De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat krav maga?
Ja, als pepperspray ook niet mag, kun je net zo goed met een minigun lopen. Mag ook niet hoor, dusjaquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef electronique het volgende:
pepperspray mag ook niet hoor, dusja
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb deze ooit eens gejat van een liliputter. Werkt prima
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen...
iemand die michielos niet kentquote:
wtf, misschien wordt het tijd dat ik met Krav Maga stopquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je mist wat Michielos-topics.. Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudtquote:
Katapult!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudt![]()
!!!
Mijn katapult heeft gister weer nuttig werk verricht
Ik gebruik altijd deze, niemand die mij nog iets wilt makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd
[ afbeelding ]
Dikke kus voor je zus!
trebuchet, geen katapultquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudt![]()
!!!
Mijn katapult heeft gister weer nuttig werk verricht
Kan iemand een remix maken van zijn Bam Bang Dang Dong Groin Knee Kick RAAAAAAAAAAAAAGEquote:
Ik heb een stungun, een 9mm pistool en 50 kogels in mijn auto.. justitie kan me NIETS maken...quote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Koekz het volgende:
Je IP-adres is Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Verboden wapenbezit
Maar in plaats van te moeten zoeken naar je taser in een stressvolle situatie kan je beter gewoon leren vechten. Krav Maga is makkelijk te leren, Pencak Silat iets lastiger maar even doeltreffend.
Ja iedere vrouw die krava maga heeft gedaan kan alle verkrachters de baasquote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Koekz het volgende:
Je IP-adres is Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Verboden wapenbezit
Maar in plaats van te moeten zoeken naar je taser in een stressvolle situatie kan je beter gewoon leren vechten. Krav Maga is makkelijk te leren, Pencak Silat iets lastiger maar even doeltreffend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |