit gewoon buitenmate triest, respectloos en enorm dom. In elke tak van sport horen professionals de grenzen van het toelaatbare toch wel in acht te nemen lijkt me?quote:
Wat dat betreft vind ik Fedor ook een baas. Hij spreekt altijd bescheiden over zijn prestaties en laat matches regelen via zijn manager. Het liefst zie ik hem in de UFC al die arrogante blaaskaken met de grond gelijk maken maar helaas laat hij zich niet paaien door UFC wegens het wurgcontract dat er aan vastzit. Al met al gedraagt die kerel zich gewoon zoals een pro hoort te doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef mr.happy het volgende:
misschien als gevolg van hersenschade ? en vergeet niet dat het hier om MMA'ers gaat, die bij voorkeur homo-erotisch over elkaar heenkruipen.. Hell has no fury like a woman scorned
Heb ook diep respect voor die gozer, en vechten dat hij kanquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Fedor ook een baas. Hij spreekt altijd bescheiden over zijn prestaties en laat matches regelen via zijn manager. Het liefst zie ik hem in de UFC al die arrogante blaaskaken met de grond gelijk maken maar helaas laat hij zich niet paaien door UFC wegens het wurgcontract dat er aan vastzit. Al met al gedraagt die kerel zich gewoon zoals een pro hoort te doen.
MIJN OGEN, WAT DOE JE ?!?!quote:
Ik denk het haast ook. Zo iemand die gaat shadowboxen in de spiegel na het douchen maar de enige jabs met volume die hij echt kan is als hij op zijn brazzersaccount actief is.quote:
QFT, ik denk dit in werkelijkheid meer richting de waarheid neigt dan het verhaal van TSquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk het haast ook. Zo iemand die gaat shadowboxen in de spiegel na het douchen maar de enige jabs met volume die hij echt kan is als hij op zijn brazzersaccount actief is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |