Hij beledigt jou toch niet? Hij zegt iets over Wing Tsun....BOEIEND!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik hoef mij niet te laten beledigen. dat doe jij ook niet. De trainer gaf me tijdens het eerste gesprek al weinig hoop maar 2de zei ie dat ik niet meer hoefde te komen.. zoek wel een andere Muay Thai club
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef bijderechter het volgende:
Ja hij moest dood, want hij beledigde de Islam/Jezus/mijn vechtsport
Yup en dus mocht hij kennis maken met Wing tsun. 1 ding is zeker.. hij zegt zoiets nooit meer en dat doet mij deugd.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij beledigt jou toch niet? Hij zegt iets over Wing Tsun....BOEIEND!
hij is stiekum negerquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar, maar ... ik ken jou als een rustige jongen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren??
oh meid vertel!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef Michielos het volgende:
laatste nieuws: de gast voegt me op msn toe![]()
________________ !!!!!!
miss moet je je excuses aanbieden voordat ie met ut leger van marokko (kleine letter, maak ut niet belangrijker dan het is) naar je huis komt want hij weet waar je huis woont hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 21:50 schreef Michielos het volgende:
laatste nieuws: de gast voegt me op msn toe![]()
________________ !!!!!!
hahahahahahahahahahhahah hoelaat komt ie? Bel me oke daar wil ik wel bij zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef Michielos het volgende:
hahahahahahahhaha hij gaat me schoppen met zijn vrienden![]()
![]()
![]()
morgen
ik ook. waar is het? ik kom op mijn pauper scooter en ik koop voor de gelegenheid een 2 kleurig nike jasjequote:Op donderdag 12 november 2009 22:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhahah hoelaat komt ie? Bel me oke daar wil ik wel bij zijn
Mafketelquote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef morningstorm het volgende:
ok, ik heb (bijna) al zijn topics gelezen () en ik kan alleen maar tot deze conclusie komen:
TS is volledig het pad kwijt, TS heeft een lichte vorm van het syndroom van asperger en TS is in zijn kindertijd (waar hij overigens (vmbo 2nog steeds inzit) sociaal verwaarloost.
kortom: ga zo door TS, je komt er wel! op een gegeven moment haat iedereen je
ik zeg doenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
JA Luister mannen. ik weet niet waar hij me opwacht. ik wil het eigenlijk ook niet opzoeken
Je bent gewoon bang voor die pauper!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:16 schreef Michielos het volgende:
JA Luister mannen. ik weet niet waar hij me opwacht. ik wil het eigenlijk ook niet opzoeken
ja die pauper die ze volledig gereten kreegquote:Op donderdag 12 november 2009 22:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor die pauper!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |