Neem een aboquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef McGilles het volgende:
Kan die Michielos niet preventief geruimd worden hier, wat een kutverhalen elke keer toch weer, even kijken of ik ergens een optie kan vinden zodat ik die nutteloze kuttopics van hem niet meer zie.
Dan ben je wel heel triest als je dat durft te roepen. Doet me aan die Wing Chun kneus Emin Boztepe denken, een paar jaar geleden stond hij alle mma vechters (Dick Vrij, Hans Nijman, Remco Pardoel, Bas Rutten, Gracies) af te zeiken dat het niet echt was en dat hij ze wel aan kon. Allemaal hebben ze hem uitgenodigd voor een matpartijtje en uiteindelijk heeft hij alles met veel smoesjes afgewimpeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:54 schreef babipangang het volgende:
ook leuk van die mensen die zeggen dat ze iedereen aan kunnen bij een vechtsport, zo ken ik ook iemand, geen vechtsportervaring of niks, maar hij zegt zonder problemen oa. meerdere k1 vechters makkelijk aan te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je negativiteit buigen tot iets positiefquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:14 schreef Rbhp het volgende:
TS, je bent een mongool. Dit is de 1e keer dat ik zoiets zeg hier, gefeliciteerd!
volledig tercht. Je bent een schande voor de vechtsport. Je laten opnaaien door een mongool, een newbie neerslaan, em in zijn gezicht spugen (!), geen eindgroet. het zijn mensen als jij die vechtsport een slechte naam geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
ik mag niet meer naar de club komen![]()
![]()
Klacht 5: mensen die op newbies reageren met agressie.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Michielos het volgende:
Ik dacht bij mezelf: ik laat geen spaan van hem heel, ik ga er meteen op in met Biu Tze vorm (dodelijkste handtechnieken van Wing Tsun, inclusief ellebogen)
Hij mag van geluk spreken dat hij een helm ophad, beste fokkers: het was geen prettig gezicht: het ging als volgt:
...
klacht 1: newbies die vechtkunsten afzeiken
klacht 2: Newbies die niet kunnen vechten en eigenlijk een soort punching bag zijn
Klacht 3: agressief worden omdat mijn vechtkunst beledigd wordt
klacht 4: mensen die denken dat ze goed zijn
antik: Hem compleet de tyfus in slaan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel triest als je dat durft te roepen. Doet me aan die Wing Chun kneus Emin Boztepe denken, een paar jaar geleden stond hij alle mma vechters (Dick Vrij, Hans Nijman, Remco Pardoel, Bas Rutten, Gracies) af te zeiken dat het niet echt was en dat hij ze wel aan kon. Allemaal hebben ze hem uitgenodigd voor een matpartijtje en uiteindelijk heeft hij alles met veel smoesjes afgewimpeld.
Uiteindelijk is Dick Vrij en Hans Nijman hem eens komen opzoeken om ter plekke met hem te knokken toen hij ergens les gaf (een seminar ofzo). Met veel gedraai heeft hij zich eronder geluld (de media heeft hem verkeerd begrepen, dat heeft hij nooit gezegd, bladiebla). Die quote van Dick Vrij is nog altijd leuk "als ik hem onverwachts een stomp op z'n kin had gegeven was het ook gelijk afgelopen, maar hij gaf er geen aanleiding toe, dus wat kan je dan?"
En Bas Rutten is hem nog een keer tegen gekomen in Amerika, maar Emin had z'n vrouw en kinderen bij hem en dus kon Bas hem geen lesje leren (tenminste, zo heb ik het verhaal begrepen).
Zoals ik het verder begrepen heb doet Emin het om bekendheid ermee te scoren wat weer goede reclame is voor z'n Wing Chung scholen in Duitsland dus uiteindelijk gaat het om de centen en de macht (als in meer mensen in jouw organisatie).
Enfin, terug naar de quote, er zijn genoeg kloothommels die veel praatjes hebben als ze weten dat ze er toch niet op worden afgerekend.Hele verhaal ging anders maar dat is toch een over en weer gekibbel. Ik heb van beide erg veel geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zowel rutten als boztepe). Als je insider bent , zou je het hele verhaal kennen zeg maar. Dit is inderdaad het media verhaal(en we weten wel waar media op drijft ). Dat van Gracies is pertinent onwaar. Er was vaker al een open challenge gesturt die juist door Gracies werd afgewezen (ook begrijpelijk van beide kanten). Het is zoals altijd in de vechtsport. Veel haat en nijd en op het einde gebeurd er niks.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |