Zo jij bent een stoere jongen zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
Wing Tzun gebruiken bij muay thai sparren:________
Zullen wij eens een Wing Tzun gevecht organiseren? Dan neem ik een pistool mee.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Doe maar niet
Michielos ontwijkt al je kogels a la Matrix style en swaffelt je daarna neer met z'n lul van een meter
zo doet michielos dat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Doe maar niet
Michielos ontwijkt al je kogels a la Matrix style en swaffelt je daarna neer met z'n lul van een meter
Alsof hij ooit kans heeft tegen mij. Weten jullie wel wie ik ben?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zo doet michielos dat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef Armoed het volgende:
[..]
Alsof hij ooit kans heeft tegen mij. Weten jullie wel wie ik ben?Een armoedzaaier ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Pope? How many divisions has he got?
quote:Op zondag 6 december 2009 18:39 schreef slashdotter3 het volgende:
De grote vraag is nu, hoe zou Michielos deze situatie hebben aangepakt?
Heldquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Armoed het volgende:
was om te illustreren dat andere vechtsporten toepassen in een spargevecht van een specifieke vechtsport taboe is en niets bewijstquote:
Niet zo bang zijn, hij is normaal gesproken een rustige jongen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef RickoKun het volgende:
ik ben kankerbang voor michielos, ik ben ook altijd op mijn hoede tijdens het uitgaan en durf tegen niemand een grote mond op te zetten omdat ik denk dat michielos mijn keel dan kapotslaat
Ja maar ik ben altijd een ontzettende baas en zie altijd hoe agressief hij soms reageert op mensen en dat doet mij trillen en cummen van angst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn, hij is normaal gesproken een rustige jongen.
hij zit toch vaak in vechtkampen dus hoe groot is de kans dat je hem tegen komt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar ik ben altijd een ontzettende baas en zie altijd hoe agressief hij soms reageert op mensen en dat doet mij trillen en cummen van angst.
Volgens mij zit hij in december op een vechtkamp, het zou hem harder maken als hij de vreugde van kerstmis e.d. zou missen. Vandaar dat hij ook niet reageert.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zit toch vaak in vechtkampen dus hoe groot is de kans dat je hem tegen komt?
De pop staat nog steeds, en is er niet echt van onder de indruk!!!..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Michielos het volgende:
Hij mag van geluk spreken dat hij een helm ophad, beste fokkers: het was geen prettig gezicht: het ging als volgt:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |