JA KRAV MAGA!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Jij gebruikt FAALquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zelf gebruik ik deze altijd:
[img]`http://www.heureka-leipzig.de/Kontor/Bauten/Katapult_und_Blide/Katapult.jpg]afbeelding[/img]
Zoiets heet een taser.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Remsjo het volgende:
TS je bent wel op dreef vandaag hea![]()
Eerst met je hakken
Nu weer een elektronisch pistool
die hakken dat was gisteren hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Remsjo het volgende:
TS je bent wel op dreef vandaag hea![]()
Eerst met je hakken
Nu weer een elektronisch pistool
quote:
Ik gebruik deze altijdquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Doelgericht, makkelijk opbergbaar, van alle gemakken voorzien
niet echt onopvallend..quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[ afbeelding ]
Doelgericht, makkelijk opbergbaar, van alle gemakken voorzien
schijn bedriegt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Ripley het volgende:
Is het zo gevaarlijk in Wonderland? Ik heb zoiets in amsterdam nog nooit nodig gehad
Die is geen partij tegen mijn vierwielaandrijvingquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd
[ afbeelding ]
Dikke kus voor je zus!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
JA KRAV MAGA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
KRAV MAGA!!1!1!!111!einz1!quote:
een actionman?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd
[ afbeelding ]
Dikke kus voor je zus!
Alleen als je tegenover michielos flammie of mij staatquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef electronique het volgende:
[..]
en als een van de krav maga bazen van fok! me dan aanvallen?
ik denk dat ik dan kansloos ben
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef trabant het volgende:
TS heeft eerder iets nodig dat tegen oplichters en angstaanpraters beschermt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef trabant het volgende:
TS heeft eerder iets nodig dat tegen oplichters en angstaanpraters beschermt.
misschien is hij wel een weekendje op vechtkamp.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef electronique het volgende:
[..]
hij heeft het te druk met hosselen
http://www.devechtkamp.nl/quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
misschien is hij wel een weekendje op vechtkamp.
En hoe was je training? Heb je er weer een paar kreupel geschopt?quote:
Ik doe niet aan Krav Magaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
En hoe was je training? Heb je er weer een paar kreupel geschopt?
Ontkennen heeft geen enkel nut!quote:
Bevestigen wel danquote:
Ooooeeeh! Die is diep!quote:
no shitquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Zoiets mag je helemaal niet bij je hebben in Nederland!!
Het moest wel even gezegd worden!quote:
Oei bedankt voor de tip manquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Bowlingbal het volgende:
Zoiets mag je helemaal niet bij je hebben in Nederland!!
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:54 schreef Mendeljev het volgende:
[ afbeelding ]
Pull the trigger and the TASER will shoot two small probes up to 15 feet to the assailant. A 15 foot range provides a great distance from you to the assailant. This can significantly reduce the chance of inquiry by avoiding a close confrontation.
Dat dit gewoon verkocht mag worden.
De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat krav maga?
Ja, als pepperspray ook niet mag, kun je net zo goed met een minigun lopen. Mag ook niet hoor, dusjaquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef electronique het volgende:
pepperspray mag ook niet hoor, dusja
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:00 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb deze ooit eens gejat van een liliputter. Werkt prima
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:41 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen mij als een rustige jongen...
iemand die michielos niet kentquote:
wtf, misschien wordt het tijd dat ik met Krav Maga stopquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je mist wat Michielos-topics.. Ruzie in het cafe na Krav Maga training
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudtquote:
Katapult!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudt![]()
!!!
Mijn katapult heeft gister weer nuttig werk verricht
Ik gebruik altijd deze, niemand die mij nog iets wilt makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd
[ afbeelding ]
Dikke kus voor je zus!
trebuchet, geen katapultquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet schieten he, alleen als je dat ding ertegen aanhoudt![]()
!!!
Mijn katapult heeft gister weer nuttig werk verricht
Kan iemand een remix maken van zijn Bam Bang Dang Dong Groin Knee Kick RAAAAAAAAAAAAAGEquote:
Ik heb een stungun, een 9mm pistool en 50 kogels in mijn auto.. justitie kan me NIETS maken...quote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Koekz het volgende:
Je IP-adres is Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Verboden wapenbezit
Maar in plaats van te moeten zoeken naar je taser in een stressvolle situatie kan je beter gewoon leren vechten. Krav Maga is makkelijk te leren, Pencak Silat iets lastiger maar even doeltreffend.
Ja iedere vrouw die krava maga heeft gedaan kan alle verkrachters de baasquote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Koekz het volgende:
Je IP-adres is Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Verboden wapenbezit
Maar in plaats van te moeten zoeken naar je taser in een stressvolle situatie kan je beter gewoon leren vechten. Krav Maga is makkelijk te leren, Pencak Silat iets lastiger maar even doeltreffend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |