Ye het was meer een punhing bag dan wat anders.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef beerten het volgende:
Als het ging zoals op het videootje heeft hij geen krimp gegeven...
omdat hij wing tsun beledigde.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:43 schreef Feitosa het volgende:
Waarom gebruik je tijdens muay thai training wing tsun technieken?
Tevens heb je geen zelfbeheersing blijkt wel.
quote:
Dat is een goede reden.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
omdat hij wing tsun beledigde.
*begint een boekingskantoor en nodigt TS en Jahr00n uit voor een kooigevecht, inclusief drankjes en weddenschappen*quote:Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik tegen ts had moeten vechten, zat ie nu in een rolstoel.
Toen liep ik weg ja. Trainer belde zojuist wel nog op en heb 't verhaal uitgelegd.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:49 schreef soulfly1983 het volgende:
en toen liep je weg?
geen groet naar tegenstander, trainer, eventueel zaal?
gebrek aan respect?
voor zowel de mensen die je trainer, de plek en je tegenstander?
En toen zei je trainer dat je meer moet neuken zeker?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Toen liep ik weg ja. Trainer belde zojuist wel nog op en heb 't verhaal uitgelegd.
Hij mag mijn initialen niet dragen!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
TS slaat een 11-jarig bluf-marokkaantje in elkaar, en voelt zich nu DE man(!)![]()
en jij denkt dat je na 1 zo een klap niet knock out gaat?> ik wil je wel naar hem brengen hoor (is hier net over de grens) dan mag je het hem zelf even zeggenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Btw dat filmpje.Sla je tegenstander dan in één keer knock out.
Denken dat die vent goed is.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
en jij denkt dat je na 1 zo een klap niet knock out gaat?> ik wil je wel naar hem brengen hoor (is hier net over de grens) dan mag je het hem zelf even zeggen
jij flammie en michielos. zijn alle 3 kanker stoer. en jullie zijn echt de beste en gevaarlijkste vechtersbazen.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat die vent goed is.
Hij is snel maar verder niet, ik trap hem in één keer dood.
Terecht.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
ik mag niet meer naar de club komen![]()
![]()
Nu moet je een andere homobar zien te vinden waar je lid mag worden om gebruik te kunnen maken van korting op de poppers?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
Nah doe nog BJJ, KRav Maga en Wing Tsunquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu moet je een andere homobar zien te vinden waar je lid mag worden om gebruik te kunnen maken van korting op de poppers?
Jij welquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah doe nog BJJ, KRav Maga en Wing Tsun
quote:
volkomen onterecht aangezien ik tot in het diepst van mijn hart getroffen werd. Als ik iemand zijn vriendin afzeik kan ik ook een kwade kop verwachtenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:30 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Lijkt me sterk dat het waar is, maar als het klopt lijkt het me volkomen terecht dat je geroyeerd bent van je club.
Btw ik voel een lemming aankomen...
TOPICWENDING!!!!!!!!111quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
behalve stoer utiziende combinaties en wat jabs had ie niks in te brengenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik kan het heel goed begrijpen van ts, als je een beetje doorhebt hoe het echt is dan weet je et zelf ook wel
vechtsport is geen sport
et is een leefwijze
je leeft et gewoon
als iemand dat gaat afzeiken vind ik dat diegene best mag doen wat ts gedaan heeft, ik bedoel hij gaat dat afzeiken en dan gebruik je et tegen hem dan zie je gelijk of hij reden heeft om et af te zeiken ofniet
en de winnaar mag tegen mijquote:Op donderdag 12 november 2009 19:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*begint een boekingskantoor en nodigt TS en Jahr00n uit voor een kooigevecht, inclusief drankjes en weddenschappen*
En dan als 1 of andere mongool de dojo "onteren" omdat hij zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik kan het heel goed begrijpen van ts, als je een beetje doorhebt hoe het echt is dan weet je et zelf ook wel
vechtsport is geen sport
et is een leefwijze
je leeft et gewoon
als iemand dat gaat afzeiken vind ik dat diegene best mag doen wat ts gedaan heeft, ik bedoel hij gaat dat afzeiken en dan gebruik je et tegen hem dan zie je gelijk of hij reden heeft om et af te zeiken ofniet
ik hoef mij niet te laten beledigen. dat doe jij ook niet. De trainer gaf me tijdens het eerste gesprek al weinig hoop maar 2de zei ie dat ik niet meer hoefde te komen.. zoek wel een andere Muay Thai clubquote:Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dan als 1 of andere mongool de dojo "onteren" omdat hij zich op zijn kleine pikkie getrapt voelt?
Hij beledigt jou toch niet? Hij zegt iets over Wing Tsun....BOEIEND!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik hoef mij niet te laten beledigen. dat doe jij ook niet. De trainer gaf me tijdens het eerste gesprek al weinig hoop maar 2de zei ie dat ik niet meer hoefde te komen.. zoek wel een andere Muay Thai club
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef bijderechter het volgende:
Ja hij moest dood, want hij beledigde de Islam/Jezus/mijn vechtsport
Yup en dus mocht hij kennis maken met Wing tsun. 1 ding is zeker.. hij zegt zoiets nooit meer en dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij beledigt jou toch niet? Hij zegt iets over Wing Tsun....BOEIEND!
hij is stiekum negerquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar, maar ... ik ken jou als een rustige jongen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren??
oh meid vertel!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef Michielos het volgende:
laatste nieuws: de gast voegt me op msn toe![]()
________________ !!!!!!
miss moet je je excuses aanbieden voordat ie met ut leger van marokko (kleine letter, maak ut niet belangrijker dan het is) naar je huis komt want hij weet waar je huis woont hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef Michielos het volgende:
laatste nieuws: de gast voegt me op msn toe![]()
________________ !!!!!!
hahahahahahahahahahhahah hoelaat komt ie? Bel me oke daar wil ik wel bij zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef Michielos het volgende:
hahahahahahahhaha hij gaat me schoppen met zijn vrienden![]()
![]()
![]()
morgen
ik ook. waar is het? ik kom op mijn pauper scooter en ik koop voor de gelegenheid een 2 kleurig nike jasjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhahah hoelaat komt ie? Bel me oke daar wil ik wel bij zijn
Mafketelquote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef morningstorm het volgende:
ok, ik heb (bijna) al zijn topics gelezen () en ik kan alleen maar tot deze conclusie komen:
TS is volledig het pad kwijt, TS heeft een lichte vorm van het syndroom van asperger en TS is in zijn kindertijd (waar hij overigens (vmbo 2nog steeds inzit) sociaal verwaarloost.
kortom: ga zo door TS, je komt er wel! op een gegeven moment haat iedereen je
ik zeg doenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
JA Luister mannen. ik weet niet waar hij me opwacht. ik wil het eigenlijk ook niet opzoeken
Je bent gewoon bang voor die pauper!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
JA Luister mannen. ik weet niet waar hij me opwacht. ik wil het eigenlijk ook niet opzoeken
ja die pauper die ze volledig gereten kreegquote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor die pauper!
Neem een aboquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef McGilles het volgende:
Kan die Michielos niet preventief geruimd worden hier, wat een kutverhalen elke keer toch weer, even kijken of ik ergens een optie kan vinden zodat ik die nutteloze kuttopics van hem niet meer zie.
Dan ben je wel heel triest als je dat durft te roepen. Doet me aan die Wing Chun kneus Emin Boztepe denken, een paar jaar geleden stond hij alle mma vechters (Dick Vrij, Hans Nijman, Remco Pardoel, Bas Rutten, Gracies) af te zeiken dat het niet echt was en dat hij ze wel aan kon. Allemaal hebben ze hem uitgenodigd voor een matpartijtje en uiteindelijk heeft hij alles met veel smoesjes afgewimpeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:54 schreef babipangang het volgende:
ook leuk van die mensen die zeggen dat ze iedereen aan kunnen bij een vechtsport, zo ken ik ook iemand, geen vechtsportervaring of niks, maar hij zegt zonder problemen oa. meerdere k1 vechters makkelijk aan te kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je negativiteit buigen tot iets positiefquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:14 schreef Rbhp het volgende:
TS, je bent een mongool. Dit is de 1e keer dat ik zoiets zeg hier, gefeliciteerd!
volledig tercht. Je bent een schande voor de vechtsport. Je laten opnaaien door een mongool, een newbie neerslaan, em in zijn gezicht spugen (!), geen eindgroet. het zijn mensen als jij die vechtsport een slechte naam geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
Klacht 5: mensen die op newbies reageren met agressie.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Michielos het volgende:
Ik dacht bij mezelf: ik laat geen spaan van hem heel, ik ga er meteen op in met Biu Tze vorm (dodelijkste handtechnieken van Wing Tsun, inclusief ellebogen)
Hij mag van geluk spreken dat hij een helm ophad, beste fokkers: het was geen prettig gezicht: het ging als volgt:
...
klacht 1: newbies die vechtkunsten afzeiken
klacht 2: Newbies die niet kunnen vechten en eigenlijk een soort punching bag zijn
Klacht 3: agressief worden omdat mijn vechtkunst beledigd wordt
klacht 4: mensen die denken dat ze goed zijn
antik: Hem compleet de tyfus in slaan
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel triest als je dat durft te roepen. Doet me aan die Wing Chun kneus Emin Boztepe denken, een paar jaar geleden stond hij alle mma vechters (Dick Vrij, Hans Nijman, Remco Pardoel, Bas Rutten, Gracies) af te zeiken dat het niet echt was en dat hij ze wel aan kon. Allemaal hebben ze hem uitgenodigd voor een matpartijtje en uiteindelijk heeft hij alles met veel smoesjes afgewimpeld.
Uiteindelijk is Dick Vrij en Hans Nijman hem eens komen opzoeken om ter plekke met hem te knokken toen hij ergens les gaf (een seminar ofzo). Met veel gedraai heeft hij zich eronder geluld (de media heeft hem verkeerd begrepen, dat heeft hij nooit gezegd, bladiebla). Die quote van Dick Vrij is nog altijd leuk "als ik hem onverwachts een stomp op z'n kin had gegeven was het ook gelijk afgelopen, maar hij gaf er geen aanleiding toe, dus wat kan je dan?"
En Bas Rutten is hem nog een keer tegen gekomen in Amerika, maar Emin had z'n vrouw en kinderen bij hem en dus kon Bas hem geen lesje leren (tenminste, zo heb ik het verhaal begrepen).
Zoals ik het verder begrepen heb doet Emin het om bekendheid ermee te scoren wat weer goede reclame is voor z'n Wing Chung scholen in Duitsland dus uiteindelijk gaat het om de centen en de macht (als in meer mensen in jouw organisatie).
Enfin, terug naar de quote, er zijn genoeg kloothommels die veel praatjes hebben als ze weten dat ze er toch niet op worden afgerekend.Hele verhaal ging anders maar dat is toch een over en weer gekibbel. Ik heb van beide erg veel geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zowel rutten als boztepe). Als je insider bent , zou je het hele verhaal kennen zeg maar. Dit is inderdaad het media verhaal(en we weten wel waar media op drijft ). Dat van Gracies is pertinent onwaar. Er was vaker al een open challenge gesturt die juist door Gracies werd afgewezen (ook begrijpelijk van beide kanten). Het is zoals altijd in de vechtsport. Veel haat en nijd en op het einde gebeurd er niks.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
als het goed is en met wat mazzel heeft de trainer alle scholen in de stad even een seintje gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef elfzesendertig het volgende:
TS, ik hoop dat je een soort ban krijgt voor alle vechtsporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef Lollerbol het volgende:
ik heb weinig verstand van vechtsporten en die namen klinken allemaal wel heel cool, maar welke bij welke vechtsport konden die mensen hun tegenstander vloeren door alleen op een aantal drukpunten te drukken/slaan waardoor ze neergingen en niet meer op konden staan tot ze op een ander drukpunt drukten ofzo (zoiets heb ik ooit gezien bij fobiac).....Ik geloof dat die vechtkunst 'Hollywood' heet maar ik kan me vergissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
nee knaap, het was geen speelfilm......quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik geloof dat die vechtkunst 'Hollywood' heet maar ik kan me vergissen
Volkomen terecht. Vechtsport is voor mensen die zich kunnen beheersen, niet voor agressieve nerds zoals jij.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Michielos het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Santello het volgende:
Ik stuur me broer op je af, die eet je op, jwzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik had al geen hoge pet op van het gemiddelde intellect van een vechtsporter, maar als ZELFS professionele vechters elkaar op basis van kromme vergelijkingen en insinuaties elkaar in het openbaar de hersenpan willen inslaan is er toch iets goed mis. Misschien is dit een onuitgesproken voorwaarde in de industrie om je reputatie bij het vechterspubliek te versterken maar voor de buitenwereld is dit gewoon buitenmate triest, respectloos en enorm dom. In elke tak van sport horen professionals de grenzen van het toelaatbare toch wel in acht te nemen lijkt me?quote:
Wat dat betreft vind ik Fedor ook een baas. Hij spreekt altijd bescheiden over zijn prestaties en laat matches regelen via zijn manager. Het liefst zie ik hem in de UFC al die arrogante blaaskaken met de grond gelijk maken maar helaas laat hij zich niet paaien door UFC wegens het wurgcontract dat er aan vastzit. Al met al gedraagt die kerel zich gewoon zoals een pro hoort te doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef mr.happy het volgende:
misschien als gevolg van hersenschade ? en vergeet niet dat het hier om MMA'ers gaat, die bij voorkeur homo-erotisch over elkaar heenkruipen.. Hell has no fury like a woman scorned
Heb ook diep respect voor die gozer, en vechten dat hij kanquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Fedor ook een baas. Hij spreekt altijd bescheiden over zijn prestaties en laat matches regelen via zijn manager. Het liefst zie ik hem in de UFC al die arrogante blaaskaken met de grond gelijk maken maar helaas laat hij zich niet paaien door UFC wegens het wurgcontract dat er aan vastzit. Al met al gedraagt die kerel zich gewoon zoals een pro hoort te doen.
MIJN OGEN, WAT DOE JE ?!?!quote:
Ik denk het haast ook. Zo iemand die gaat shadowboxen in de spiegel na het douchen maar de enige jabs met volume die hij echt kan is als hij op zijn brazzersaccount actief is.quote:
QFT, ik denk dit in werkelijkheid meer richting de waarheid neigt dan het verhaal van TSquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik denk het haast ook. Zo iemand die gaat shadowboxen in de spiegel na het douchen maar de enige jabs met volume die hij echt kan is als hij op zijn brazzersaccount actief is.
quote:
dunno, maar ik niet. Ben namelijk niet meer welkomquote:
aha!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
dunno, maar ik niet. Ben namelijk niet meer welkom
als hij niet dat hele verhaal had getypt had ik wel geloofd dat hij haat dat mensen vechtsport afzeiken. Maar wat hij hier doet is cyberverheerlijking.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:47 schreef CP69 het volgende:
" Toen hij lag stond ik boven hem, knipoogde en spuugde op zijn gezicht "
Doe normaal !!!
Je enige excuus die je hiervoor kan en mag hebben is dat je ONDER DE 12 jaar zit kwa leeftijd ...
* tjonge tjonge ...spugen nog wel*
Ik heb inmiddels een beginnende verslaving opgebouwd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 04:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
Krijgen we nou elke week een Michielos vechtsport pats-topic?
Wel?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Ta36 het volgende:
Hoe oud is die TS eigenlijk? 14 of 15? En waarschijnlijk nog nooit geneukt ook.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
als hij niet dat hele verhaal had getypt had ik wel geloofd dat hij haat dat mensen vechtsport afzeiken. Maar wat hij hier doet is cyberverheerlijking.
Dit is namelijk een andere wereld(internet) dan kan je alles pretenderen wat je maar wilt (zoals in de OP)
Als ik zeg dat ik een IQ heb van 173, een seriemoordenaar ben en morgen met krav maga iemand inelkaar ga trimmen en in zn bek ga spugen dan weet jij niet zeker of het zo is.
echter heb je geloofwaardigheid en je hebt fantasierijk verzinnen je kan toch nagaan dat dit verhaal op zn minst opgeblazen is en in het hoogstwaarschijnlijke geval verzonnen
Misschien is hij paragnost?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:07 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wel?
Jij trekt echt snel je conclusies zeg.
Hey, randdebiel: Het woord is "het".quote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
vechtsport is geen sport
et is een leefwijze
je leeft et gewoon
Nah, hij vocht in een tournooiformat tegen Tsuyoshi Kohsaka die hem na 17 seconden PER ONGELUK raakte met een elleboog ( die illegaal waren ) waardoor hij inderdaad een snee opliep die te diep was om verder te gaan. ( Ging eigenlijk om het heropenen van een snee die hij opliep in een partij eerder op de avond tegen Ricardo Arona ). Normaliter zou TK geDQ'ed worden op er een No Contest verklaard worden maar omdat het om een tournooiformat ging MOEST er iemand door gaan naar de volgende ronde en omdat Fedor niet verder kon werd TK als winnaar dmv TKO uitgeroepen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Heb ook diep respect voor die gozer, en vechten dat hij kanongeslagen op één technische K.O. na dacht ik (moest toen stoppen i.v.m. veel bloedverlies, maakt de ring zo bahhh, toen had hij technisch gezien verloren).
Leer Michielos zijn topics kennen belanda.quote:Op maandag 23 november 2009 00:15 schreef Jajong het volgende:
100 euro dat jij niet op vechtsport zit. Zo wel ben je een schande en nodig je uit om dat soort geintjes bij mij in de sportschool te komen proberen. Stakkert.
eensch, michielos is een held.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een beginnende verslaving opgebouwd.
1 tip, maak geen vechtsporten zwart als hij het kan horen.quote:
Zo jij bent een stoere jongen zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
Wing Tzun gebruiken bij muay thai sparren:________
Zullen wij eens een Wing Tzun gevecht organiseren? Dan neem ik een pistool mee.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Doe maar niet
Michielos ontwijkt al je kogels a la Matrix style en swaffelt je daarna neer met z'n lul van een meter
zo doet michielos dat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Doe maar niet
Michielos ontwijkt al je kogels a la Matrix style en swaffelt je daarna neer met z'n lul van een meter
Alsof hij ooit kans heeft tegen mij. Weten jullie wel wie ik ben?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zo doet michielos dat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef Armoed het volgende:
[..]
Alsof hij ooit kans heeft tegen mij. Weten jullie wel wie ik ben?Een armoedzaaier ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Pope? How many divisions has he got?
quote:Op zondag 6 december 2009 18:39 schreef slashdotter3 het volgende:
De grote vraag is nu, hoe zou Michielos deze situatie hebben aangepakt?
Heldquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
was om te illustreren dat andere vechtsporten toepassen in een spargevecht van een specifieke vechtsport taboe is en niets bewijstquote:
Niet zo bang zijn, hij is normaal gesproken een rustige jongen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef RickoKun het volgende:
ik ben kankerbang voor michielos, ik ben ook altijd op mijn hoede tijdens het uitgaan en durf tegen niemand een grote mond op te zetten omdat ik denk dat michielos mijn keel dan kapotslaat
Ja maar ik ben altijd een ontzettende baas en zie altijd hoe agressief hij soms reageert op mensen en dat doet mij trillen en cummen van angst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn, hij is normaal gesproken een rustige jongen.
hij zit toch vaak in vechtkampen dus hoe groot is de kans dat je hem tegen komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar ik ben altijd een ontzettende baas en zie altijd hoe agressief hij soms reageert op mensen en dat doet mij trillen en cummen van angst.
Volgens mij zit hij in december op een vechtkamp, het zou hem harder maken als hij de vreugde van kerstmis e.d. zou missen. Vandaar dat hij ook niet reageert.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zit toch vaak in vechtkampen dus hoe groot is de kans dat je hem tegen komt?
De pop staat nog steeds, en is er niet echt van onder de indruk!!!..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Michielos het volgende:
Hij mag van geluk spreken dat hij een helm ophad, beste fokkers: het was geen prettig gezicht: het ging als volgt:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |