Denken dat die vent goed is.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
en jij denkt dat je na 1 zo een klap niet knock out gaat?> ik wil je wel naar hem brengen hoor (is hier net over de grens) dan mag je het hem zelf even zeggen
jij flammie en michielos. zijn alle 3 kanker stoer. en jullie zijn echt de beste en gevaarlijkste vechtersbazen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat die vent goed is.
Hij is snel maar verder niet, ik trap hem in één keer dood.
Terecht.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
ik mag niet meer naar de club komen![]()
![]()
Nu moet je een andere homobar zien te vinden waar je lid mag worden om gebruik te kunnen maken van korting op de poppers?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
Nah doe nog BJJ, KRav Maga en Wing Tsunquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu moet je een andere homobar zien te vinden waar je lid mag worden om gebruik te kunnen maken van korting op de poppers?
Jij welquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah doe nog BJJ, KRav Maga en Wing Tsun
quote:
volkomen onterecht aangezien ik tot in het diepst van mijn hart getroffen werd. Als ik iemand zijn vriendin afzeik kan ik ook een kwade kop verwachtenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:30 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Lijkt me sterk dat het waar is, maar als het klopt lijkt het me volkomen terecht dat je geroyeerd bent van je club.
Btw ik voel een lemming aankomen...
TOPICWENDING!!!!!!!!111quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
behalve stoer utiziende combinaties en wat jabs had ie niks in te brengenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik kan het heel goed begrijpen van ts, als je een beetje doorhebt hoe het echt is dan weet je et zelf ook wel
vechtsport is geen sport
et is een leefwijze
je leeft et gewoon
als iemand dat gaat afzeiken vind ik dat diegene best mag doen wat ts gedaan heeft, ik bedoel hij gaat dat afzeiken en dan gebruik je et tegen hem dan zie je gelijk of hij reden heeft om et af te zeiken ofniet
en de winnaar mag tegen mijquote:Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*begint een boekingskantoor en nodigt TS en Jahr00n uit voor een kooigevecht, inclusief drankjes en weddenschappen*
En dan als 1 of andere mongool de dojo "onteren" omdat hij zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik kan het heel goed begrijpen van ts, als je een beetje doorhebt hoe het echt is dan weet je et zelf ook wel
vechtsport is geen sport
et is een leefwijze
je leeft et gewoon
als iemand dat gaat afzeiken vind ik dat diegene best mag doen wat ts gedaan heeft, ik bedoel hij gaat dat afzeiken en dan gebruik je et tegen hem dan zie je gelijk of hij reden heeft om et af te zeiken ofniet
ik hoef mij niet te laten beledigen. dat doe jij ook niet. De trainer gaf me tijdens het eerste gesprek al weinig hoop maar 2de zei ie dat ik niet meer hoefde te komen.. zoek wel een andere Muay Thai clubquote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dan als 1 of andere mongool de dojo "onteren" omdat hij zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |